Nyt on useempi kuukaus tullu ilman viinaa. Päivät on ollu aika semmosia et makoilee, syö jotain, käy röökillä, sitten ryhmässä, kirjastossa lukemassa jotain jne...
Tjaa mutta tulipa mieleeni yks päivä kun siinä sohvalla makasin ja oli sellanen musakanava missä tulee näitä suomalaisia ikivihreitä. Tää on auki telkkarissa taitaa silleen yötä päivää. Mä en tommosta musaa oo kuunnellu, siinä kolahti ne biisit ehkä jotain 10 tai 15 putkeen mitä niitä tuli. Täytyy olla jotenkin yksinäinen jos tommosta kanavaa kuuntelee tai tommostaa musaa. Ja Alkoholismi on melko yksinäisten sairaus. Tai siinä kohtaa ollaan jo melko yksin jääneitä kun se on jo sitä holismia. Mä olin tuskaillu tilannettani aika kovastikin mutta funtsin sitten että suomen täytyy olla täynnä mun kaltasia kun on tämmönen kanava ja tehdään tällasta musaa. Joka vitun biisi vois yhtä hyvin kertoo viinan juonnista.
Toipuva holisti
radiokanava
3
191
Vastaukset
- Riekko55
Kylläpä ne entiset ikivihreät laulajat taisivat usemmiten olla ottopoikia ja tyttöjä, varsinkin miehet. Kuolo korjasi ennen aikojaan, harva älysi lopettaa.
- TuoVaatiiFyrkkaa
Millä elät/tulet toimeen?
- radiokanava
Syön puuroo neljästi päivässä. Ei kauheesti maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647