Unen näkeminen tapahtuu silloin, mitä alitajuntamme kertoo. Ja alitajunta tarvitsee yhteyttä ihmisten tunteisiin tai sydämiin.
Jos tämä pitää paikkaansa, esim. näen toistuvia unia Terminator-elokuvan kaltaisen ydinpommin, vaikka en ole mikään sellainen vilkas mielikuvituksen ystävä. Lisäksi, laboratoriosta (karannut) vaarallinen hirviö jahtaa minua heti unen alussa, kun aloitan matkan kuolleessa kaupungissa. Lukemalla unien tulkinta Maailmanlopusta ja Jahtaamista saa selville, miksi nämä unet saapuvat tällä tavoin.
Senkö takia uneni toistuu koko ajan noin vain? Siksikö, etten pysty ymmärtämään itseni ollenkaan huonon mielirauhan takia, vaikka yritän olla koko ajan miettimättä samoja asioita?
9 yleisintä painajaisunta - selvitä, mitä unesi tarkoittavat!
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000384107.html
Näemme unia siksi, mitä
tunteet_kertovat
1
145
Vastaukset
- Lemmenkäinen
Lapsena usein peloteltiin ettei saanut vintille mennä, siellä asui Piru ! Tuskinpa nyt sentään , tais sahapurujen alla olla joku sodanaikainen torrakko.- Kuitenkin nyt vanhuksena näen joskus unta että olen lapsuuden talossa yläkerran portaissa ja huutelen Pirulle, joka sitten ihan kohta ilmestyy sinne vintin oviaukkoon.- Siinä vaiheessa yleensä kiljun ja herään kun vaimo nyrkillä että herää ukko :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850