Se on vaikeaa. Mieli tekisi saada nuorta pimpsaa vaan kun ei tiedä mistä löytäisi. Voisko joku auttaa. Missä Turussa kannattaa liikkua ja näyttäytyä että saisi tavata nuoria antavaisia naisia?
Nuorta pimpsaa etsimässä
9
1405
Vastaukset
- hornygay666
tänä viikonloppuna on maassa näkyvissä festarit nii siellä ois tupa täynnä 13vuotiasta pillua
- kkaari37
Niihän sitä munkin tekisi mieli vaan ei tiedä mistä saisi. Jos tätä lukee joku turkulainen nuori niin vois kikata mulle
- Sieväsilmäinenmies
Kyllä vanhakin saa vaikka ja varsinkin nuoren vakituisen tyttöystävän jos on terve ja viitsii treenata itsensä timmiin kuntoon. Mutta ei saa tulla leuhkaksi, aitous vetoaa. Itse jo yli 50 ja esimerkiksi uimarannoilla teinit tekevät tuttavuutta sievästi hymyillen jne... En silti ole paatunut partnerinvaihtaja.
- helms12
Miltäs kuullostais 18 v ? ;)
- Hyisaatana
Otapa suunta vanhainkotiin kurppa
- jeetäysii
kyllä ne nuoret antaa aika hyvin ..eikä puhu mitään ..15- 17v ...panin yhtä 15 v 4 vuotta sitten ..ei ole kuulunu mitään kissalanpoikien suunnalta..
- rahaarakkautta
Saisi edesjoskus kokeilla mutta vaan unissaan joskus testata parikymppistä ihanaa, kaunista, kiinteää, tyttöä tai vaikka poikaa....
Kiinnostaa kiinnostaa että osoitetta vaan @ Uusin tämän ilmon, jos vaikka löytyisi kiinnostunut neito :)
Sähköposti toimii: enoeno@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763