Eikö elämä olekkin kivaa ilman sitä naista. Ei elämässä naista tarvii koska onhan sitä työ ja kaverit ja lähimmäisiä. Kivaa tekemistä riittää kun voi matkustella ja mökkeillä ja urheilla. Naisista on enemmän harmia kun hyötyä joten ei naisella mitään tee.
Elämä on kivaa
60
1408
Vastaukset
- tätä.mieltä.minä
Mun mielestä elämän tärkein asia on parisuhde. Ilman naista ei ole elämää suoraan sanottuna.
Olen ollut parisuhteessa ja kyllä elämä tuntui paljon paremmalta kun oli aina jotain mitä odottaa.- kaksinelämäparempaa
Olen samaa mieltä kanssasi nyt. Aikaisemmin yksin oleminen tuntui hyvältä vaihtoehdolta, mutta kun kohtasin entuudestaan tutun ihmisen alkoi pikku hiljaa hiipiä mieleen ajatus yhteisestä elämästä hänen kanssaan. En enää halua olla yksin, yhteinen arki on se mitä haluan ja yhdessä tekeminen ja harrastaminen.
- Homon-nussija
En minäkään tee naisella mitään, kun mulla on Pillujen asiantuntijan pyllyreikä käytössäni. Kuulemma lukemattomat jännämiehet ovat vuosien saatossa dumpanneet siemenensä sinne ja ovat kehuneet kokemusta.
- Kaisanoasaa
Varmaan niillä on kiva elämä jotka saa seksiä. Muilla ei sitten ovin kivaa ole.
- Kaisanoasaa
Varmaan niillä on kiva elämä jotka saa seksiä. Muilla ei sitten ovin kivaa ole.
- Nainenjokahaluaisisinut
Harmillista.
- Sinkkunainen--
Ei miehet osaa nauttia elämästä.
- totuus.asiasta
Kyllä 10% miehistä osaa, koska ovat komeita.
- onnellinennainenn
totuus.asiasta kirjoitti:
Kyllä 10% miehistä osaa, koska ovat komeita.
On onni että naisista muutkin kun kauniit osaa nauttia elämästä.
Miehiä on sääli kun noin pieni osa nauttii elämästä. - vastaajaz
onnellinennainenn kirjoitti:
Miehiä on sääli kun noin pieni osa nauttii elämästä.Muutkin kuin kauniit naiset saavat seksiä ja läheisyyttä.
- onneksi.olkoon
onnellinennainenn kirjoitti:
Miehiä on sääli kun noin pieni osa nauttii elämästä.Naisten hypergamian ansiosta vain 10% miehistä pystyy nauttimaan elämästä.
- Wwu
onneksi.olkoon kirjoitti:
Naisten hypergamian ansiosta vain 10% miehistä pystyy nauttimaan elämästä.
Kuulin luetettavalta taholta, että se on 1,3 prosenttia. Ainakin tänään.
- idiootitt
Mutta naiset silti jatkuvasit mielessä kun piti aloituskin tehdä. Ja te peukuttajat miettikää nyt itsekin, älypäät.
- Naisasialooser11
Totta, nainen hätääntyi heti kun aloittaja nollasi naisen arvon. Aloituksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko naiset jatkuvasti mielessä vai ei. Aloittajahan sanoi, että elämänsä on paljon parempaa ilman naista eli ei ole naiset mielessä.
Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta ja änkyttävät täällä kuorossa että kyllä on naiset mielessä vaikka mies selvästi sanoo ettei ole eikä tule.
Ja vaikka olisikin naiset mielessä niin vain nuoret ja kauniit naiset, yli 30v naiset eivät ole miesten mielessä, naiset eivät vain tätä vajaaälyisinä ymmärrä. Se ei ole vanhalta naiselta pois, että mies pitää naista pelkkänä ilmana koska vanhaa naista pitää jokainen mies pelkkänä ilmana. - epäuskottavaa
super-atm kirjoitti:
MGTOW osui ja upposi!
On vähän epäuskottavaa tuollaiset "en tarvitse naista/miestä mihinkään, aaah kun elämä on ihanaa, oi voi kun on ihanaa". Moni on tyytyväinen ilman naista/miestä eikä ne sitä hehkuta.
- epäuskottavaa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Totta, nainen hätääntyi heti kun aloittaja nollasi naisen arvon. Aloituksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko naiset jatkuvasti mielessä vai ei. Aloittajahan sanoi, että elämänsä on paljon parempaa ilman naista eli ei ole naiset mielessä.
Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta ja änkyttävät täällä kuorossa että kyllä on naiset mielessä vaikka mies selvästi sanoo ettei ole eikä tule.
Ja vaikka olisikin naiset mielessä niin vain nuoret ja kauniit naiset, yli 30v naiset eivät ole miesten mielessä, naiset eivät vain tätä vajaaälyisinä ymmärrä. Se ei ole vanhalta naiselta pois, että mies pitää naista pelkkänä ilmana koska vanhaa naista pitää jokainen mies pelkkänä ilmana."Totta, nainen hätääntyi heti kun aloittaja nollasi naisen arvon."
Ihanko oikeasti luulet että naisen arvo riippuu tuollaisesta? Olet pöhkömpi kuin luulin. epäuskottavaa kirjoitti:
On vähän epäuskottavaa tuollaiset "en tarvitse naista/miestä mihinkään, aaah kun elämä on ihanaa, oi voi kun on ihanaa". Moni on tyytyväinen ilman naista/miestä eikä ne sitä hehkuta.
Ihan sama mitä joku uskoo tai ei. Kyllä saa mainita kun on tyytyväinen elämäänsä.
- Ätminki
Ja vaikka olisikin naiset mielessä niin vain nuoret ja kauniit naiset, yli 30v naiset eivät ole miesten mielessä, naiset eivät vain tätä vajaaälyisinä ymmärrä. Se ei ole vanhalta naiselta pois, että mies pitää naista pelkkänä ilmana koska vanhaa naista pitää jokainen mies pelkkänä ilmana.Miehen pitää olla nuoren kauniin naisen kanssa tei ei ollenkaan naisen kanssa. Mitä sellaisella 45 v kurpalla tekee.
- Naisasialooser11
epäuskottavaa kirjoitti:
Se ei ole yhtään sen epäuskottavampaa jos esim. raitis sanoo ääneen että on tyytyväinen ilman alkoholia. Se että joku välttää jonkun sanomista ei tee siitä sen uskottavampaa eikä epäuskottavampaa. Hyvä että kuitenkin todistit, että hätäännyit heti kun mies sanoi olevansa tyytyväinen ilman naista vaikka et sitä haluaisikaan. Haluat siis ilmeisesti, että sinut ja pikku tyttäresi tapetaan? ne miehet, jotka eivät ole olleet tyytyväisiä ilman naista ovat päätyneet tappamaan naisia. Haluat siis mahdollisimman paljon lisää tuollaisia miehiä, jotta voit ruokkia riippuvuuttasi miesten huomiosta henkesi uhalla? Vai onko kyseessä ihan puhdas sadismi, että nautit siitä että mies kärsii naisettomuudesta, sitäkin henkesi uhalla?
Luulisi sinun toivovan, että mahdollisimman moni naiseton mies olisi tyytyväinen tilanteeseensa, se pitää sinut hengissä paremmin. Ilmeisesti kuitenkin miesten huomio ja sadistinen nautinto sekä joku vallantunne on sinulle tärkeämpää - epäuskottavaa
Se ei ole yhtään sen epäuskottavampaa jos esim. raitis sanoo ääneen että on tyytyväinen ilman alkoholia. Se että joku välttää jonkun sanomista ei tee siitä sen uskottavampaa eikä epäuskottavampaa. Hyvä että kuitenkin todistit, että hätäännyit heti kun mies sanoi olevansa tyytyväinen ilman naista vaikka et sitä haluaisikaan. Haluat siis ilmeisesti, että sinut ja pikku tyttäresi tapetaan? ne miehet, jotka eivät ole olleet tyytyväisiä ilman naista ovat päätyneet tappamaan naisia. Haluat siis mahdollisimman paljon lisää tuollaisia miehiä, jotta voit ruokkia riippuvuuttasi miesten huomiosta henkesi uhalla? Vai onko kyseessä ihan puhdas sadismi, että nautit siitä että mies kärsii naisettomuudesta, sitäkin henkesi uhalla?
Luulisi sinun toivovan, että mahdollisimman moni naiseton mies olisi tyytyväinen tilanteeseensa, se pitää sinut hengissä paremmin. Ilmeisesti kuitenkin miesten huomio ja sadistinen nautinto sekä joku vallantunne on sinulle tärkeämpääOn täysin samantekevää, onko aloittaja tyytyväinen elämäänsä vai ei. Tuntemattomien ja epäkiinnostavien miesten huomiolla ei ole mitään merkitystä.
- epäuskottavaa
Ätminki kirjoitti:
Miehen pitää olla nuoren kauniin naisen kanssa tei ei ollenkaan naisen kanssa. Mitä sellaisella 45 v kurpalla tekee.
Eikä sinullakaan kukaan nainen tee yhtään mitään.
- Naisasialooser11
epäuskottavaa kirjoitti:
On täysin samantekevää, onko aloittaja tyytyväinen elämäänsä vai ei. Tuntemattomien ja epäkiinnostavien miesten huomiolla ei ole mitään merkitystä.
Kyllä on, viimeistään siinä vaiheessa kun kiinnostavat miehet eivät enää sinulle huomiota anna.
- OlenkoOikeassa
Ätminki kirjoitti:
Miehen pitää olla nuoren kauniin naisen kanssa tei ei ollenkaan naisen kanssa. Mitä sellaisella 45 v kurpalla tekee.
Mutta käsittääkseni sinä et saa edes kurpalta?
- epäuskottavaa
Kyllä on, viimeistään siinä vaiheessa kun kiinnostavat miehet eivät enää sinulle huomiota anna.
Ei se muuta kuule asiaa mitenkään.
- Jailmanmiestä
Niin, kyllä minustakin on paljon mukavampaa olla yksin. Olen nainen enkä tarvitse miestä mihinkään. En tarvitse miestä varsinkaan jyystämään itseäni. Hyi olkoon, toivottavasti en haksahda seksin harrastamiseen enää koskaan.
- mansikkakakkua
"Elämä on kivaa
Eikö elämä olekkin kivaa ilman sitä naista. Ei elämässä naista tarvii koska onhan sitä työ ja kaverit ja lähimmäisiä. Kivaa tekemistä riittää kun voi matkustella ja mökkeillä ja urheilla. "
-Tasan tarkkaan oon kanssasi samaa mieltä! Mä kun olen hetero, mutt ihan mukavaa olis parisuhde miehen kanssa... ja aikanaan sitt sellainen isompi ydinperhe perustaa.
Yhä edelleen mulla on haaveissa löytää sopiva pari itselleni, jos en löydä; ei se maailmanloppu ole... koska onhan sitä työ ja kaverit ja läheisiä lähimmäisiä... kuten suku! .. Jeps.. Parempi Yksin, kuin Vääränlaisessa suhteessa VääränLaisen kanssa.. ;P
- mansikkakakkua
Moikka! Missäs sinä olet aikaasi viettänyt... torkahtelija! Viimeeks meni yli vuorokausi, kun jälleen näjyit täällä, siis siitä kun sanoit ottavas päivätorkut... =))
"Uni on kuin laittais rahaa pankkiin" ... niin sanoit kerran mulle. Sulla sitä alkaa kohta olla säästöjä: varo vain ettei kullanryöstäjät hyökkää kippuusi. XD
Illanjatkoja... mä lähden kokoukseen; kohta akkavalta jyrää. Eikä meikäläiset ole vaaleanpunaisia meriläismallisia ainutkaan! mansikkakakkua kirjoitti:
Moikka! Missäs sinä olet aikaasi viettänyt... torkahtelija! Viimeeks meni yli vuorokausi, kun jälleen näjyit täällä, siis siitä kun sanoit ottavas päivätorkut... =))
"Uni on kuin laittais rahaa pankkiin" ... niin sanoit kerran mulle. Sulla sitä alkaa kohta olla säästöjä: varo vain ettei kullanryöstäjät hyökkää kippuusi. XD
Illanjatkoja... mä lähden kokoukseen; kohta akkavalta jyrää. Eikä meikäläiset ole vaaleanpunaisia meriläismallisia ainutkaan!.. Juuh.. UniRosmojakin on.. Pitänee olla Varuillaan.. ;D
.. Täällähän Mä oon.. Vai oonko ihan Näkymätön?.. ;O.. Noh, ois se kyllä ihan siistii.. ;P
Minnekäs SalaiseenKokoukseen ne Akat O Menos?.. Ja vielä tuolla asenteella.. ;O
IllanJatkoja myös sinne.. =)- mansikkakakkua
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Juuh.. UniRosmojakin on.. Pitänee olla Varuillaan.. ;D
.. Täällähän Mä oon.. Vai oonko ihan Näkymätön?.. ;O.. Noh, ois se kyllä ihan siistii.. ;P
Minnekäs SalaiseenKokoukseen ne Akat O Menos?.. Ja vielä tuolla asenteella.. ;O
IllanJatkoja myös sinne.. =)Akka kaarti pohdiskeli seuraavaa siirtoa...aiheesta mitä ME teemme, kun politikot ja viranomaiset näyttävät sortavan kantasuomalaisia!
Viimeisin tapaus oli tämä Turunhovioikeuden päätös... alaikäraja (se kuuluisa suojaraja) seksuaaliseen tekoon on kummasti pudonnut; kun kyseessä on maahantunkeutuja. Ilmeisesti on tulkittu puoliksi Suomen lakia ja puoliksi islamin lakia... 10 vuotias lapsi ei oikeuden mukaan ole raiskauksen uhri;... koska ei oikein edes ymmärtänyt mitä oli tapahtumassa, ennen kuin A- ja B- rappuun käyttö oli tapahtunut tosiasia! Voihan Helvetti!
Turun torilla puukotettiin 18.08.2017 nuori jehovantodistaja nainen hengiltä, julistettiin Allahin pyhyyttä ... jatkettiin tarkoituksen mukaista suomalaisnaisten lahtausta, muutamaa miestäkin puukotettiin kun auttoivat uhreja.Kaksi naista kuoli ja kymmenen joutui sairaalahoitoon. Ainakin yksi arabimies liikkuu loppuikänsä ilmeisesti pyörätuolilla; tämän tapauksen johdosta... (oli ensimmäisenä auttamassa uhria) vähäkin pidemmät matkat, koska jalat eivät kävelyä enää kanna. Ja syyllinen istuu Saramäessä,(Turussa) hotelli olosuhteissa... saa ulkoillakin yksin,ettei kukaan vaan vahingoita toipilas poloista!
Sipilän terveiset silloin... voi voi sentään... ja olen pahoillani, mutt väkivaltaan ei väkivallalla vastata, rauhoittukaa ja jatkakaa elämäänne kuten ennenkin... ja muita latteuksia lisäksi.
Presitentti Niinistö oli samalla linjalla.
Niin nyt alkaa NAISTENkapina, koska valtiovalta on meidät hylännyt... lehdistöä ja tiedoitusvälineitä apuna käyttäen jos saataisiin vähän mielipiteitämme kuuluviin.
Rosa Meriläistä tai Li Anderssonia tuskin riveissämme tulee näkymään, eikä meistäkään julkisuudessa moni tule esiintymään... mutt tiedotteita, ilmiantoja ja taustatukea annamme alan ammattilaisille... sekä poliisille, muut nuolkoot näppejään ja ihmetelkööt akkain raivoa! mansikkakakkua kirjoitti:
Akka kaarti pohdiskeli seuraavaa siirtoa...aiheesta mitä ME teemme, kun politikot ja viranomaiset näyttävät sortavan kantasuomalaisia!
Viimeisin tapaus oli tämä Turunhovioikeuden päätös... alaikäraja (se kuuluisa suojaraja) seksuaaliseen tekoon on kummasti pudonnut; kun kyseessä on maahantunkeutuja. Ilmeisesti on tulkittu puoliksi Suomen lakia ja puoliksi islamin lakia... 10 vuotias lapsi ei oikeuden mukaan ole raiskauksen uhri;... koska ei oikein edes ymmärtänyt mitä oli tapahtumassa, ennen kuin A- ja B- rappuun käyttö oli tapahtunut tosiasia! Voihan Helvetti!
Turun torilla puukotettiin 18.08.2017 nuori jehovantodistaja nainen hengiltä, julistettiin Allahin pyhyyttä ... jatkettiin tarkoituksen mukaista suomalaisnaisten lahtausta, muutamaa miestäkin puukotettiin kun auttoivat uhreja.Kaksi naista kuoli ja kymmenen joutui sairaalahoitoon. Ainakin yksi arabimies liikkuu loppuikänsä ilmeisesti pyörätuolilla; tämän tapauksen johdosta... (oli ensimmäisenä auttamassa uhria) vähäkin pidemmät matkat, koska jalat eivät kävelyä enää kanna. Ja syyllinen istuu Saramäessä,(Turussa) hotelli olosuhteissa... saa ulkoillakin yksin,ettei kukaan vaan vahingoita toipilas poloista!
Sipilän terveiset silloin... voi voi sentään... ja olen pahoillani, mutt väkivaltaan ei väkivallalla vastata, rauhoittukaa ja jatkakaa elämäänne kuten ennenkin... ja muita latteuksia lisäksi.
Presitentti Niinistö oli samalla linjalla.
Niin nyt alkaa NAISTENkapina, koska valtiovalta on meidät hylännyt... lehdistöä ja tiedoitusvälineitä apuna käyttäen jos saataisiin vähän mielipiteitämme kuuluviin.
Rosa Meriläistä tai Li Anderssonia tuskin riveissämme tulee näkymään, eikä meistäkään julkisuudessa moni tule esiintymään... mutt tiedotteita, ilmiantoja ja taustatukea annamme alan ammattilaisille... sekä poliisille, muut nuolkoot näppejään ja ihmetelkööt akkain raivoa!.. "Hassua" tässä(kin) asiassa on Just se, että oikeesti, jos ja kun miettii, niin Naiset on Ne jotka Ainoastaan voi tässä maassa saada esim. näihin asioihin oikeesti jotain muutosta.. ;P
.. Se tiedetään jo, miten miehen/miehien käy jos esittävät edes huolensa.. Saati sitten siitä jotain enemmän.. On tää(kin) Yks Oikkee HassunHauskaMaa.. ;P
Mä ja Lukemattomat muut miehet ollaan teidän HenkisenäTukena.. Toivottavasti se riittää.. Jos ei, niin Varmasti tullaan Barrikadeille tueksi, jos/kun TarveVaatii.. ;P
- työontärkeämpää
Ja nainen pärjää hyvin ilman miestä, kelpuutan miehen pelkästään kaveriksi, joskus yhdessä voi harrastaa lenkkeilyä ja muuta mikä kumpaakin kiinnostaa.
- SeksiUkoillaMielessä
Näytä minulle yksikin alle 70-vuotias terve heteromies, joka vastaavasti kelpuuttaa naisen pelkästään kaveriksi. Miehillä ei ole mitään syytä haluta naisia kavereiksi.
SeksiUkoillaMielessä kirjoitti:
Näytä minulle yksikin alle 70-vuotias terve heteromies, joka vastaavasti kelpuuttaa naisen pelkästään kaveriksi. Miehillä ei ole mitään syytä haluta naisia kavereiksi.
.. Noh, Tiettyjen ehtojen täyttyessä vois hyvinkin Kamuilla ns. Kunnolla naisenkin kanssa.. Paras syy olisi varmasti HyväHarrastusKamu tjmv.. Tietenkään tiettyjä juttuja ei saisi tällöin esiintyä kummassakaan.. Tietenkään.. ;P
- Wwu
SeksiUkoillaMielessä kirjoitti:
Näytä?
Ei sen puoleen, ei mullakaan ole ollut omia miespuolisia ystäviä, enkä ole osannut kaivatakaan sellaista. - hyviäolette
Minulle naiset ovat ainoastaan kaupankassoja ja pankintätejä. En kelpuuta naista edes kaveriksi saati lenkille. Mutta täytyy myöntää, että olette hyviä kaupankassoja.
- Kaisanoasaa
Elämä on kurjaa kun ei saa halailla naista.
Onhan se kivaa. Töissä voi jäädä tarvittaessa ylitöihin, harrastukset voi aikatauluttaa itselleen sopiviksi. Arjen askareet voi tehdä kuten parhaaksi näkee ja miten parhaaksi näkee. Sukulaisten ja kavereiden luona voi käydä omaan tahtiin. Illalla hetken aikaa liian isolta tuntuvan sängyn voi pienentää nukkumalla x-asennossa.
Naisen kanssa ollessa naisen menoja voi käyttää tekosyynä ettei tarvitse jäädä ylitöihin. Harrastukset voi sovittaa jo päivää tai paria aikaisemmin jolloin molemmilla on myös sitä omaa aikaa. Sukulaisten ja kavereiden luona käyntejä saattaa joutua hieman enemmän aikatauluttamaan mutta sen vastapainoksi sinulla on enemmän uusia tuttavuuksia. Arki on sujuvampaa kun sitä jakaa kaksi ja jos oikein haluat ottaa vastaan niin sinulle saatetaan kertoa miten arki saadaan välillä tuntumaan ihan juhlalta. Illalla jo ollessasi nukahtamassa peiton reuna kohoaa ja tunnet miten kylmät varpaat laitettaan pohjettasi vasten läpeämään. Samalla käsi kietoutuu ympärillesi auttaen naisen vartalon painautumaan selkääsi vasten. Naisen pehmeiden huulien annettua kevyen hyvän yön suudelman niskaasi kuulet vielä ennen nukahtamista sanat: hyvää yötä rakas.
Onhan sekin kivaa.- uygujbvhjut
Elämä voisi olla kivaa jollei olisi persaukinen, raha ei välttämättä tuo onnea mutta köyhyys vielä vähemmän.
- Parisuhdemies
Voi sitä ilman naista pärjätä vähän aikaa ehkä noin 6 kuukautta mutta sitten alkaa jo tekemään mieli naisen läheisyyttä ja lämpöä sekä seksiä. Sellaiset miehet on tosi vahvoja jotka eivät saa sitä läheisyyttä vuosiin, en ymmärrä miten ne kestää olla ilman naista. Jos on kerran saanut olla mukavan naisen kanssa niin sitä ei vaan voi olla ilman sen jälkeen ja sitä tekee kaikkensa että saa naista.
Ei naiset estä matkustelua, mökkeilyä ja urheilemista.. Varmasti mukavempi matkustella kaksin kuin yksin. Nainen ei ole paha juttu, mutta lapsia ei saa mennä tekemään. Sitten loppuu elämästä oma aika, se on varma juttu se.
Sinkkuelämä on ihan jees kunhan on edes vakipanokaveri jossain.LinerT.2 kirjoitti:
Selkäkuva katosi. Saadaanko me nyt sellainen iskävatsa-kuva tilalle? :)
Hah..Ei minulla ole lapsia, enkä aio hankkiakkaan, koska on omaakin elämää.
Elikkäs sitä kuuluisaa iskä vatsaa ei ole tarkoitus alkaa kasvattelee tulevaisuudessakaan, mutta missäs sinun kuvasi viipyy?...Todista olevasi nainen ja laita jotain kivaa tohon näytille..Näytä pala!CamelBoots kirjoitti:
Hah..Ei minulla ole lapsia, enkä aio hankkiakkaan, koska on omaakin elämää.
Elikkäs sitä kuuluisaa iskä vatsaa ei ole tarkoitus alkaa kasvattelee tulevaisuudessakaan, mutta missäs sinun kuvasi viipyy?...Todista olevasi nainen ja laita jotain kivaa tohon näytille..Näytä pala!Mun palani ei todistaisi mun olevan nainen ;D
Muistaakseni tuossa muutama päivä sitten taisit mainita, että sulla on mennyt enemmän pehmusteiden kasvattamisen puolelle bodaamisen sijaan.. ;)LinerT.2 kirjoitti:
Mun palani ei todistaisi mun olevan nainen ;D
Muistaakseni tuossa muutama päivä sitten taisit mainita, että sulla on mennyt enemmän pehmusteiden kasvattamisen puolelle bodaamisen sijaan.. ;)Sinähän vaatimaton olet..:D
Kyllä minä naisen tunnistan kun kuvan näen.
Sanoin, että en ihan parhaassa tikissä ole kun koko kesä ollut kiireitä, mutta siitä on vielä matkaa siihen, että alkais itsestään läskipalleroa kasvattamaan;)
Enkä minä erityisesti bodaa, vaan harrastan monenlaista liikuntaa...En kauheasti arvosta näitä riisilootan kanssa kulkevia pelehermanneja, joista ei sitten ole töihinkään, eikä mihinkään, kun on lähinnä salilla elämä vietetty penkin nokassa ja aeroopinen kunto unohtunut kokonaan..
- 42v-mies
Olen pärjännyt ilman naista 24 vuotta.
- m.wurst
Kyllä se, ainakin minun mielestäni on terve piirre ihmisessä ettei oma onnellisuus ole riippuvainen jostain toisesta ihmisestä.
- rakkaus-parantaa
Ei se mies ihminen ole terve kovin pitkään jos joutuu vaikka 10 vuotta olee ilman naista ja läheisyyttä. Monet joutuu olee ilman toisen läheisyyttä 20-40 vuotta.
- elämä.on.ihanaa
Tyypillistä nättien ihmisten maailmankatsomusta. Kun kaikki parisuhde- ja seksirintamalla tapahtuu itsestään, niin voi alkaa tuollaiseksi idealistiksi ja jopa ajatella, että naisia tai miehiä riittää juuri siksi kun olen onnellinen ja sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäköni kanssa.
- m.wurst
elämä.on.ihanaa kirjoitti:
Tyypillistä nättien ihmisten maailmankatsomusta. Kun kaikki parisuhde- ja seksirintamalla tapahtuu itsestään, niin voi alkaa tuollaiseksi idealistiksi ja jopa ajatella, että naisia tai miehiä riittää juuri siksi kun olen onnellinen ja sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäköni kanssa.
en minä ole nätti ihminen,
No ei oo... Mulla olis paljonkin tarvetta naiselle. Se vois siivota, laittaa ruokaa, korjata mun autoni silloin kun sataa vaakatasossa räpäskää, huolehtia mun kalenteristani, välillä vähän tsempata kun en saa hommia aloitettua, hieroakin vois kun etureiskat on ihan jumissa. Kunhan ei nalkuta.
Aikoinaan minulla oli kaikkea, mitä onnellinen ihminen vain voi toivoa saavansa. Oli työ, rahaa, ystäviä, harrastuksia, illanviettoja ja ajoittain jopa seksiä. Sitten tuli parisuhde. Työtä riitti edelleen, mutta rahat eivät. Ystävät kaikkosivat vähitellen ja niiden mukana illanvietot. Entiset harrastukset jäivät, kun tilalle piti saada yhteisiä sellaisia. Seksiä parisuhteessa sentään riitti - aluksi, sitten sekin ilo loppui. Lopulta jäljellä oli vain nalkuttava, mihinkään tyytymätön akka ja työ, joka alkoi mättää, koska akka vei tienaamani rahat. Kun työ mätti aikansa, sain potkut. Pian sen jälkeen lähti akkakin.
Nyt minulla ei ole enää työtä, rahaa, ystäviä, illanviettoja, harrastuksia, seksiä eikä parisuhdetta. Olen silti onnellisempi yksinään kuin suhteessa.- Kunnollinen-mies
Ei ollut kivaa olla taas yksin viikonloppuna.
- Anonyymi
Nah
- Anonyymi
Elämä on kallista... useimmille normi-ihmisille liian kallista.
pelasin... jotain autopepliä, vään sin somer, nooh parantunut jo.. - Anonyymi
on aivan totta pelasin jotaitopeli-juyyua niin sormeen murtuma..
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850