Pikkujoulu aika lähestyy

mällitvarattuunreikään

Pikkujouluissa kannattaa iskeä varattu nainen ja panna sitä. Ei tarvitse edes käyttää kortonkia, koska varatuilla ei oo tauteja ja mahdollisen penskan elättää aisuri.

98

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry.jätkät

Ei ne naiset pikkujouluissakaan ätmikäisille anna

• vaimoymmärtää

Joo kannattaa iskeä varattu mies. Voi ottaa paljaalla kun ei luultavasti ole tauteja ja saan kaipaamani lapsen. Mies ei jää riesaksi koska haluan lapsen yksin.
      Jos lapsi ilmestyy täysi-ikäisenä miehen ovelle niin se on sen ajan asia.

• Taidan jättää välistä..

• En vietä pikkiksiä. :)

• Eipä ole tullut vuosiin vietettyä. Tosin suunnittelin joulukuun alkuun kaverin kanssa "rylläysillan", että voi kai niitä kahdestaankin viettää.

• Dissident kirjoitti:

Eipä ole tullut vuosiin vietettyä. Tosin suunnittelin joulukuun alkuun kaverin kanssa "rylläysillan", että voi kai niitä kahdestaankin viettää.

Ne on vähän juhlia, josta mä en jaksa innostua. Taisin viimeksi 2008 olla pikkujouluissa, kävin vaan syömässä ja takas ajelin kotiin. ☺️

Kutsun sain miehen pikkujouluihin lähteä mukaan, mutta emmä halua. Mielummin oon kotona mukuloiden kanssa ja lämmitän glögiä. Kuuntelen musiikkia, kun muksut nukkuu. Rentoudun. ☺️

Päissäänhän nekin siellä on, tulee taas taksilla kotiin aamuyön tunneilla ja käy nukkumaan. Heh. Kaavan kyl tietää.

• muhkee_muhku kirjoitti:

Ne on vähän juhlia, josta mä en jaksa innostua. Taisin viimeksi 2008 olla pikkujouluissa, kävin vaan syömässä ja takas ajelin kotiin. ☺️

Kutsun sain miehen pikkujouluihin lähteä mukaan, mutta emmä halua. Mielummin oon kotona mukuloiden kanssa ja lämmitän glögiä. Kuuntelen musiikkia, kun muksut nukkuu. Rentoudun. ☺️

Päissäänhän nekin siellä on, tulee taas taksilla kotiin aamuyön tunneilla ja käy nukkumaan. Heh. Kaavan kyl tietää.

Mjaa, mutta olishan tota yks konsertti mihin vois lähteä hyvää musiikkia kuuntelemaan. Kai sitäkin vois pikkujouluksi sanoa, vaikkei jouluruoka ja ryypiskrly kuulykaan kuvaan.

Että ehkäpä, ehkäpä ostankin lipun bändin keikalle...

Joo. Sähän olisit viikon kipeenä pelkästään ajatuksestakin, että siellä terästetään glögiä.

Mä tänään katselin youtubesta metsähommia...(asiasta kolmanteen.) Hirmu hinku ois jo päästä tekemään yks ensiharvennus käsin. Fiksummat on jo pelotelleet, mutta varmaan mun pitää se todeta itse kantapään kautta, että ois kannattanut teettää metsäkoneella. Heh...

Tekis vaan niin mieli metsään touhuilee. Pitää vaan toivoo, ettei tuu lunta kauheesti...ei oo kiva sit kahlata lumessa muniaan myöten...täänkokoinen pätkä joutuu nostelemaan vielä jalkoja korviin asti taapertaessaan hangessa...

• Dissident kirjoitti:

Joo. Sähän olisit viikon kipeenä pelkästään ajatuksestakin, että siellä terästetään glögiä.

Mä tänään katselin youtubesta metsähommia...(asiasta kolmanteen.) Hirmu hinku ois jo päästä tekemään yks ensiharvennus käsin. Fiksummat on jo pelotelleet, mutta varmaan mun pitää se todeta itse kantapään kautta, että ois kannattanut teettää metsäkoneella. Heh...

Tekis vaan niin mieli metsään touhuilee. Pitää vaan toivoo, ettei tuu lunta kauheesti...ei oo kiva sit kahlata lumessa muniaan myöten...täänkokoinen pätkä joutuu nostelemaan vielä jalkoja korviin asti taapertaessaan hangessa...

Niin oisin ja muutenkin sen työporukka on sen työporukkaa. Relatkoon nyt niiden kanssa kaikessa rauhassa.

Että metsuriksi halajat ryhtyy? Sää tarttet pian lumikengät ja kenttäteltan kamiinoineen. Mee kierien, ei siinä pituus
        merkkaa. 😀

Sää haaveilet urakasta ja mä talviunista.

Niin oisin ja muutenkin sen työporukka on sen työporukkaa. Relatkoon nyt niiden kanssa kaikessa rauhassa.

Että metsuriksi halajat ryhtyy? Sää tarttet pian lumikengät ja kenttäteltan kamiinoineen. Mee kierien, ei siinä pituus
        merkkaa. 😀

Sää haaveilet urakasta ja mä talviunista.

No mullakin on työporukan geimit tiedossa, mutta ne jää vuodenvaihteeseen.

Joo. No katsoo nyt, että kerkeenkö valmistelee homman. Muutama homma pitää varmistaa ja hommata kunnon työvehkeet sitten.

Sulle lottovoitto ja sit kökötät etelässä talven.

• Dissident kirjoitti:

No mullakin on työporukan geimit tiedossa, mutta ne jää vuodenvaihteeseen.

Joo. No katsoo nyt, että kerkeenkö valmistelee homman. Muutama homma pitää varmistaa ja hommata kunnon työvehkeet sitten.

Sulle lottovoitto ja sit kökötät etelässä talven.

Sulle pelit ja vehkeet savotalle ja mulle lottopotti, ei hölmömpi ajatus. Välillä kyllä aattelen, että pyydän mummun lapsenlikaksi ja lähden vaan tanssimaan itseni velliksi.

https://youtu.be/wJnBTPUQS5A

Ehkä väsymys kaipaa vaan "tukosten" poistoa ja hikihölkkää. Se on joskus auttanunna...piristymään. Idea on hyvä, toteutus vaan aina siirtyy... 🤔

• lantio.heiluu
        muhkee_muhku kirjoitti:

Sulle pelit ja vehkeet savotalle ja mulle lottopotti, ei hölmömpi ajatus. Välillä kyllä aattelen, että pyydän mummun lapsenlikaksi ja lähden vaan tanssimaan itseni velliksi.

Ehkä väsymys kaipaa vaan "tukosten" poistoa ja hikihölkkää. Se on joskus auttanunna...piristymään. Idea on hyvä, toteutus vaan aina siirtyy... 🤔

joko rupee tekeen mieli arabimiestä tai miehiä ja raflaan on päästävä tanssimaan niin toivon että kerrot miehellesi että on kikkeli puutetta ja orkkuja vailla niin älä petä mutta tietysti arabimies on arabimies mutta mitä tylsässä suhteessa on kun voi hankkia iloisenkin ja onnellisen suhteen

Entäs jos ukkelis käy pikkujouluissa ja sä sit tantsuloissa? Vaikka saahan sitä molemmat yhtäaikaa tietty lähtee. Tarviisit kyllä jotain repäisyä eloon. Susta huokuu joku mollivoittoisuus. Mulle tulee mieleen tää biisi, että saisit jalan vipajamaan...

https://youtu.be/mOYZaiDZ7BM

Pelit ja vehkeethän saa kyllä, mutta muut asiat epäselvempiä...että miten tehdään se homma. Ehkä isukki osaa neuvoa. Ja metsänhoitoyhdistyskin pitää ottaa mukaan..ne on hitaita hommia. Sittehän kun tietää miten tehdä, niin sehän on vaan tekemistä. Ja sitä mä odotan..

• Dissident kirjoitti:

Entäs jos ukkelis käy pikkujouluissa ja sä sit tantsuloissa? Vaikka saahan sitä molemmat yhtäaikaa tietty lähtee. Tarviisit kyllä jotain repäisyä eloon. Susta huokuu joku mollivoittoisuus. Mulle tulee mieleen tää biisi, että saisit jalan vipajamaan...

https://youtu.be/mOYZaiDZ7BM

Pelit ja vehkeethän saa kyllä, mutta muut asiat epäselvempiä...että miten tehdään se homma. Ehkä isukki osaa neuvoa. Ja metsänhoitoyhdistyskin pitää ottaa mukaan..ne on hitaita hommia. Sittehän kun tietää miten tehdä, niin sehän on vaan tekemistä. Ja sitä mä odotan..

Njoo, vähän on mollissa soittelua tällä hetkellä. Tahtoo olla kuten sanottu, väsynyt ja talvi pimeyksineen imasee mielialaan lommon. 🙂

Ehkä vähän liikaa on myös ohjelmaa mistä ei oikeen saa taputeltua fiiliksiä irti. Ei mun mies suostu mihkään tanssimaan lähtee. Yksin saan mennä, jos hingun.

Konserttia kyllä voisin saada mukaan möllöttämään, kun tykätään molemmat samasta bändistä. Viimeksi olin konsertissa viimisillään pakduna ja napero ei vissiin tykännyt kovista äänistä, kun välillä hyppi levottomasti. Piti välillä lähteä pois kovemmasta melusta. Kaikenmaailman fyllit ympärillä. 🙂

Nyt kun ollaan jo eriydytty omiin kroppiimme, niin uus yritys ois paikallaan.

Tekemistä....buuh. Sanakin tekemisestä just nyt...😊

Mollimolli...

• ja.sydän.lyö
        lantio.heiluu kirjoitti:

joko rupee tekeen mieli arabimiestä tai miehiä ja raflaan on päästävä tanssimaan niin toivon että kerrot miehellesi että on kikkeli puutetta ja orkkuja vailla niin älä petä mutta tietysti arabimies on arabimies mutta mitä tylsässä suhteessa on kun voi hankkia iloisenkin ja onnellisen suhteen

muhkeelle muhkulle sopii laulu kata kärkisen ja ile kallion yksi hullu yö

• lantio.heiluu kirjoitti:

Ööö, toihan on norski! Ja ikänsä puolesta sopisi mun lapseksi. Tykkään kyllä pojan musiikista, kivaa ja piristävää minunkin ikäiselle vielä.

Miten sä nyt arabiin sait hyvän tanssinjytkeen käännettyä ja tanssimisen?

• ja.sydän.lyö kirjoitti:

muhkeelle muhkulle sopii laulu kata kärkisen ja ile kallion yksi hullu yö

Ai miks?

• vai.yksin.tanssimaan
        muhkee_muhku kirjoitti:

Ai miks?

tanssilattialla ja jatkoilla se sitten selviää kun kiva tanssittaja vie sydämmesi

• vai.yksin.tanssimaan kirjoitti:

tanssilattialla ja jatkoilla se sitten selviää kun kiva tanssittaja vie sydämmesi

Ihan kun mä yksin johku lähtisin! Mä raivaan kotiin tanssimiselle tilaa ja volyymit auki, eiku hiki pintaan. Ei siihen yleisöä tarvita, se euforia saavutetaan musiikin ja kropan yhteisymmärryksellä.

Se tajuu joka tanssimisesta saa kiksejä. Niin kun mä..jo katselemisesta kun muut tanssii...tekee mieli lähtee mukaan. 🙂

Njoo, vähän on mollissa soittelua tällä hetkellä. Tahtoo olla kuten sanottu, väsynyt ja talvi pimeyksineen imasee mielialaan lommon. 🙂

Ehkä vähän liikaa on myös ohjelmaa mistä ei oikeen saa taputeltua fiiliksiä irti. Ei mun mies suostu mihkään tanssimaan lähtee. Yksin saan mennä, jos hingun.

Konserttia kyllä voisin saada mukaan möllöttämään, kun tykätään molemmat samasta bändistä. Viimeksi olin konsertissa viimisillään pakduna ja napero ei vissiin tykännyt kovista äänistä, kun välillä hyppi levottomasti. Piti välillä lähteä pois kovemmasta melusta. Kaikenmaailman fyllit ympärillä. 🙂

Nyt kun ollaan jo eriydytty omiin kroppiimme, niin uus yritys ois paikallaan.

Tekemistä....buuh. Sanakin tekemisestä just nyt...😊

Mollimolli...

No sit pitistä itsees. Varaa siihen ihmeessä aikaa. Mieheskin tykkäis kun vähän irroittelet ja se saa piirun verrsn pirtsakamman muhkuisen siitä edestä.

Pikkupotkua sulle monotettava listoon. Menetkös siitä hulluttelemaan. Heh..

• äkkiä.masu.pystyssä
        muhkee_muhku kirjoitti:

Ihan kun mä yksin johku lähtisin! Mä raivaan kotiin tanssimiselle tilaa ja volyymit auki, eiku hiki pintaan. Ei siihen yleisöä tarvita, se euforia saavutetaan musiikin ja kropan yhteisymmärryksellä.

Se tajuu joka tanssimisesta saa kiksejä. Niin kun mä..jo katselemisesta kun muut tanssii...tekee mieli lähtee mukaan. 🙂

miksi ette mene miehesi kanssa joskus vaikka tanssipaikalle ja tanssitte ja sekstaatte sen jälkeen jja viettäisitte kivan tanssipäivän siis kunnon tanssipaikalle eikä raflaan ja jos kotona tanssit niin eikö miehesi villiinny sinusta eli haluaakin tanssia kanssasi niin siihen asti kun ei voi enään vastustaa sinua

• Dissident kirjoitti:

No sit pitistä itsees. Varaa siihen ihmeessä aikaa. Mieheskin tykkäis kun vähän irroittelet ja se saa piirun verrsn pirtsakamman muhkuisen siitä edestä.

Pikkupotkua sulle monotettava listoon. Menetkös siitä hulluttelemaan. Heh..

Heh, potku teki mojovaa. 42 kuvio kannikassa. 😋

Emmä mihkää yksin koskaan lähde, teatteriin korkeintaan. Kotihiiri...aina ollu nii mihin sitä nyt.😆

• äkkiä.masu.pystyssä kirjoitti:

miksi ette mene miehesi kanssa joskus vaikka tanssipaikalle ja tanssitte ja sekstaatte sen jälkeen jja viettäisitte kivan tanssipäivän siis kunnon tanssipaikalle eikä raflaan ja jos kotona tanssit niin eikö miehesi villiinny sinusta eli haluaakin tanssia kanssasi niin siihen asti kun ei voi enään vastustaa sinua

Ei tää nyt mieheen suoraan liity. Eikä se sitä voi ratkaista, jos mulla on itteni kanssa tylsää. 😬

No hän ei tykkää tanssimisesta, saati tosta musiikista mistä mä, humpasta vielä vähemmän. 😨

Tää tanssi keissi on mun ihan henkilökohtainen asia ja ongelma.

Seksi ei auta, kun sielu kaipaa soulia..eiku Electro housea. 🙃

Tai chillsteppiä...

• yhdessä.menette
        muhkee_muhku kirjoitti:

Emmä mihkää yksin koskaan lähde, teatteriin korkeintaan. Kotihiiri...aina ollu nii mihin sitä nyt.😆

joko olette kotona tai yhdessä miehesi kanssa menette ja jos toinen ei jostakin syystä pääse tai halua lähteä niin sitten ei mene kumpikaan

No joku likkakaveri völjyyn ja jalalla koreasti. Sit vaikka se teatterikin. Kunnon kekkanauruilta jossain...standuppia! Käkätät pissit housuun niin johan taas jaksaa.

• yhdessä.menette kirjoitti:

joko olette kotona tai yhdessä miehesi kanssa menette ja jos toinen ei jostakin syystä pääse tai halua lähteä niin sitten ei mene kumpikaan

Ääh, vaikka mä tykkään jumittaa himassa ei toisen tarvi. :)

Kotonakin voi harrastaa tämmöstä nuorten naisten tanssia, kun isäntä on poissa jaloista. Vanhakin osaa! :D

https://www.youtube.com/watch?v=myYZ2I5DMe4

• Dissident kirjoitti:

No joku likkakaveri völjyyn ja jalalla koreasti. Sit vaikka se teatterikin. Kunnon kekkanauruilta jossain...standuppia! Käkätät pissit housuun niin johan taas jaksaa.

Niin arttee tehhä. Jahka tulee sopiva esitys- :D

• tunnet.miehesi.sykkeen
        muhkee_muhku kirjoitti:

Ei tää nyt mieheen suoraan liity. Eikä se sitä voi ratkaista, jos mulla on itteni kanssa tylsää. 😬

No hän ei tykkää tanssimisesta, saati tosta musiikista mistä mä, humpasta vielä vähemmän. 😨

Tää tanssi keissi on mun ihan henkilökohtainen asia ja ongelma.

Seksi ei auta, kun sielu kaipaa soulia..eiku Electro housea. 🙃

Tai chillsteppiä...

totta kai olisi parempi että musiikki olisi josta kumpikin tykkää mutta tuskin miestäsi kiinnostaa mikä musiikki soi kun kummiskin haluaa tanssia kanssasi ja varmasti tanssii kanssasi kun tulet siitä iloiseksi ja onnelliseksi ja kyllä seksi tulee mukaan kun ei voi vastustaa sinua ja rakastuu sinuun uudestaan niin mikäs sen hienompaa kun tehdä tyttönsä iloiseksi

Niin arttee tehhä. Jahka tulee sopiva esitys- :D

Joo. Itsekin vois käpästä, mut niin menee vapaat nopeesti muuhun...vähän tää vuorosysteemi kelju kun siirtyy vaan päivällä per kierto. Viikonlopuks sattuu vapaat vasta joulukuun taitteessa...

• tunnet.miehesi.sykkeen kirjoitti:

totta kai olisi parempi että musiikki olisi josta kumpikin tykkää mutta tuskin miestäsi kiinnostaa mikä musiikki soi kun kummiskin haluaa tanssia kanssasi ja varmasti tanssii kanssasi kun tulet siitä iloiseksi ja onnelliseksi ja kyllä seksi tulee mukaan kun ei voi vastustaa sinua ja rakastuu sinuun uudestaan niin mikäs sen hienompaa kun tehdä tyttönsä iloiseksi

Ei tanssi, korkeintaan apinoi vieressä. Ts. irvailee ahhahaaa, mitä veivaamista. :D

Nah, en viitsi tehdä toiselle ongelmaa omasta ongelmastani. Asia hoituu niin kun on tullutkin, ominpäin. :D

• pakko.olisi.ottaa.syliin
        muhkee_muhku kirjoitti:

Kotonakin voi harrastaa tämmöstä nuorten naisten tanssia, kun isäntä on poissa jaloista. Vanhakin osaa! :D

niin voi ja tuollaisessa tanssissa olisin mieluusti katselijana mutta kai lopettaisin sen tanssin jos olisin miehesi ja haluaisinkin tanssia kanssasi perinteisellä tyylillä ja ottaa sinut kiinni itseeni ja kuumaksi tulisin ja pakko niin pakko olisi riisua sinut ja tyydyttää sinut niin itse tykkään perinteisestä tanssista kun siinä voi pussatakkin jos haluaa

• Dissident kirjoitti:

Joo. Itsekin vois käpästä, mut niin menee vapaat nopeesti muuhun...vähän tää vuorosysteemi kelju kun siirtyy vaan päivällä per kierto. Viikonlopuks sattuu vapaat vasta joulukuun taitteessa...

Vuorotyö joo, aivan. Työ haittaa huvituksia. :)

Nytkin töissä?

• pakko.olisi.ottaa.syliin kirjoitti:

niin voi ja tuollaisessa tanssissa olisin mieluusti katselijana mutta kai lopettaisin sen tanssin jos olisin miehesi ja haluaisinkin tanssia kanssasi perinteisellä tyylillä ja ottaa sinut kiinni itseeni ja kuumaksi tulisin ja pakko niin pakko olisi riisua sinut ja tyydyttää sinut niin itse tykkään perinteisestä tanssista kun siinä voi pussatakkin jos haluaa

Haha, ei se saa mua kiinni. Mä oon aika vikkelä kintuistani vielä vanhaksi akaksi, ei moni arvaiskaan. Mutta nyt meen menojani. :)

Iltoja!

Vuorotyö joo, aivan. Työ haittaa huvituksia. :)

Nytkin töissä?

Joo. Mulla on neljä töitä ja neljä vapaata...ne muuttuu siis päivällä vaan, eli 7 kiertoa ja taas alkaa viikonpäivät alusta...eli viikonloput periaatteessa vapaat joka toinen kuukausi..ja pari vapaista varattu muksuille, että ei hirmusesti jää aikaa hullutuksiin...

Lomalla sit, jos en sit riehu pöllimetässä kaikkia vapaita...ja onhan tässä vielä aihetta jollekin romanssillekin... että kiirettä pitelee aina.

• makso.mitä.makso
        muhkee_muhku kirjoitti:

jos olisit naiseni niin onnellinen olisin siellä missä sinäkin olet ja missä et ole niin en onnellinen siellä olisi ja lähtisin luoksesi vaikka väkivalloin jos muu ei auta mutta luoksesi tulisin

.. Muhkis Linkannut MaQeenVeisun.. =).. Ei paranis kuunnella.. Unetus vähenee.. Ja VäsymysLisääntyy.. Koht on Kauhia VäsyKänönen.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Muhkis Linkannut MaQeenVeisun.. =).. Ei paranis kuunnella.. Unetus vähenee.. Ja VäsymysLisääntyy.. Koht on Kauhia VäsyKänönen.. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=r2q-EXcFYOc

.. Noh, kuunnellaan sitten, kun taas kerran aloitettiin Tubettelu.. ;D

Alan Walkerilla on kyllä mukaansa nappaavia kappaleita. Mä kyllä monesti meenkin makuulle ihan sänkyyn asti ja korvanapeista kuuntelen. Vähän kun laittas puhelimen laturinpiuhaan seinään ja odottaa, että se latautuu täyteen.

Onhan se mullekin jotakin latautumista, henkisesti ja sen kautta levossa fyysisestikin. Tollanen musiikki on nk. aivojen uudellen asetusmusiikkia. :)

https://www.youtube.com/watch?v=r2q-EXcFYOc

.. Noh, kuunnellaan sitten, kun taas kerran aloitettiin Tubettelu.. ;D

Joo, ei meinaa loppua tulla kun kerran laittaa soimaan. :D

Nyt matot rullalle, jos sellaset sattuu olemaan ja tanssimaan, joissain videoissakin on hyviä mallitanssijoita joilta kopsata liikkeet. Itekin opettelen joskus ihan videoiden kautta jotkut askelkuviot ja muksut treenaa vieressä. Voivat sitten isona tanssipaikoissa vetää äitimuorin kanssa opeteltuja kuvioita. ;)

Tai ottaa mummelin mukaan heilumaan, meidän muinaisjäänne osaa tämmöstä. ;)

• Dissident kirjoitti:

Joo. Mulla on neljä töitä ja neljä vapaata...ne muuttuu siis päivällä vaan, eli 7 kiertoa ja taas alkaa viikonpäivät alusta...eli viikonloput periaatteessa vapaat joka toinen kuukausi..ja pari vapaista varattu muksuille, että ei hirmusesti jää aikaa hullutuksiin...

Lomalla sit, jos en sit riehu pöllimetässä kaikkia vapaita...ja onhan tässä vielä aihetta jollekin romanssillekin... että kiirettä pitelee aina.

Koita huilata lomalla myös. Vaikka työ joskus onkin terapiaa. :)

• makso.mitä.makso kirjoitti:

jos olisit naiseni niin onnellinen olisin siellä missä sinäkin olet ja missä et ole niin en onnellinen siellä olisi ja lähtisin luoksesi vaikka väkivalloin jos muu ei auta mutta luoksesi tulisin

En mä nyt noin ihana ole. :)

Koita huilata lomalla myös. Vaikka työ joskus onkin terapiaa. :)

No joo, eiköhän sitäkin ehdi tekemään. Tää mun työkin on aika rauhallista, että kivaa vastapainoa ois tuollainen homma. Eniten noissa hommissa ehkä ahdistas, että pitäis myös tehdä jotain ruokaakin ja lämmittää sitä torppaakin, missä yönsä nukkuu. Lisäksi eipä se ole kovin pitkään valoisaakaan aikaa, milloin voi tuusata noita hommia...ja kovin pimeällä ei kannata. Että veikkaan, että ei siinä montaa tuntia ehtisi päivässä tehdä...

• Dissident kirjoitti:

No joo, eiköhän sitäkin ehdi tekemään. Tää mun työkin on aika rauhallista, että kivaa vastapainoa ois tuollainen homma. Eniten noissa hommissa ehkä ahdistas, että pitäis myös tehdä jotain ruokaakin ja lämmittää sitä torppaakin, missä yönsä nukkuu. Lisäksi eipä se ole kovin pitkään valoisaakaan aikaa, milloin voi tuusata noita hommia...ja kovin pimeällä ei kannata. Että veikkaan, että ei siinä montaa tuntia ehtisi päivässä tehdä...

Joo jos työ on leppoisaa, tulee helposti tarve ottaa fyysisiä suoritteita vapaa-aikaan. Mulla on jatkuvasti koko kropan työpäivän 8h, niin vapaalla tykkäis huilia. :)

Lotto vetämään ja haaveilemaan. Ois kiva lomakoti, vähempikin kyllä oikeasti riittäis.

http://www.suvilla.com/property/chalet-alqueria-alhaurin-de-la-torre/

Eikä näy lunta!!! ;)

Joo jos työ on leppoisaa, tulee helposti tarve ottaa fyysisiä suoritteita vapaa-aikaan. Mulla on jatkuvasti koko kropan työpäivän 8h, niin vapaalla tykkäis huilia. :)

Lotto vetämään ja haaveilemaan. Ois kiva lomakoti, vähempikin kyllä oikeasti riittäis.

http://www.suvilla.com/property/chalet-alqueria-alhaurin-de-la-torre/

Eikä näy lunta!!! ;)

Joo, mulle sellainen ois vaihtelua...

No joo, lottovoitosta kannattaa haaveilla vasta, kun lottoaa.. hah Itse en juuri lottoa, mutta pitkävetoja tulee sillointällöin vedettyä...

No ei näy lunta, vaikka pitäis tuohon hintaan sitäkin hitto löytyä! heh

• Dissident kirjoitti:

Joo, mulle sellainen ois vaihtelua...

No joo, lottovoitosta kannattaa haaveilla vasta, kun lottoaa.. hah Itse en juuri lottoa, mutta pitkävetoja tulee sillointällöin vedettyä...

No ei näy lunta, vaikka pitäis tuohon hintaan sitäkin hitto löytyä! heh

Sitten mä ymmärrän tarpeen riehua mettällä. ;D

Mähän uhkapelaan eli veikkaan ahkerasti, no melkein viikotain. Mutta eipä tuu mitään isoja voittoja koskaan...mulla ei ole ns. arpaonnea yhtään.

On sitä lunta varmaan jossain, jos vaan lähtee etsimään. ;)

Sitten mä ymmärrän tarpeen riehua mettällä. ;D

Mähän uhkapelaan eli veikkaan ahkerasti, no melkein viikotain. Mutta eipä tuu mitään isoja voittoja koskaan...mulla ei ole ns. arpaonnea yhtään.

On sitä lunta varmaan jossain, jos vaan lähtee etsimään. ;)

Joo, just kattelin tuossa netistä vähän juttua, että mitä kantsii ottaa huomioon. Pitää alkaa virittelemään tässä juttuja siihen suuntaan, että kun lomat alkaa, niin voi sitten heittäytyä hommaan. Mä meinasin sillä meidän pikku traktorinpuksulla ajaa ne pois metsästä. Eli käsipelissä kyytiin ja pois. Muistaakseni sitä pystyi laskemaan, että paljonko puuta lähtee alueelta, tuossa jossain ohjeessa oli, että 40 kiintokuutiota olisi optimi, että tukkirekallinen tulisi kerralla...vajaista kuormista ne vissiin ei ihan niin maksa, jos ei sitten jostain läheltä löysy jonkun muun puita tai jotain... Eikä ole yhtään hajua, että paljonko sieltä metiköstä lähtee? Noh...otan selville...

No voisihan sitä joskus itsekin päsäyttää jonkun loton muodon vuoksi, kun tulee sanottua, että kun lotossa voittais....vaikka ei edes lottoa... riittäähän se minimi, eli yksi rivi... heh...sit voi jo sanoa, että kun voittais....muutenhan pitäis sanoa, että jos lottois ja voittais...aika vinha ero...

No tuolla pitäis olla tekolumipuhallin...sitä paitsi, mitäs iloa sulle sellaisesta mestasta oliskaan jossa oikee lumi kestäs?

• Dissident kirjoitti:

Joo, just kattelin tuossa netistä vähän juttua, että mitä kantsii ottaa huomioon. Pitää alkaa virittelemään tässä juttuja siihen suuntaan, että kun lomat alkaa, niin voi sitten heittäytyä hommaan. Mä meinasin sillä meidän pikku traktorinpuksulla ajaa ne pois metsästä. Eli käsipelissä kyytiin ja pois. Muistaakseni sitä pystyi laskemaan, että paljonko puuta lähtee alueelta, tuossa jossain ohjeessa oli, että 40 kiintokuutiota olisi optimi, että tukkirekallinen tulisi kerralla...vajaista kuormista ne vissiin ei ihan niin maksa, jos ei sitten jostain läheltä löysy jonkun muun puita tai jotain... Eikä ole yhtään hajua, että paljonko sieltä metiköstä lähtee? Noh...otan selville...

No voisihan sitä joskus itsekin päsäyttää jonkun loton muodon vuoksi, kun tulee sanottua, että kun lotossa voittais....vaikka ei edes lottoa... riittäähän se minimi, eli yksi rivi... heh...sit voi jo sanoa, että kun voittais....muutenhan pitäis sanoa, että jos lottois ja voittais...aika vinha ero...

No tuolla pitäis olla tekolumipuhallin...sitä paitsi, mitäs iloa sulle sellaisesta mestasta oliskaan jossa oikee lumi kestäs?

Lunta ei kiitos, mutta ei kuraakaan. :)

Pikkupakkanen ja aurinkoinen päivä, se on ihan kiva talvipäivä. Mä joskus ajattelen, että lotto on huijausta,un en mä eikä kukaan tuttavakaan saa sieltä ikinä mitään. Mutta kai se sitten on totta. :)

Mä täällä piipahtelen vaan tälleen lyhykäisesti, kun koitan tehdä samaan aikaan välttämättömiä hommia. Mutta hetki pitää aina lorviakin.

Mites se nainen? Ymppäätkö lomiin hänetkin? ;)

Lunta ei kiitos, mutta ei kuraakaan. :)

Pikkupakkanen ja aurinkoinen päivä, se on ihan kiva talvipäivä. Mä joskus ajattelen, että lotto on huijausta,un en mä eikä kukaan tuttavakaan saa sieltä ikinä mitään. Mutta kai se sitten on totta. :)

Mä täällä piipahtelen vaan tälleen lyhykäisesti, kun koitan tehdä samaan aikaan välttämättömiä hommia. Mutta hetki pitää aina lorviakin.

Mites se nainen? Ymppäätkö lomiin hänetkin? ;)

No pikkupakkanen ja peittävä lumipeite olis kyllä poikaa, piristäs kummasti.

No lotossa on sama osumismahdollisuus, kuin 7 km päähän laitettas 2 euron kolikko ja käteen annettas sinne asti yltävä kivääri, että jos osut kolikkoon, niin sinne sä sen jonnekin tästä 360 astetta ja 7 km laitoit...1:15 000 000 kuulemma...eli aikas mahdotonta loppujen lopuksi...että ei tuhatkaan riviä niin mahottomasti tuota suhdetta muuta...

No siis tässähän sitä "kovaa" vauhtia tutustutaan... siis sillointällöin nähdään ja viestejä pistellään, mutta varmaan jos ei mitään dramaattista muutosta mihinkään tule, niin eiköhän sitä juuri sitten enemmän pääse tapailee... hiljalleen, mutta varmasti...

• Dissident kirjoitti:

No pikkupakkanen ja peittävä lumipeite olis kyllä poikaa, piristäs kummasti.

No lotossa on sama osumismahdollisuus, kuin 7 km päähän laitettas 2 euron kolikko ja käteen annettas sinne asti yltävä kivääri, että jos osut kolikkoon, niin sinne sä sen jonnekin tästä 360 astetta ja 7 km laitoit...1:15 000 000 kuulemma...eli aikas mahdotonta loppujen lopuksi...että ei tuhatkaan riviä niin mahottomasti tuota suhdetta muuta...

No siis tässähän sitä "kovaa" vauhtia tutustutaan... siis sillointällöin nähdään ja viestejä pistellään, mutta varmaan jos ei mitään dramaattista muutosta mihinkään tule, niin eiköhän sitä juuri sitten enemmän pääse tapailee... hiljalleen, mutta varmasti...

Totta. Mutta jatkan rahan hukkaan heittämistä veikkauselle. Vähän kun taikauskoa, kyllä se vielä mulle tulee...heh. x)

Hiljaa hyvä tulee, kivalle kuulostaa että jatkuu ja kehittyy. Hosumalla hätä tulee vaan housuun. Mun tarvii taas liueta, lapset juoksuttaa nyt jatkuvasti ja isäntä ei tuijota kun peliä. Joten kahdesta se olen minä, kun juoksen nyt (yleensä muutenkin). :D

Iltoja!!

Totta. Mutta jatkan rahan hukkaan heittämistä veikkauselle. Vähän kun taikauskoa, kyllä se vielä mulle tulee...heh. x)

Hiljaa hyvä tulee, kivalle kuulostaa että jatkuu ja kehittyy. Hosumalla hätä tulee vaan housuun. Mun tarvii taas liueta, lapset juoksuttaa nyt jatkuvasti ja isäntä ei tuijota kun peliä. Joten kahdesta se olen minä, kun juoksen nyt (yleensä muutenkin). :D

Iltoja!!

No ilmankaan rahanhukkausta ei ole sitä pienintäkään mahkua voittaa....huvittaa, kun siinä nuija ja tosinuija- elokuvassa jim carrey kysyi siltä naiselta, että mitkä mahdollisuudet hänellä on seurustella naisen kanssa, niin tais sanoa jotain 1:1000 000, Jim katsoi vähän aikaa miettelijäänä ja ilahtui...siis että on mahdollisuus. heh...

Joo, tässä on oltava muutenkin rauhallinen lähtö, kun hänen lapset on aikalähelle aina kotosalla, että tutustun vähän koko kööriin...ja eipä tässä mihkään kiire ole...olen tottunut jo, että ei tässä kokoaikaa joku naikkonen pyöri ympärillä, että tiedä minkä kohtauksen itsekin saisi?

No välillä nakkaset ohjaimen piiloon, että katseleppa sinä välillä näitten huljandereitten perään... Mäkin käyn nakerot mun luo yöks ja huomenna säbäpeleihin päiväks, sit töihin yöks...että sellasta tiedossa huomiseks... hovikuski ja kannustaja...

iltojailtoja...

https://www.youtube.com/watch?v=Mw9U7FPaZho

Jatkan vielä, kun löyty kerran saman genren jamittajia. :)

.. ;D.. Hmm.. Voi olla, että tulee käytyä kuuntelemassa tänään.. Täytyy katsoa.. Voi olla, ettei tule jammattua, jos ei sitten joku/jotkut innostu nappaa hihasta kiinni ja/tai yllytettyä mukaan.. Sellaistakin aina välillä pääsee sattumaan.. ;P

.. ;D.. Hmm.. Voi olla, että tulee käytyä kuuntelemassa tänään.. Täytyy katsoa.. Voi olla, ettei tule jammattua, jos ei sitten joku/jotkut innostu nappaa hihasta kiinni ja/tai yllytettyä mukaan.. Sellaistakin aina välillä pääsee sattumaan.. ;P

Jos jammaat, jammaa minunkin puolesta pliis. :)

Jos jammaat, jammaa minunkin puolesta pliis. :)

.. Vois mennä jo AikaLevottomaks.. Jos vedän sunkin Energialla.. ;D.. Mut.. Ok.. Jos tulee jammattua, niin otetaan pala Sönkkistä mukaan Jamiin.. ;D

.. Vois mennä jo AikaLevottomaks.. Jos vedän sunkin Energialla.. ;D.. Mut.. Ok.. Jos tulee jammattua, niin otetaan pala Sönkkistä mukaan Jamiin.. ;D

Kiitos, olet ihana. :)

Kiitos, olet ihana. :)

.. Eipäs aleta KehukSimaan.. =).. JookosKookos.. ;D

.. Eipäs aleta KehukSimaan.. =).. JookosKookos.. ;D

No ei, mutta ilahdutti jo pelkkä ajatus. Että ottasit palan mukaan ees. Niin tärkee asia kuitenkin...:D

No ei, mutta ilahdutti jo pelkkä ajatus. Että ottasit palan mukaan ees. Niin tärkee asia kuitenkin...:D

.. No.. Niin.. Enpä tullut taas ajatelleeks.. "Pieni askel Nuuskalle jne.. ".. =)

.. Carry You To Dance.. https://www.youtube.com/watch?v=PGE7RG7wwTc .. ;D

• Totuus-

Ätmiä eli minua ei kutsuta pikkujouluihin. En edes tunne ihmisiä joten eihän kukaan voisi edes kutsua.

• Lmomompm

Eihän pikkujouluissa panna muita kuin varattuja naisia, tosin ne ovat nykyään meidän firmassa mummahtavia.

• teilläkö

Miehet on sinkkuja ja naiset varattuja?

• kiirutta.pitää.naisilla

kuinkahan moni arabimies panee pikkujouluissa tai jatkoilla varattuja naisia tai tinderinaisia nyt on korkeastikoulutetut varatut naiset vauhkoina ja usein viettääkin pikkujouluja kun tietää että saavat arabimiestä tai poikaa ja pojista he maksavatkin että nuoret pojat panisivat koulutettua

• EdesUnissa

Joo, arabimiehet on jatkuvasti pikkujouluissa ja syövät kinkkua ja juovat viinaa ja naivat ?
        Nehän kutsuivat sitä Quantamonossa kidutukseksi, mistä me puhumme pikkujouluina...

• SoliterniuM1977___

En osallistu pikkujouluihin. EI kiinnosta. Piste.

• Tramontana

Muija tässä jo varoitteli, kohta tulee se Mauritiuksen jälkikasvu merimiesajoilta ovelle kolkuttamaan, ovat 40 :)

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Pikkujouluissa naiset antaa herkemmin jännämiehille. Antavat kyllä muutenkin mutta naiset pettää jännämiestään toisen jännämiehen kanssa.

• äitisiantoi

Tuon logiikan mukaan todellakin kaikki miehet on jännämiehiä. Niitä tuntuu riittävän laumoittain joka kissanristiäisiin.

• En käy sellaissessa

• kaisanoasaa

Sinä oletkin kunnollinen nainen.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Sinä oletkin kunnollinen nainen.

Kiitos sinulle.

• kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle.

Ole hyvä.

• hienoahienoa

Olen ollut muutamissa firmojen pikkujouluissa ja koskaan en niissä ole saanut pillua. En edes sen yhden firman pikkujouluissa, joissa suurin osa työntekijöistä oli naisia. :( Olen kyllä muutenkin huomannut sen, että tuntemattomilta naisilta on helpompi saada kuin tutuilta. En ole koskaan saanut keneltäkään tutulta pillua, mutta tuntemattomilta kyllä. Jatketaan sillä linjalla, että yritetään pokata ennestään tuntemattomia naisia. :D :D :D

• EdesUnissa

Jos tuntematon antaa sinulle, mutta sinut tunteva ei, niin älä ajattele mistä se johtuu. Se voi käydä itsetunnolle.:)

• pop987

Harmittaa niin vietävästi.
      Nuorempana olin uraputkessa, rahaa, autoja, ylennyksiä, meni kovaa, CTO tittelillä olin, sitten tj:näkin jonkun aikaa. Sain kenkää ja työttömän nyt ollu 6 vuotta.

Työpaikan varatuilta naisilta sain koko ajan signaaleja kiinnostuksesta. Työkaverit oli oikein kateellisisa ja juorujakin kulki, tosin töysin aiheettomia. Kaikki luuli että kun mulle on pillua tarjolla niin panen, mutta ku en.
      Piti muka olla niin vitun korkeamoraalinenääliö etten pannut varattuja, takaa päin olis ollu tarjolla firman pippaloissa. Aina pikkujoulut, ja kesäsjuhlat järjetettiin yö-kaksi periaatteella jossakin kauempana reissussa, tai laivalla.

Vittu että nyt vanhana yksinäisenä vituttaa niin vitusti kun en pannut, nyt vittu en saa keltään , ei 7 vuoteen oo pillua saanu.

Te nuoret miehet, pankaa niitä varattuja puutteessa eläviä työkavereita, pankaa taju niiltä kankaalle!!

• ihankokävivätkiinni

Sinä olit se ainoa joka sai signaaleja? Luulen että mielikuvitus tekee miehelle usein tepposia ja mies luulee joka katsetta signaaliksi jostakin.
        Itse olen luonnollinen miesten seurassa ja höpötän niitä näitä. Mies voi luulla kiinnostukseksi herkästi sellaista.

• Normimies38

Työpaikan naiset ei töissä oikein mitään puhu koskaan mutta sitten työpaikan pikkujouluissa tulevat iholle ja tyrkyttävät itseään. Kerran sanoin etten panis sua yhdelle naiselle niin se suuttui ja haukkui mut pystyyn.

• valehtelet

En usko.

• SoliterniuM1977___

En harrasta seksiä. Ei kiinnosta. Piste.

• Teknodonna

Pikkujouluihin jos mihin yhdistetään seksuaalinen riehakkuus kaikkine vapauksineen lähes pakanallisella tarmolla.

Minusta tämä huomio on aika hauska, sillä pikkujoulut tuntuvat olevan se todellinen joulurituaali tämän oikean ja aidon ohella, sillä seksuaalinen vapautuneisuus on lähempänä ihmistä kuin jumala.

(Hihitystä)

😁👌

• Teknodonna

Kirjoittakaa Googlen hakuun sanat "xmas dress", niin kuvio avautuu oitis.

(Naurua)

👌😁👌

• Teknodonna

• voivit

Ja se totuus on--menette hirveässä humallassa kotiin ihan yksin ja yritätte vetää käteen ja siitäkään ei tule mitään. Aamulla heräätte ja mietitte miksi minä en kelpaa kenellekään

• Teknodonna

Miehen elämä kuulostaa tosi...

Masentavalta.

Mutta sitä varmaan värittää moniulotteinen itseironia.

(Hihitystä)

😁👍

• työtätekevämies247

Meidän firmassa naiset on kaikki kurppia, ja niitähän ei voi panna.

• Kaikysyäsaa

Eikö kaduta että pikkujuluissa tulee petettyä kumppaniaan. Eikö ole morkkista että kännissä sitä antaa sille työpaikan pomolle jotta saisi ylenyksen tai muuten vaan suosiota lisää.

• nähtyon

Pettäähän siellä miehetkin. Ensimmäisinä ovat naisen hameen alle pyrkimässä.
        Eikö ole morkkista?

• Kannattaiskohan palstan pikkujouluissa yrittää varattua naista?

• EdesUnissa

Mielestäni ei kannata ikinä yrittää varattua naista. Jokaisen varatun naisen takana on hyvin vihainen mies, joka on valmis ilmaisemaan ärtymyksensä.
        Varmaan joku sanoo ettei se nainen ole kenenkään omaisuutta, mutta voihan sitä asiaa katsoa
        puhtaasti omalta kannaltaan. "Tarvitsenko lisää ongelmia ? Vapaita naisia on niin paljon, ettei naiset nyt ihan heti lopu.

• Parit pikkujoulut tiedossa. Toisessa mennään katsomaan teatteriesitystä jonka jälkeen syömään. Siellä varmaan arvontaa ja sen sellaista. Osa varmaan lähtee jatkoille, mutta itse varmaan lähden kotiin. Toiset on ihan pelkkä ruokailutilaisuus.
      Töissä oli mahdollisuus valita pikkujoulujen tai lahjan väliltä. Valittiin lahja.

Mitä tuossa olen kavereita kuunnellut niin jonkun verran ovat työpaikat muuttaneet pikkujoulurituaalejaan. Ehkä nykyään käydään juuri esityksissä ja sitten vaikka syömässä. Siihen sitten loppuu firman osalta ja jos jatkoilla sitten jotakin sattuu niin ei mene firman piikkiin.

Ihan hyvä suunta; jotenkin ajatus- pikkujoulut, lupa kähmiä ei ole enää tätä päivää.

• Aitosinkkumies-

Viime vuonna oli joka viikonloppu pikkujoulut. Tänä vuonna en aio mennä kun pariin . Olen vähentänyt alkon käyttöä ja pikkujouluissa aina juodaan paljon. Naisen saaminen riippuu täysin siitä oletko hauska ja sosiaalinen ja kehutko naisia. Naiset haluaa huomiota ja niitä pitää kehua koko ajan.

• Munaotus

Joo on varatut naiset yrittäneet mutta olen antanut pakit. Periaate on etten pane varattua. Naisesta huomaa että on varattu koska tekee suoria ehdotuksia, ilmeisesti ei saa kotona ja oma mies pihta joten pienessä humalassa nainen haluaa heti seksiä. Huomaan naisen nolostuneen ilmeen kun annan pakit, nainen on varma saannista ja kun saa pakit niin tulee hiljaista.

• miehilleseonarkea

Naiset ei oo tottuneet siihen, että ne torjutaan

• Varastonmies

Jos kiihottuu parasta ennen päivän ohittaneista kännisistä yöhävittäjistä , niin antaa palaa.Työpaikan yhteishengen ja hyvän ilmapiirin vuoksi kannattaa uhrautua.

• misspönttöuuni

Pyh, nämä juhlat tuli vedettyä tyylillä, ketään ei pantu halvalla eikä kalliilla eikä kuusikaan kaatunut kun sitä ei ollut, kukaan ei kapsahtanut katajaan.. Voi olla ylpeä itsestään. Olin tietenkin illan kuningatar. Siitä ei ole epäilystä. Eikö se 90-luku ole jo niin mennyttä aikaa, pantiin jossain hämyisessä takkinaulakossa? No ei enää. Surkeaa ja epätoivoista jos vasta jossain pikkujouluissa ylipäätään yrittää. Siinähän on jo vuosikin lopuillaan! Aika luuseri pitää olla. Eikä se ole oikein mikään pikkujoululahjakaan jos toista vaan "sutasee". Mieluummin minä otan sen Doven saippuapalan ja koristellun tulitikkurasian konvehdit..

• Teen niinkuin aina ennenkin: jään pois pikkujouluista että saavat ukkomiehet olla rauhassa, ja meidän vaimojen kesken hyvä tahto

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe