SIIVOUS ON TAJITOLAJI!

Åketäällä

Mulla on najispuolinen kaveri tijetenki mutta se keliujilee mullen myöthäänsä saaketti! Ejilen aamulla se tuli käymähän mun känpillä ja se
konpastu mun eteisessä roskapussihin joka oli valamiina menossa roskihin ja mejinas kaatua, aattelin, että täytän siihen samahan pussihin vijelä jos tulee lisää roskaa, niin! Mitä sitä 20 sentin pussia vije puolillahan roskiin, ihan hulluva, häh?miksei kahto etehens häh? Kahtokaas kun aattelen ekolokisesti, niin! Se alako haukkuhun mua paskasintiks saaketti! Miksei kahto etehensä, häh?
Onhan sillä silimät pääsä ja se suuttu ko sanoin, että haje uuet lasit kuule istumentaaliuksesta, häh?

Sanoin silleettä rahottuu, kejitin kahavit ja otin korppupussin kaapista, mullon 5 kilon säkki kanelikorppuja kaapisa, niiton hyvä kastaa kahaviin.
Sitte aloin pikkusen valistahan sitä, sanoin silleettä kuule, minä pesen laattiat kerran kuusa kuule!
Otan änpärin ja lajitan sinne mäntysuopaa ja haaliaa vettä, oon tehenny vanahasta teepajijasta luuttun ja otan itteni lyhkäsille pikkualakkareijille ja alan pesehen laattiaa konttaamalla häh?
Otan kajikki kolome räsymattua pojis ja sitte kontillehen!

Käyn kajikki nurkat läpi, mitä tuo nykyaijan peseminen on häh? Pikkusen luuttutahan pitkällä varrella? Ejiihän siinä mitään näje onko likaa, häh?
Sanoin, kaverilleettä sullon palijo oppimista oikiasta elämästä, älä seuraa nykymuotija vaan aattele järellä, häh?
Juotihin korpukahavit ja se rahottu, sitte se pyysi anteheks, sanoin, että saat anteheks, tijetenki, mitä sitä vihoja kantaa, son epätervehellistä, on se! Sanoin että kysy multa jons haluaa jotain tijetää käytännön asijoista, häh?
Sitte se oli lähössä ja sanoin että ota tuo roskapussi mukahan samalla ko meet, ettei mun tarihte sitä eriksehen viä, kolin pistänny estä suotatinpaperin siihen mukahan, häh? Sovinnosa taas jatketahan, häh?

10

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulusiivous

Saat Åke tulla meille joululuuttuamaan, mutta muista ennen lakaista parin kuukauden pölyt, ettei mene luuttu tukkoon. Ikinä ole siivoaminen ollut tässä kotitaloudessa ykköspaikalla. Ovatkin jo tutkineet, että liika siisteys käy hengen päälle, mitä minä olen ikäni tolkuttanut oikeassa ollen edes yhdessä asiassa.
      Korppuja en tarjoa. Kaneli alkaa vääntää mahaa, että en saa nukutuksi päivätorkkujakaan huolella. Ruisleipää kahvin kanssa olla pitää kermajuustolla. Ei muuten jaksa iltaa odotella ja Kauniita ja Rohkeita.

• oletaarre

Piristää tuon elämäntaiteilian elämänkokemukset tätä tunkkasta palstaa.

• Sanoisin, että yllättävän paljon viisaita ajatuksia on tyypillä.

• syyttäsuotta

Yläkulman lukko ei ole vihreä, joten Åke pantiin heti seurantapantaan. Syyttä suotta, ellei siivoamisesta ole tullut rikos.

• aitoahuumoria

Jatkoon ehdottomasti. Mies paikallaan. Teeskentelijät on kateellisia.

• ihanhyväjuttu

Puhdasta tulee tuolla tyylillä vaikka kuntoa vaatiikin.

• tajito

Tajito kuulostaa japanilaiselta taistelulajilta, mitä siivous hyvin pitkälti kyllä on.

• hooooopo

Kuka ihmeessä jaksaa kehitellä tuollasia juttuja? Hyvin pitkälti keksittyjä vai onko?

• pitäsvähäymmärtää

Tolvana, toope, kitupiikki, narsisti, omahyväinen, itsekäs, likasanko, aivot solmussa.Ei mulla muuta.

• turhaahermoilet

Mikä sinä olet ketään nimittelemään Ethän tiedä onko tuota tyyppiä edes olemassa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6165
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      639
      2521
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1090
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1036
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228