Löysin melko aukottoman luettelon, että tietää, mitä kannattaa pyytää.
http://www.finnserver.com/vmstamps/index.php?main_page=index&cPath=641_1605_1629_1640
Suomi-merkkien luettelo
kaikkealöytää
1
142
Vastaukset
- OstanMuttaOmallahinnalla
Kannattaa pyytää mitä tahansa - itselläni on oma "hinnasto" jonka perusteella teen mahdolliset hankinnat. Lape, Norma ymv hinnastot ovat lähinnä suuntaa-antavia ja aluksi olivat pelkästään myyjien hinnastoja.
Kyseisen hinnaston hinnat ovat täysin utopistisia, jos joku on valmis maksamaan pyydetyt hinnat - niin sitten maksaa. Minä en. Itse ostan lähinnä huutokaupoista 1856 - 1875 ja muutamia muita merkkejä. Vain hyvät kelpaavat, muita en osta. Lähetykset ja tietyn alueen leimat kiinnostavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820