Miten puhaltimeen pääsee käsiksi ?ja onko kokemusta ongelman ratkaisusta, muuten kuin uutta sisään. ?
WV Polo vm2011 Sisätilan puhallin vikisee
5
380
Vastaukset
- avutonpelleVW
heitä vittuun se ja osta uus.
osaat vissiin töpselin irrottaa?- enavuton
Kiitos ohjeesta
ettei olisi kansi halki? tyyppivika vw konsernin autoille.
- uusi_poloilija
Jos itse aiot korjailla autoa, jonkinlainen korjausopas voi olla se paras apu. Tuohon faceliftiä edeltävään malliin on ainakin englanninkielinen Haynes-opas 23 £:n hintaisena: https://haynes.com/en-gb/vw-polo-09-14-haynes-repair-manual
- vikaariittääVWkonserni
Jos tarkottaa neiti lämppärin puhallinta niin voitelu riittää.moottorissa ei ole laakereita vaan jokin muu materiaali joka alkaa pitämään ääntä.
Merkkikorjaamo kyllä vaihtaa koko puhaltimen mutta niin ei tarvi tehdä kun viet asiantutevalle pajalle.
Ainakin samanikäsessä golfissa näin.Pakkasella tulee ilmiö esiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614