Metsähallitus tarjoaa mahdollisuuden vuokrata vanhan ja arvokkaan kivitalon huokealla vuokralla asunnoksi lähellä Sanppertunan kaupunkia. Kyseinen kohde on iäkäs arvotalo arvokkaalla paikalla, mutta kohteen kunto on kohtalainen ja sopiikin siksi parhaiten rakennusten kunnistuksesta kiinnostuneelle tee-se-itse remontti reiskalle. Kohteessa on useita huoneita ja kerroksia, runsaasti pihaa ja sijaitsee rauhaisalla alueella. Kohteeasa ei ole omaa saunaa eikä veeseetiloja. Mikäli olet kiinnostunut vuokraamaan kohteen, ole yhteydessä Suomen metsähallitukseen. Kohteen linkki on alla.
yle.fi/uutiset/3-9921535
Metsähallitus: vuokrataan mukava kivitalo
TaloVuokrattavana
3
176
Vastaukset
- 34lk76
soveltuuko matubisnekseen
- TaloVuokrattavana
Tiedä ei. Voi tulla talvella vilu jos kattoa ei korjaa.
- Kekekek
Aikamoinen röttelö koko kivi rotisko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645