Pesettekö kananmunat ennen käyttöä, koska ne ovat nykyään yltä päältä pask**sa, näin ainakin K-kaupan munat? Ei tahdo löytyä munasta puhdasta kohtaa mistä kuoren rikkoisi.
Likaiset munat
6
554
Vastaukset
- kunnon_munat
Miä ostan aina luomu, ne ruskeat kananmnani Autopataljoosasta, eikä koskaan rätvässä. Eri asia sitte , jos ostaa suoraan tilata.
- MeneMunallaTöihin
Minä yleensä pesen sekä kädet että munat ennen ruokailua. Sitä ei koskaan tiedä, kenelle muna maistuu jälkiruoaksi.
- Anonyymi
Ennen ilmeisesti kaupan munat pestiin ennen pakkaamista, ei niissä paskakokkareita ollut. Toisin on nykyisin, vai onko kanoilla nykyisin kestoripuli päällä?
- Anonyymi
Minä laitan munat tiskikoneeseen, kun pesen astioita kattilaohjelmalla 70-asteessa. Kypsyvät automaattisesti ja ovat putipuhtaita koneesta ottaessa.
- Anonyymi
Ei ole paskaisia munia tullut vastaan pitkiin aikoihin , mutta perseestähän ne on silti tullut, joten raakana ilman puhdistusta en niitä käyttäisi vaikka salmonellaella onkin Suomessa vähäinen ongelma.
Ja silti - ei kannata hyppiä seinille kananpaskan takia.- Anonyymi
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635