En kyllä huomannut että sitä olisi mitenkään huomioitu, palstan naisetkaan eivät edes lällyjä laittaneet
Jaa että miestenpäivä oli sunnuntaina
60
885
Vastaukset
- Spedeteukka
Palstalla ei ole kuin kaksi noin 50-70 vuotiasta vanhaa naispuolista mummoa. Ei täällä kukaan tosissaan mitään kirjoita.
Kukaa ei mullekkaa villasukkia kutonut eikä kahvia keitelly!
- Jaikinenyö
Eikö se oo joka päivä
Naiset ei oikein hallitse näitä sosiaalisia taitoja. Oli niillä varmaan ajatus ilahduttaa miehiä, mutta toteutus jäi vähän puolitiehen. Kyllä ne nyt varmaan alkaa laittamaan kirjanmerkkeihin lällyjä ja muuta kivaa että ensi vuonna onnistuu sitten paremmin.
- Buhahaha
pujotteIija kirjoitti:
Minähän olen useasti naistenpäivänä huomioinut palstanaiset lällyllä
Niin se maailma toimii: miehet huomioivat naisia, naiset ignoraavat miehiä. Noin yleisesti ottaen, poikkeustapaukset eli ytmit erikseen, mutta ne ovatkin yksilöitä, sukupuolensa vakioyksilöitä.
- itkelisää
Buhahaha kirjoitti:
Niin se maailma toimii: miehet huomioivat naisia, naiset ignoraavat miehiä. Noin yleisesti ottaen, poikkeustapaukset eli ytmit erikseen, mutta ne ovatkin yksilöitä, sukupuolensa vakioyksilöitä.
Itkes nyt vähän vielä enemmän.
itkelisää kirjoitti:
Itkes nyt vähän vielä enemmän.
Jos mies kertoo jonkun oleellisen epäkohdan naisten käyttäytymissä, niin se on naisten mielestä itkemistä. Kun taas nainen kritisoi miehiä täysin turhaan, niin hän on naisten ja etenkin feministien mielestä vahva, itsenäinen ja voimakas.
- väärässäolet
Buhahaha kirjoitti:
Ei, kyllä se tuntuu menevän toisinpäin. Ainakin mun maailmassa.
No näitä päiviä tuntuu olevan kaikenlaisia nykyään.... On pihvi- ja suihinottopäiväkin... Että alkaa mennä jo kaikilta päiviltä ainakin henkilökohtaisesti maku....Vois olla jo uutta, että ois "ei minkään-päivä" joskus....
Sitä paitsi miestenpäivähän on aina...hehepujotteIija kirjoitti:
Ja öitäkin on, esim taiteiden yö
Niin. Yötä päivää yhtä miesten vuorokautta.... Enpähän tuota naisenakaan ole ollut yhtään hetkee...
Dissident kirjoitti:
Niin. Yötä päivää yhtä miesten vuorokautta.... Enpähän tuota naisenakaan ole ollut yhtään hetkee...
Panojen yö ois varmaan aika suosittu, kaikki halukkaat pääsis panemaan
pujotteIija kirjoitti:
Tarkotin siis että pankit ois auki yöllä
pujotteIija kirjoitti:
Paitsi veikkauksella se ei ole mahdollista... kaikki rahansiirto 00:00-06:00 on mahdotonta... Ei panna kumpaankaan suuntaan.... (On muuten kettumaista, jos keksii yöllä elämänvarman vetokohteen ja ei oo veikkaustilillä valuuttaa) kaikkea saakelin holhousta sitä onkin...ei saa ihminen rauhassa yöllä rahojaankaan tuhlata. murrr
pujotteIija kirjoitti:
Tarkotin siis että pankit ois auki yöllä
No tätäpä juuri... Muita oblikaatioita ja osakekauppoja voi painaa läpi yön kuin tulpatonta mopoa, mutta suomalainen uhkapelaus ei onnistu, jos on tilinsä kuivattanut.... heh
Dissident kirjoitti:
Paitsi veikkauksella se ei ole mahdollista... kaikki rahansiirto 00:00-06:00 on mahdotonta... Ei panna kumpaankaan suuntaan.... (On muuten kettumaista, jos keksii yöllä elämänvarman vetokohteen ja ei oo veikkaustilillä valuuttaa) kaikkea saakelin holhousta sitä onkin...ei saa ihminen rauhassa yöllä rahojaankaan tuhlata. murrr
Mä luulen että se on jokin tieto tekninen juttu, että bitit menisi kuitenkin yöllä ihan sekaisin. Silloin harvoin kun olen aamukolmelta jotain tekstaria lähettänyt, niin jälkeenpäin huomaa ettei niistä oikein saa mitään selvää. Enkä mä ole ainoa. Vähän samaa on täällä palstallakin nähtävissä yön viestien suhteen:D
scrg kirjoitti:
Mä luulen että se on jokin tieto tekninen juttu, että bitit menisi kuitenkin yöllä ihan sekaisin. Silloin harvoin kun olen aamukolmelta jotain tekstaria lähettänyt, niin jälkeenpäin huomaa ettei niistä oikein saa mitään selvää. Enkä mä ole ainoa. Vähän samaa on täällä palstallakin nähtävissä yön viestien suhteen:D
No mä taas luulen, että se on sen takia, että porukka yöaikaan enimmäkseen soseessa, että silloin ei saa laitettua rahaa tuollaisissa paikoissa... Mutta voihan se joku muukin hässäkkä olla, toisaalta vois luulla, että ei sais myöskään sit pankkienkaan sivuilla laiteltua rahasiirtoja tai muuta...??? Mutta ihan tyhmä systeemi kuitenkin...
Dissident kirjoitti:
No mä taas luulen, että se on sen takia, että porukka yöaikaan enimmäkseen soseessa, että silloin ei saa laitettua rahaa tuollaisissa paikoissa... Mutta voihan se joku muukin hässäkkä olla, toisaalta vois luulla, että ei sais myöskään sit pankkienkaan sivuilla laiteltua rahasiirtoja tai muuta...??? Mutta ihan tyhmä systeemi kuitenkin...
Kyllä ne on muuten ajatelleet amerikoissakin meikäläisiä sosepäitä. New York ja Toronto menee kiinni jo klo 23 ja sen jälkeen ehtii vielä Chicagossa käydä tunnin johdannaiskauppaa.
scrg kirjoitti:
Kyllä ne on muuten ajatelleet amerikoissakin meikäläisiä sosepäitä. New York ja Toronto menee kiinni jo klo 23 ja sen jälkeen ehtii vielä Chicagossa käydä tunnin johdannaiskauppaa.
Joo, onneks olen päässyt johdannaiskaupankäynti-riippuvuudestani irti... Nää yövuorot vois muuten olla piinaavia...
Dissident kirjoitti:
Joo, onneks olen päässyt johdannaiskaupankäynti-riippuvuudestani irti... Nää yövuorot vois muuten olla piinaavia...
Vehnän ja nautojen futuurit oli nousussa, soijapapujen ja porsaiden laskussa. Ostat sieltä laivalastillisen kinkkua jo ensi vuoden jouluksi.
scrg kirjoitti:
Vehnän ja nautojen futuurit oli nousussa, soijapapujen ja porsaiden laskussa. Ostat sieltä laivalastillisen kinkkua jo ensi vuoden jouluksi.
Nyt jos ostais vaikka juomapanimoitten osakkeita ja sit möis juhannuksen seutuun ja heti ostais suklaafirmojen osakkeita ja taas joulun alla möis nekin ja vaihtais juomapanimo osakkeihin.... Sitten kun ois rikas, ostas hautaustoimiston ja elelis loppuelämänsä rikkaana...
Dissident kirjoitti:
Nyt jos ostais vaikka juomapanimoitten osakkeita ja sit möis juhannuksen seutuun ja heti ostais suklaafirmojen osakkeita ja taas joulun alla möis nekin ja vaihtais juomapanimo osakkeihin.... Sitten kun ois rikas, ostas hautaustoimiston ja elelis loppuelämänsä rikkaana...
Mieletön idea! Mitä hittoo mä täällä yötä myöten töissä turhaan käkötän...lähen kotia...
- flowersreally
No höh. Myöhästynyt (taas) lälly tässä:
https://m.youtube.com/watch?v=mT3ToLd0RpA - misspönttöuuni
Voi eiiii. Unohtui viikonlopun höyräkässä. Nyt korjataan. Siinä Pussikatteja kaikille miehille (taputtaa käsiään yhteen, jee :) Katselkaa nyt sitten hanureita, niitä kumminkin odotitte
https://www.youtube.com/watch?v=YNSxNsr4wmAEikös se olekin vanha perinteinen tapa päästä pesueesta, kun pistää katit pussiin... No hyi.....
Tosin Jetro kertoi koittaneensa tappaa hamsterit häkämyrkytykseen ja oli teipannut kassin pakoputken päähän ja kaasuttanut tovin....mutta kukaan ei ollut Jetille kertonut, ettei diedelistä lähde häkää, niinpä sieltä kassista löyty vaan noenmustia hamstereita, jotka yhä halusivat kassista ulos....
Niin ja kiitti noista pussikateista...näyttäviä pyl...naisia... siis...- misspönttöuuni
Dissident kirjoitti:
Eikös se olekin vanha perinteinen tapa päästä pesueesta, kun pistää katit pussiin... No hyi.....
Tosin Jetro kertoi koittaneensa tappaa hamsterit häkämyrkytykseen ja oli teipannut kassin pakoputken päähän ja kaasuttanut tovin....mutta kukaan ei ollut Jetille kertonut, ettei diedelistä lähde häkää, niinpä sieltä kassista löyty vaan noenmustia hamstereita, jotka yhä halusivat kassista ulos....
Niin ja kiitti noista pussikateista...näyttäviä pyl...naisia... siis...Arvasin, että tykkäätte. Ootte kaikki vähän sellasia formulamiehiä.
Vatkataan vähän lisää, vähän moottoreita, vähän lannetta, hih
https://www.youtube.com/watch?v=SHq2qrFUlGY
Kyllä tämä veivaaminen yhden pyhän unohduksen korvaa... - misspönttöuuni
pujotteIija kirjoitti:
Aikamoinen ketkuttelija tuo L . Hamiltonin ex-muija
...ja koska ootte fudismiehiä kans, Espanjan kannattajia kaikki!, niin onhan tähän pakko vetää vielä ite Gerard Pique mojitojen kans mukaan
https://www.youtube.com/watch?v=sPTn0QEhxds
Härkitään vähän ;D misspönttöuuni kirjoitti:
...ja koska ootte fudismiehiä kans, Espanjan kannattajia kaikki!, niin onhan tähän pakko vetää vielä ite Gerard Pique mojitojen kans mukaan
Härkitään vähän ;DGerard on Katalonian miehiä. Mä katsoin jo siitä toisesta että Gerard on käynyt sutimassa Shakiraa kultapensselillä.
- misspönttöuuni
scrg kirjoitti:
Gerard on Katalonian miehiä. Mä katsoin jo siitä toisesta että Gerard on käynyt sutimassa Shakiraa kultapensselillä.
Ha! Kiinni jäit senkin mies! :D Huomasit kultauksen! Tarkka silmä.
Katalonian miehet ON Espanjan miehiä? Pelaako se vielä? Eiköhän se työntele nykyisin vaan lastenvaunuja Shakiran kanssa... Mutta jäätävän kauniit silmät sillä on, Gerardilla nimittäin. Että otin vähän hyödyn itsellenikin, milloinpa en :) misspönttöuuni kirjoitti:
Härkitään vähän ;DShakira on ihana. Olen ehkä enemmänkin Englannin kannattaja, vaikka ne onkin yleensä aika surkeita
misspönttöuuni kirjoitti:
Ha! Kiinni jäit senkin mies! :D Huomasit kultauksen! Tarkka silmä.
Katalonian miehet ON Espanjan miehiä? Pelaako se vielä? Eiköhän se työntele nykyisin vaan lastenvaunuja Shakiran kanssa... Mutta jäätävän kauniit silmät sillä on, Gerardilla nimittäin. Että otin vähän hyödyn itsellenikin, milloinpa en :)Pelaa Barcassa ja ehkä myös Espanjan maajoukkueessa. Jos ei, niin syynä on politiikka eikä jalkapallo. Katalonian maajoukkueessa pelaisi varmasti.
pujotteIija kirjoitti:
Shakira on ihana. Olen ehkä enemmänkin Englannin kannattaja, vaikka ne onkin yleensä aika surkeita
Putosin kelkasta kuin eno veneestä. Kaveri soitti....
Mutta itse en ole jalis, enkä formulamiehiä. Jalista voin kattoo mm ti em tasolla ja sit pitää olla veikkaus mukana tukena, että kiinnostus säilyy. Formulakisan kisaa en ole nukahtamatta ikinä jaksanut katsoo... On niin unettavaa, kun aku ankan selällään lukeminen, että ehkä joku golffi tai tennis voi sen lyödä laudalta....
Jopa tässä on huikean kiihkeä laji noihin verrattuna...
https://youtu.be/fNBI8pdrsNM- misspönttöuuni
pujotteIija kirjoitti:
Shakira on ihana. Olen ehkä enemmänkin Englannin kannattaja, vaikka ne onkin yleensä aika surkeita
Shakira on wau näin naisenkin mielestä. Hänes on just sitä leikkimielisyyttä, pirteyttä ja elämäniloa, jota sais olla meissä jokkaisessa. Mut joo miehet näkee tietysti vaan, että hips don't lie... : )
Siirrypä Espanjan porukoihin. Vielä kerkiit. - misspönttöuuni
scrg kirjoitti:
Pelaa Barcassa ja ehkä myös Espanjan maajoukkueessa. Jos ei, niin syynä on politiikka eikä jalkapallo. Katalonian maajoukkueessa pelaisi varmasti.
En pysty sanomaan muuta kuin, että...Ahhh! Hyvä, että pelaa, ihan sama missä, jossain tämän saman auringon alla hän juoksentelee pallon perässä :)
- misspönttöuuni
Dissident kirjoitti:
Putosin kelkasta kuin eno veneestä. Kaveri soitti....
Mutta itse en ole jalis, enkä formulamiehiä. Jalista voin kattoo mm ti em tasolla ja sit pitää olla veikkaus mukana tukena, että kiinnostus säilyy. Formulakisan kisaa en ole nukahtamatta ikinä jaksanut katsoo... On niin unettavaa, kun aku ankan selällään lukeminen, että ehkä joku golffi tai tennis voi sen lyödä laudalta....
Jopa tässä on huikean kiihkeä laji noihin verrattuna...
https://youtu.be/fNBI8pdrsNMOisitko muka kurlinkimies? Et oo! Oot hevosmies, tai siusta tehhään semmonen
Tanner tömisi ja aitaa kaatui
https://www.youtube.com/watch?v=61cqoJs0v8o
Vielä vähän kiihkeempää. Kunnon ote siitä satulasta, muuten on galaxit palasina :D misspönttöuuni kirjoitti:
Shakira on wau näin naisenkin mielestä. Hänes on just sitä leikkimielisyyttä, pirteyttä ja elämäniloa, jota sais olla meissä jokkaisessa. Mut joo miehet näkee tietysti vaan, että hips don't lie... : )
Siirrypä Espanjan porukoihin. Vielä kerkiit.Shakiran kanssa ois whenever, wherever!
Oisitko muka kurlinkimies? Et oo! Oot hevosmies, tai siusta tehhään semmonen
Tanner tömisi ja aitaa kaatui
https://www.youtube.com/watch?v=61cqoJs0v8o
Vielä vähän kiihkeempää. Kunnon ote siitä satulasta, muuten on galaxit palasina :DRatsasteluahan vastaan mulla ei ole mitään, mutta hevosia vastaan on....hatsii....allergia! Hatsii ja snork...
- misspönttöuuni
scrg kirjoitti:
Shakiran kanssa ois whenever, wherever!
Joo, joo, siellä kuumennutaan, hold your horses honey... ; )
- misspönttöuuni
Dissident kirjoitti:
Ratsasteluahan vastaan mulla ei ole mitään, mutta hevosia vastaan on....hatsii....allergia! Hatsii ja snork...
Ai niin... :(
Ai niin... :(
Niin, reippaasti pitää olla niitä hevosia ja miellään jossain käköttimessä nekin, niin johan ei käy nokkaan.
Mutta siis edelleen ratsastushommia se ei kaikkia pois sulje...heh- misspönttöuuni
Dissident kirjoitti:
Niin, reippaasti pitää olla niitä hevosia ja miellään jossain käköttimessä nekin, niin johan ei käy nokkaan.
Mutta siis edelleen ratsastushommia se ei kaikkia pois sulje...heh"Ratsastushommia" sanoo herra Cowboy siellä, miestenpäivä-ketjussa. Juu. :D
Ottakaa multa tää kahvikuppi pois! (naurua). Kohta karkaa käsistä. -Taas. misspönttöuuni kirjoitti:
"Ratsastushommia" sanoo herra Cowboy siellä, miestenpäivä-ketjussa. Juu. :D
Ottakaa multa tää kahvikuppi pois! (naurua). Kohta karkaa käsistä. -Taas.Gidiap gidiap! Jippii ja jihaa kuitennnii.....sano savolaispoika makuukammarissa....
No sun pitää hommata sellainen kahen käin kuppi....
https://goo.gl/images/xaudW5
- Kaisanoasaa
No ei kyllä naiset pilluakaan tarjonneet miestenpäivänä. Kyllä mua hävettäisi olla nainen.
Ilmeisesti kansanvälistä miestenpäivää ei Suomessa edes vietetä, en muuten ole ihan varma vietetäänkö poikienpäivääkään. Isänpäivä ei ole liputuspäivä mutta sitä nyt ei varmaan enää ensi vuonna edes vietetä.
Uuden pisatutkimuksen mukaan Sukupuolten väliset erot ovat mailman suurimmat. Onneksi sentään äitiyspakkaukselle keksitään korvaavaa nimeä joten sillä varmaan miesten tasa-arvo-ongelmat tulevat kerralla kuitatuksi.- misspönttöuuni
Isäpappapakkaus...en uskalla ajatellakaan, mitä se sisältää.. .:O ??? oOo.
- tietäjä-
Useana vuotena on ainakin epävirallisesti vietetty.
Myöhästyneet miestenpäivän toivotukset. :)
Samalla hyvää talvea ja joulun odottelua!!muhkee_muhku kirjoitti:
En tiiä onko lälly vai paha...
https://www.youtube.com/watch?v=It6Vd27NDZ4No jos joku muu ois laittanut, niin ois imelä ollu, mut sulta täsmä...
- vaahto.sammutin
tuli-suudelma :-)
Taitaa johtua naisten yleisestä asenteesta miestenpäivää kohtaan.
https://media.riemurasia.net/albumit/m10225/1165861536.jpg- Pillujen--asiantuntija
Aika monet miehet tuntee itsensä hylätyksi miesten päivänä. Juuri ne rumat miehet joilla ei tule olemaan naisia elämässä. Miestenpäivä pitää sii poistaa kalenterista.
En minä niin paljoa almanakkaa kerkeä katsomaan😔
Isänpäiväkin ohi olisi mennyt kuin synttärinikin jos ei lapset ja ukko maininnut elän niin meneväistä aikaa että katson vain menon puhelin kalenterista, minkä näyttää näytöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850