Hei kaikille olemme lempeä ja hauska pari n45 ja mies49v. ja haluaisimme tutustua bi naiseen koska olen aina halunnut kokea myös naisen hellää kosketusta ja myös antaa sitä.ja nyt on oikea aika toteuttaa pitkä aikainen haaveeni.eli olisi mukavaa löytää tätä kautta bi nainen vaikka vakituisempaankin tapaamisiin.teemme tämän mieheni kanssa yhdessä koska haluamme että kaikki osapuolet saavat nautti tasapuolisesti koskettelusta.myös parit ottakaa yhteyttä jossa nainen on bi tai molemmat.ensimmäistä kertaa olemme asialla..viestiä voi laittaa osoitteeseen.onnellinenpari@suomi24.fi
Bi naista kaivataan.
OnnellinenpariMN
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625