Koira rikkoi järjestelmäkamerastani (Nikon D3200) osan, jossa on salamavalo. Olisiko kenelläkään tietoa voiko sen korjauttaa ja paljonko se kustantaisi? Ei ole pahasti hajalla mutta sen verran että sitä ei saa painettua enään takaisin alas ja salama ei tietenkään toimi...
Kameran salaman korjauttaminen
kamerahajalla
3
278
Vastaukset
JAS tekniikka korjaa mutta kannattaa kysyä sillä D3200 tuskin on tänään omaisuuksien arvoinen euromitalla.
Kameran salamaa olen käyttänyt lähinnä ulkoisen salaman ohjaamiseen. Teippaa tai liimaa kiinni ja käytä kunnes päätät hankkia uuden. JAS tuntiveloitukset kovia.
Unohda sen kameran korjaus. Tulee maksamaan helposti enemmän kuin uusi. Vain kalliita kameroita kannattaa korjata. Niiden korjaajien tuntitaksa on melko suolainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339