Veikkaisin että ennen tuon kauden kuvauksia on joku ruudun ylijohtaja lähettänyt asteen alempia johtajia tiimin tekemään sopimuksen kuvaajafirman kanssa ja tuo tiimi ei ole ollut kovin pikkutarkka, ja ei ole tullut ajatelleeksi että sopimuksessa pitää lukea että "saa näyttää ruudussa" (siinä on lukenut jotain vain että voi näyttää TV:ssä kerran/useammin kuin kerran), ja ehkä sitä on jälkikäteen yritetty muuttaakin mutta kuvaajat on olleet ehkä jopa ilkeyttään niin urpoja ettei ole antaneet muuttaa enää sopimusta.
En keksi muuta loogista syytä, eihän ne niin tyhmiä voi olla että ne olisi hävittänyt ne videot, elikkä loogisesti ne kuuluisi näkyä ruudussa niinkuin muutkin kaudet.
Miksi ruudusta puuttuu poliisit 6. kausi?
ruutupoliisit
0
279
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195