Listataan tähän kaikki kangaskaupat ja niiden valikoimat ja palvelut 50 km säteellä Turusta. Ennen oli Turun keskutassakin useita
kangas-ja ompelutarvikeliikkeitä mutta nyt ei taida muita enää olla kuin Eurokangas.
Kangaskaupat Turun seudulla
Ompelukoneellekäyttöä
2
762
Vastaukset
Yliopiston kadulla on kyllä yx kangaskauppa. siinä viklundilta ylös ja oikealle. Ite käyn Jättirätissä se on joko kaarinassa piispanristillä tai siä kun kääntyy paalupaikalta niin siis siä missä on muovitukkukin.
- neulajalanka
Akselintiellä se patjatalo, heillä on myös paljon kankaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927