Se on vaikeaa. Mieli tekisi saada nuorta pimpsaa vaan kun ei tiedä mistä löytäisi. Voisko joku auttaa. Missä Turussa kannattaa liikkua ja näyttäytyä että saisi tavata nuoria antavaisia naisia?
Nuorta pimpsaa etsimässä
9
1403
Vastaukset
- hornygay666
tänä viikonloppuna on maassa näkyvissä festarit nii siellä ois tupa täynnä 13vuotiasta pillua
- kkaari37
Niihän sitä munkin tekisi mieli vaan ei tiedä mistä saisi. Jos tätä lukee joku turkulainen nuori niin vois kikata mulle
- Sieväsilmäinenmies
Kyllä vanhakin saa vaikka ja varsinkin nuoren vakituisen tyttöystävän jos on terve ja viitsii treenata itsensä timmiin kuntoon. Mutta ei saa tulla leuhkaksi, aitous vetoaa. Itse jo yli 50 ja esimerkiksi uimarannoilla teinit tekevät tuttavuutta sievästi hymyillen jne... En silti ole paatunut partnerinvaihtaja.
- helms12
Miltäs kuullostais 18 v ? ;)
- Hyisaatana
Otapa suunta vanhainkotiin kurppa
- jeetäysii
kyllä ne nuoret antaa aika hyvin ..eikä puhu mitään ..15- 17v ...panin yhtä 15 v 4 vuotta sitten ..ei ole kuulunu mitään kissalanpoikien suunnalta..
- rahaarakkautta
Saisi edesjoskus kokeilla mutta vaan unissaan joskus testata parikymppistä ihanaa, kaunista, kiinteää, tyttöä tai vaikka poikaa....
Kiinnostaa kiinnostaa että osoitetta vaan @ Uusin tämän ilmon, jos vaikka löytyisi kiinnostunut neito :)
Sähköposti toimii: enoeno@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164