Mitä maksaa noin 90 neliön lomahuoneisto Fuengirolassa kerrostalossa, ylin kerros, merinäköalalla ja pihalla uima-allas? Rakennusvuosi voisi olla 90 luvulla, mutta kunto pitää olla suht siisti.
Mitä maksaa 90 neliötä Fugessa?
4
417
Vastaukset
- Katsoitse
Sijainti, sijainti ja sijainti.....
Mahdoton kysymys, näe hieman itse vaivaa ja katso.
www.idealista.com
www.fotocasa.es
Näillä pääset jo pitkälle ja saat jonkinlaisen vastauksenkin kysymykseesi. - Kyllälöytyy
Suosittelen "Googlausta" sillä yhtä ainoaa vastausta ei kysymykseesi ole.
- silloineläkkeellä
Entä paljon maksaa vuokrattu 40-45 neliön kaksio tai sitä pienempi yksiö Fuengirolassa?
Ei tartte olla meren rannalla eikä aivan keskustassa. kuitenkin parvekkeelta hyvä näköala.
Paljonko kuukausivuokra ja mitä siihen kuuluu? Onko niissä lämmitys kaikissa?
Joku, joka on vuokrannut semmoisen, pliis, odotan vastaustasi. Olisin lähdössä helmi-maaliskuussa, ehkä vasta 2019. - 200000
100000-300000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850