Minkähänlainen näyttis olis sopiva seuraavanlaiseen kokonaisuuteen:
Emolevy: Epox 8K9AI VIA KT400 SOCKET A
Prossu: AMD ATHLON XP 2400 TB 2.0 GHZ
Muisti: 768MB DDR 333 PC 2700
Kone on lähinnä pelikäyttöön tarkoitettu
Uutta näyttistä ostamassa
6
604
Vastaukset
- Olkis
Jos rahasta ei ole puutetta niin x800 tietenkin ja x700 sitten hieman halvemmalla (saatavuus on sitten niin ja näin tuon x700 kanssa).
On täysin riittävä näytönojain ja hyvä hinta/laatusuhde.
Toinen vaihtoehto Nvidian 6600GT sarja.Siis meinasin revetä,ku joku ehdotti x800,,xD,siis vaatii vähintään 2800 prossun,mutta ite suosittelisin tuohon 6600GT 128mb,ja hintalaatu suhde kuulemma hyvä
- Nimetön
axtionman kirjoitti:
Siis meinasin revetä,ku joku ehdotti x800,,xD,siis vaatii vähintään 2800 prossun,mutta ite suosittelisin tuohon 6600GT 128mb,ja hintalaatu suhde kuulemma hyvä
Olen myös itse ajatellut tuota 6600 GT:tä. ko näyttistä valmistaa moni eri valmistaja. Siispä kysynkin onko valmistajien välillä eroja? Jos on niin minkälaisia?
Nimetön kirjoitti:
Olen myös itse ajatellut tuota 6600 GT:tä. ko näyttistä valmistaa moni eri valmistaja. Siispä kysynkin onko valmistajien välillä eroja? Jos on niin minkälaisia?
siis kannattaa katella missä on eniten vääntöä...ja mee vaikka valmistajan sivuille ja vertaa mikä on kaikkista tykein 6600GT..
Nimetön kirjoitti:
Niissä suuria korttikohtaisia teho-eroja yleensä samanmallisissa näytönohjaimissa ole.Tossa oso jossa voit käydä hintoja vertailemassa:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/esittelyt/naytonohjain.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870