miksi jumala loi tyhmät ihmiset

lisäätyhmiähyvinvointiin

Tyhmät ihmiset syyllistyvät pahoinvoinnin ylläpitämiseen.
Hulluinta tässä on se, että uskovaiset auttavat näitä tyhmiä ihmisiä.

13

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihanvitalis

1Moos.5:1 Tämä on Aadamin sukuluettelo. Kun Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi. Siis tyhmyys, peritty Jumalalta.

• kirkko_on_syöpää

Keitä nämä asioiden parantajat ja kehittäjät sitten ovat, ei ainakaan kirkon väkeä.

• Jumala ei luonut ketään tyhmäksi, vaan ihmiset itse valitsivat tyhmyyden laiminlyömällä Jumalan antamat elämänohjeet.

• Lisääntyminen ja maan täyttäminen yhdistettynä tehokkaaseen terveydenhoitoon on kyllä tyhmää.

Korkean lapsikuolleisuuden pitäisi älykkäästi antaa pitää huolta perhesuunnittelusta.

• HouseMD

Jaa, sinä sitten olet laiminlyönyt niitä ihan kunnolla...

• LANKEEMUS

Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
      - Pelko
      - Jumalan/totuuden pakoilu
      - Syyllisyyden ulkoistaminen
      - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

Genesis:
      3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
      3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
      3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
      3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
      3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
      3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
      3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
      3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

VÄKIVALTA

Lankeemuksen jälkeen veli tappoi veljen. Sama touhu jatkuu. Sodat ovat pohjimmiltaan veljessotia.

TOIVO

Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• vanha-auto

höps

• Miks plagioit mua ?

TarviitREGGGEETÄ :) :) :)

• yurki1000jc kirjoitti:

Miks plagioit mua ?

TarviitREGGGEETÄ :) :) :)

:D:D:D aika hyvä :D:D:D

• Faktatässäolehyvä

Oikea näkökulma avaajan ongelmaanon tämä:
      Jumala loi ihmisen ja antoi lukutaitoiselle ihmiselle onnelliseen elämään johtavan oppaan,kuten kaikki hyvin tiedämme.
      --Mutta koska ateistievokit pilkkaavat tuota opaskirjaa kaiken päivää ja sössivät oman elämänsä ja toistenkin elämän piloille monin tavoin niin eikös se ole silloin niin etä pahat ihmiset tekevät itse itsestään pahoja.

Niin että laitteen takuu ei korvaa jos laitetta on käytetty ohjekirjan vastaisesti. Ei siinä silloin auta syyttää tuotteen valmistajaa kuten sinä teet, hölmö.

Saarn. 7. 10 (7:30) Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.

• Fiksu.Kreationisti1

Ateistievokit eivät kuulu palstan aihepiiriin. Olet ateistihomoevokkitrolli.

Ilmoitettu poistoon.

• Puhdasmaaonhyvä
        Fiksu.Kreationisti1 kirjoitti:

Ateistievokit eivät kuulu palstan aihepiiriin. Olet ateistihomoevokkitrolli.

Ilmoitettu poistoon.

Ateistievokit eivät kuulu maapallolle. Ilmoitettu poistoon.

• IhanVaanSiksi

Siksi, että ilman tyhmiä ihmisiä jumalalla ei olisi juuri ollenkaan palvojia! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69