Olen kehä 3:n sisällä töissä softatalossa (ERP-softaa). Vaihdoin pakon edessä työpaikkaa muutama vuosi sitten. Palkka on tällä hetkellä hitusen alta 4k € ja kokemusta alalta kuitenkin yli 20 v. Kahvikeskusteluissa kävi ilmi, että 15 v nuoremmat kaverit saavat samasta työstä 500 - 1500 € enemmän palkkaa. Pikkuisen v####taa. Olenkin vakavasti harkinnut työpaikan vaihtoa.
Senior Developer palkka
Kodari
2
271
Vastaukset
- Fgbxvbvxb
Vähän ihmettelen, miten mahdollista. Onko nuorilla sellaista tuoretta ja kuumaa osaamista, jota sinulla ei ole? Mutta kilpailuta itseäsi kaikessa rauhassa hyvä ihminen, sinulla voi olla mahdollisuudet siihen, ellei syy ole auttamattoman vanhentunut osaaminen.
- AXSAPAX
Olet selkeästi alihinnoitellut osaamisesi. Miksi? Tuosta suosta et nouse kuin työpaikkaa vaihtamalla. Tuskin työnantaja tulee sinulle palkankorotuksia esittämään, joten CV kuntoon ja verkot vesille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647