Hei Cherry=).
Eräs mies on pyörinyt mielessäni jo monen vuoden ajan (etenkin nyt eroni jälkeen) ja ajattelin nyt ottaa yhteyttä häneen.
En kuitenkaan tiedä onko se kannattavaa, enkä tiedä mitä hän ajattelee minusta. Vuosia sitten minulla oli sellainen tunne, että meidän välillämme olisi voinut olla jotakin, jos olisimme molemmat olleet vapaita. Ainakin kuvittelin, että hän välitti minusta ja meillä oli jonkinlainen henkinen yhteys. Oliko se vain pelkkää kuvitelmaa?
Nyt minua pelottaa ottaa häneen yhteyttä ja kertoa tunteistani. Näetkö jotakin, joka helpottaisi päätöstäni? Näetkö jotakin minua, häntä, mennyttä tai tulevaa koskien? En edes tiedä seurusteleeko hän. Välillä on paras olla kertomatta tunteistaan ja mietin kannattaisiko minun vaieta iäksi? Minulla vain on sellainen outo tunne tästä ihmisestä, en tiedä mitä minun kannattaisi tehdä...
Olen todella kiitollinen avustasi. Kiitoksia etukäteen.
Kiltti Cherrykirsikka=).
1
127
Vastaukset
Hei ja anteeksi kun vastaukseni on viipynyt :(..
Kirjoita ihmeessä hänelle ja kerro tunteistasi, tai ota muulla tavoin yhteyttä. En usko että olet pelkästään kuvitellut, koen sinut intuitiivisena ihmisenä joka kykenee aistimaan toisten peitettyjäkin tunteita. Sen verran varoittelisin, että hieman sain tuntemusta siitä, että hän saattaa kyllä seurustella tällä hetkellä, mutta suhde saattaa olla löyhähkö, koskapa tuntemus ei ollut kovin voimakas. Et kuitenkaan menetä mitään ottamalla yhteyttä häneen, päin vastoin vaietessasi iäksi asia saattaa jäädä myös vaivaamaan sinua iäksi. Ainakin tuolloin vuosia sitten välillänne oli todellista lämpöä ja intohimoakin, ja sielunne voivat edelleenkin kohdata jos niin on tarkoitettu. Rohkaise mielesi ja paljasta tunteesi, niin saat rauhan sydämeesi - ja kenties vielä paljon enemmän... Lämpöisin ajatuksin cherry :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763