Kohtasin tänään kiehtovan, mekaanisen kynttiläkapistuksen. Kun sen sytytti, se avautui siten, että se näytti kukalta. Alkuperäinen sytytyslanka sytytti pikkukynttilän jokaisen terälehden päässä. Lisäksi se alkoi pyöriä.
Avautuessaan laite alkoi piipata Paljon onnea vaan -laulua 8-bittisellä, saatanallisen korkealla äänellä. Ääni tuntui fyysisesti mm.poskionteloissa. Tahtilaji oli progressiivinen: neljästi 3/4, sitten jostain käsittämättömästä syystä kerran 7/4, minkä jälkeen vielä kahdesti 3/4. Piippaus loppui noin tunnin päästä, kun laite paskottiin.
Mielestäni tämänkaltaisia taide-esineitä ja trollaustuotteita saapuisi olla lisää. Päiväni ei sen ansiosta ollut pelkkää masennuksessa kellumista.
kynttilä ("Syötä vähintään 10 merkkiä.")
1
121
Vastaukset
Minulla oli joskus pienenä kakun päällä huutava kynttilä. Kun sen sytytti (tai laittoi päälle, en muista) rupesi se myös piippaamaan paljon onnea vaan -laulun tahtia. Se ei kyllä avautunut tai mitään, eli taisi olla aika alkeellinen versio.
Juoksin vessaan huutaen ja korvat peittäneenä vieraideni katsoessa oudosti. Olivat siis kaverisynttärit, eli vieraina oli ala-asteikäsiä lapsia.
Ihme kyllä tästä ei pienestä iästäni johtuen aiheutunut pahempia traumoja.. äitini kyllä varmaan sai hävetä silmät päästään, vaikka onkin varmaan asian jo unohtanut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509