Siellä kehuivat kilpaa oikeuslaitosta kun raiskaajaa ei tuomittu raiskauksesta. HYVÄ SUOMI!
A-Studio tyytyväinen 10vtytön raiskanneen tuomioon
6
222
Vastaukset
- 322323
Todella vääristyneita ajatuksia oikeuslaitoksissa ja myös ylen sisällä, niin näin käy.
Huomaa siitä kun kertovat että 10v lapsi ei ole kieltänyt tai vastustanut tekoa ! sairasta.
Harvan nuoren ajatukset, tahto, tieto on kehitynyt edes 16-18v ikäisenä.
Täällä suomessa on sitten ihan vinksahtanut oikeus jolla ei ole kansan tukea. Jos tapat toisen ihmiset niin tuomio on älyttömän pieni vuosissa, ja kaikissa toiseen kohdistuvissa rikoksissa.Vika on siis päättäjissä. Jos oikeuslaitos olettaa 10-vuotiaan täysin ymmärtävän yhdynnän, raiskauksen jne., niin ala-asteelle lapsille pitäisi antaa seksuaalikoulutusta. Nyt kun näin ei ole, niin 10-vuotiaan ei voi olettaa asiaa ymmärtävän. Samalla oikeuslaitoksen logiikalla on ok ajella alaikäisenä autolla.
- HYS-HYS
Ei mikään ihme että rehelliset kantasuomalaiset suhtautuvat vihamielisesti matuihin. Kun ei edes verovaroin kustennetussa YLE.ssä uskalleta puhua asioista suoraan rehellisesti. Kaduilla, työpaikoilla ja kahviloissa kyllä uskalletaan ja paljon puhutaan.
- ylessä_vaiettiin
Miksi yle vaikenee eikä hoida tiedotustehtäviään kunnolla?
" Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi perjantaina 22-vuotiaalle Juusuf Muhamed Abbudille 10-vuotiaan tytön törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kolme vuotta vankeutta. Oikeus määräsi lisäksi miehen maksamaan rikoksen aiheuttamasta kärsimyksestä 3 000 euroa.
Mies on poliisin kertoman mukaan turvapaikanhakija. Epäilty teko on tapahtunut poliisin antaman tiedon mukaan Pirkanmaalla Tamperetta pienemmällä paikkakunnalla.
Tuomioon johtaneet teot tapahtuivat syys-lokakuussa 2016.
Tuomittu oli ollut syytteen mukaan sukupuoliyhteydessä 10-vuotiaan kanssa ja tehnyt tälle seksuaalisia tekoja, jotka ovat olleet omiaan vahingoittamaan tämän kehitystä."
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/turvapaikanhakijalle-kolme-vuotta-vankeutta-10-vuotiaan-torkeasta-seksuaalisesta-hyvaksikaytosta-24332635/
.
- Asioita_seuraillut
Suomen oikeuslaitos täysi vitsi ainakin silloin kun syytettynä matu, rattijuoppo, isokenkäinen tms.
Yleläisten "oma poika" tekijänä joten tietenkin he ovat iloisia ettei kyseinen nappisilmä saanut kovaa rangaistusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175