Jos haastatellut on vähääkään seuranneet menoa, miten maa nyt köyhtyy ja eriarvoistuu.
Ja sitä riittää vaaleihin asti, kun yhä talous supistuu. Nyt olevat talous ennusteet,
vaikkei niistä nyt kovin vielä saa ottaa kuvaa, näyttää kuitenkin että yli ennusteiden jo menty.
Sipilän valehtelu ei tilannetta paranna. Seuraavassa gallupissa Keskusta on viides.
Keskusta viitonen seuraavassa gallupissa
6
116
Vastaukset
- huonosti.menee
tässä on suunta...
- Menköön
Sitä saa mitä tilaa
- kainuunkake
Alespäin männää... Ei voi mittää....
- Aloittajalle-
Älä nyt homo itke, ei sinulta kukaan ole
vehkeitä viemässä, kuohitsemassa.
Sinä nyt ihmeellinen olet jos ei ole tulosi nousemassa.
Kun takuueläkekkin on noussut moneen otteeseen.
Ja muutkin noussut ja nousee. Itsellä nousua reipaastikin
2 vuodessa nousua eläkkeisiin lähes 500 €.Tässähän meijän mies pankkopoika kärsii hiukka homofobiasta, kun on nuo kulkuset aataminomenan tasolla ja hormoonitasot alempana kuin Sipilän kannatus pääministerinä.
Meijä mies pankkopoika kun ei tuosta takuueläkkeestäään oikein tiedä, eikä sitäkään että eläkkeen nimellä meijän mies pankkopojalle maksetaan hiukan extraa hormoonitesteistä. Kuvittelee eläkkeensä nousseen. Nyt se onkin meijän mies pankkopojalla jo 502,-/kk
- Faktaa.pukkaa
EU:n mukaan Suomen talosukasvaa ensi vuonna 3%. Siinä on punikeilla kestämistä, Antti Rinne: "Suomen talous on saatava laskemaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421