Palstan pojat

Gallupoija

Kun kuvailette itseänne naisten mielestä olevan rumia, ällöttäviä, karkuun juoksettavia tms., niin millä tavalla olette käyttäytyneet naisia kohtaan, jos mielestänne naiset noin teistä ajattelevat?

31

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhahaha

En mä ole väittänyt itseäni miksikään noista. Olen vaan niin tavanomainen ja tylsä, että naiset ei voisi vähempää kiinnostua.

• Tylsyy on myös lajini😁

• Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

Tylsyy on myös lajini😁

Ei se naisilla haittaa. Eihän se ole sinuakaan estänyt pariutumasta.

• Buhahaha kirjoitti:

Ei se naisilla haittaa. Eihän se ole sinuakaan estänyt pariutumasta.

Kyllä osittain

• Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä osittain

Kyllä sinä olet ihan täysin pariutunut, viisi lastakin.

• Verkkokulta
        Buhahaha kirjoitti:

Ei hänellä ole yhtään lasta jos hän on tyypillinen nainen eli täysin kädetön.

• Buhahaha kirjoitti:

Mutta esti pariutumista.😁
        Jäin aina syrjään kun muilla oli hauskaa.
        Alkoholi vei estot, sit tuo ukko tarttui karvahirviöön kiinni eli meidän yli 14v taival yhdessä lähti vain seksillä. Ja kun estot lähti se tylsyys lähti.
        Eli en ole ollut oma itseni ja ilman alkoholia olisin varmaan vieläkin neitsyt.

Että lopetin alkoholin ihan syystä.

• Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

Mutta esti pariutumista.😁
        Jäin aina syrjään kun muilla oli hauskaa.
        Alkoholi vei estot, sit tuo ukko tarttui karvahirviöön kiinni eli meidän yli 14v taival yhdessä lähti vain seksillä. Ja kun estot lähti se tylsyys lähti.
        Eli en ole ollut oma itseni ja ilman alkoholia olisin varmaan vieläkin neitsyt.

Että lopetin alkoholin ihan syystä.

Mutta kun tylsästä miehestä se tylsyys ei lähde alkoholillakaan. Se vaan muuttaa muotoaan vieläkin tylsemmäksi.

• Buhahaha kirjoitti:

Mutta kun tylsästä miehestä se tylsyys ei lähde alkoholillakaan. Se vaan muuttaa muotoaan vieläkin tylsemmäksi.

Höpö höpö

• Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

Höpö höpö

Täyttä tottapas. Musta tulee humalassa kaksi kertaa niin ärsyttävä kun selvänä.

• Buhahaha kirjoitti:

Ooppas suloinen😁 uskon enemmän siihen että olet sellainen kun on fiilikset juoda.
        Älä suruun juo koskaan tai riidan päätteeksi jos juot jos et juo normaalisti älä opettele säännöllisesti juomaan.

• Buhahaha kirjoitti:

Jos himoitset jotain älä juo sen seurassa ettet menetä kontrollia.

• Buhahaha kirjoitti:

Itselläni meni siten.😁 ja oon huomannut toisillekin menevän.

• Buhahaha kirjoitti:

Minä kun join juhlinnan takia meni sit todella lujaa vahingossa päädyin kolmen kanssa vaikka yhden kanssa lähdin.

• Buhahaha kirjoitti:

Ettei alkoholi sovi minulle😁

• Buhahaha kirjoitti:

Toi tapahtu silloin 18 v päivänä että joutui oppia kantapään kautta

• Buhahaha kirjoitti:

Ainakin ton miehen tietojen mukaan hän meni sinne missä oli kiinnostava tytteli ja satuin olemaan juuri se

• crux

En minäkään ole ällöttävä. Olen vain tavallinen, hillitty, siisti, normaali...kuka nainen ryhtyisi parisuhteeseen miehen kanssa joka ei näytä jotenkin erikoiselta? Sehän olisi jokin järkiliitto ilman mitään tunteita.

• hypergamia

Luin jostain lehdestä tänään, että naiset hakevat seuranhakupalveluista "yli-ihmistä". Esimerkiksi Tinderissä matching miehistä saa vain 0,6%. Ei tarvi olla siis kovin kauhean näköinen, jotta voisi jäädä ilman naista.

• crux
        hypergamia kirjoitti:

Luin jostain lehdestä tänään, että naiset hakevat seuranhakupalveluista "yli-ihmistä". Esimerkiksi Tinderissä matching miehistä saa vain 0,6%. Ei tarvi olla siis kovin kauhean näköinen, jotta voisi jäädä ilman naista.

Naisten pinnallisuus on mennyt niin pitkälle että naiset itse ovat ottaneet siihen hieman etäisyyttä ja haluavat että mies olisi persoonallisen näköinen. Se on jäänyt hieman epäselväksi miksi he katsovat sellaisen ansainneensa jos itse ovat ihan tavallisia. Yli-ihminen toki kelpaa edelleen mutta rumakin on paremmassa asemassa kuin tavallinen mies. Pinnallisuus ja pinnallisuuden vältteleminen ovat johtaneet siihen että tavallinen ei enää kelpaa kenellekään.

• ljhygu
        hypergamia kirjoitti:

Tuollaisella todennäköisyydellä ei ole mitään järkeä pelata. Näin se ikävä kyllä menee, että miehen tulisi olla vähintään yhdessä asiassa aivan valtavan intohimoinen. Sillä itse asialla ei edes niin ole väliä. Hankalaa on meillä, joiden persoona on rakentunut toisenlaiseksi. Ei se nyt erityisesti minusta naisten vika ole. Koko yhteiskunta on mennyt tällaiseen suuntaan, jossa merkitsevät vain huomio ja pinta. Monien on helpompi pelata mukana järjestelmässä kuin kritisoida sitä. Ei se oikeastaan sen kummempaa ole.

• crux
        ljhygu kirjoitti:

Tuollaisella todennäköisyydellä ei ole mitään järkeä pelata. Näin se ikävä kyllä menee, että miehen tulisi olla vähintään yhdessä asiassa aivan valtavan intohimoinen. Sillä itse asialla ei edes niin ole väliä. Hankalaa on meillä, joiden persoona on rakentunut toisenlaiseksi. Ei se nyt erityisesti minusta naisten vika ole. Koko yhteiskunta on mennyt tällaiseen suuntaan, jossa merkitsevät vain huomio ja pinta. Monien on helpompi pelata mukana järjestelmässä kuin kritisoida sitä. Ei se oikeastaan sen kummempaa ole.

Tämä oli mainio kirjoitus. Näin se tuntuu menevän mutta kyllähän se on sanottava että naiset ovat tässäkin mielessä enemmän ajan hermolla kuin miehet. Tavallinen nainen on kuitenkin huomattavasti kiinnostavampi kuin tavallinen mies. Mies saattaa ajatella pariutumisasioista myös hieman järkevästi kun naiset ovat heittäytyneet ihan täysin tunteiden valtaan. Tunteet ja trendit tuntuvat kulkevan enemmän yhdessä kuin järki ja trendit.

• nyhey
        crux kirjoitti:

Tämä oli mainio kirjoitus. Näin se tuntuu menevän mutta kyllähän se on sanottava että naiset ovat tässäkin mielessä enemmän ajan hermolla kuin miehet. Tavallinen nainen on kuitenkin huomattavasti kiinnostavampi kuin tavallinen mies. Mies saattaa ajatella pariutumisasioista myös hieman järkevästi kun naiset ovat heittäytyneet ihan täysin tunteiden valtaan. Tunteet ja trendit tuntuvat kulkevan enemmän yhdessä kuin järki ja trendit.

Kapitalistinen yhteiskunta kun perustuu tunteille. Jos toimisimme vain järjen ohjaamina, niin kukaan ei kuluttaisi juuri mitään. Keskimäärin vallitsevassa systeemissä on helpompi pelata mukana kuin olla sitä vastaan. Toisilla se tietysti tulee ihan luonnostaan sen kummemmin asiaa miettimättä. Sikäli en tästä naisia syyttäisi, koska tämä länsimainen järjestelmä on aika pitkälti miesten käsialaa edelleen. Pääsääntöisesti naiset ovat edelleen oikein mukavia ihmisiä, vaikken heille kelpaakaan läheisempään tuttavuuteen.

Tosin en ole ihan vakuuttunut, että vain "järkeen" perustuva systeemikään olisi paras vaihtoehto tai edes mahdollinen. Yksilö on kuitenkin aina kokonaisuus, jossa tunteet ja järki ovat yhtä aikaa läsnä.

• ätmi166

Mies on ruma ja vastenmielinen jos on alle 170 cm pitkä ja se riittää siihen ettei naiset halua tutustua mieheen. Minä olen aina ollut ystävällinen naisille.

• Kuullkkapojakuullkka

En ole ruma, ällöttävä ja karkuun juokseva. Ei mun tarvi naisen eteen mitään tehdä. Naiset hakeutuu luokseni. Mielestäni saatan olla ruma mutta en kai sit naisten kun ovat hulluna.

• Kirjoitan tänne vaikka en pidä itseäni vasten.ielisenä millääntavalla. Olen 173 pitkä ja varmasti tylsän näköinen, kokoinen ja muutenkin ällöttävän tavallinen, mitä tulee palstateoriaan. Silti olen uniikki. Ei tälläistä kahelia löydy joka niemen nokasta.

Enkä tarvitse kuin yhden naisen joka kolahtaa. Ehkä se on hän juuri, jota piiritän...ehkä ei. Käännän kivet ja kannot..kyllä se löytyy.

Ja mieli tekee potkia persuuksille muitakin aseveljiä, vaikka konttaavat turpa kurassa... on siellä ryynätty itsekin. En ole yhtään enempää erikoisempi. Mutta itse pitää nousta...etsiä keinot ja tie...kukaan ei taluta..sen tiedän. Itse olen joutunut nousemaan, jos pystyssä ollaan vieläkään. Mutta periks en anna, ennenkuin joku jo mättää turvetta niskaan.

• hienoahienoa

Olen käyttäytynyt monella eri tapaa. Paras tapa on kuitenkin emuloida jännämiestä. Olemalla häikäilemätön ja periksiantamaton saa ätmikin joskus baarista pillua. Noihin naisiin pitää vain tarttua kiinni ja katua myöhemmin. Mutta jos on intohimoton ja asiallinen ja kiltti, niin siten ei naista saa. Aina pitää pistää hirveä show pystyyn, jos naista haluaa. Ei sellainen jaksa olla aina, jos ei sellainen ole oikeasti. Naiset tykkäävät röyhkeistä miehistä.

• Sinkkunainen--

Ei naiset ole rumia. Suurin osa on ihan nättejä mutta palstan miehet nirsoilee ja pitää naisia rumina. Ihan ätmistä kiinni että on ätmi kun ei kelpaa ihan tavalliset naiset.

• mitenkäseon

Niinpä niin. Tännekin ja muille nettipalstoille kirjoittelee tyyppejä, jotka ainakin omien sanojensa mukaan ovat koulutettuja, työpaikka löytyy, ovat normaalipainoisia/kuntoilevat jne. mutta kukaan (ihan tavallinen) nainen ei tunnu kiinnostuvan.

Naiset ehkä sanovat muuta, mutta toimivat käytännön parimarkkinoilla toisella tavalla, toki tiedostamattaankin, evoluution ja vaginan ohjaamina.

.

• Buhahaha

No olenko minä sitten joku outo poikkeus, kun en pidä naisia rumina, vai eikö minua edes lasketa "palstan mieheksi"? Silti olen yksin, mutta en ainakaan sen takia, ettei naiset minulle kelpaisi.

...mutta turhaanhan minä tähän edes vastailen, sillä näihin kommentteihin ei koskaan tule vastausta, koska palstan naiset haluavat väkipakolla uskoa että mies on yksin vain sen takia että on nirso... tai sitten ne miehet eivät vaan kiinnosta, eivät ole edes olemassa.

Ehkä nirsoilevakin mies on mies, mutta sellainen joka ei saa ketään vaikka kaikki kelpaa, ei ole edes sitä...

• En minä nyt sanoisi että naiset minua noilla termeillä kuvailisi; en ainakaan usko. Lähinnä olen naisille sitä harmaata massaa joka ei erotu joukosta. Tästä nyt en kyllä naisia voi syyttää jos minua eivät huomaa sillä kyllähän sitä pitää tehdä itsensä huomatuksi.
      Pistän toivoni siihen että ulkonäköni paranee naisten silmistä luonteeni ja käytökseni kautta. Nyt pitäisi vain löytää itsevarmuus ja jonkunlaiset puhelahjat joilla saisi itsensä huomatuksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe