Tuota ois tämmöinen onkelma. Koneesta paloi poweri noin 1 kk sitten, viikko takaperin kone meni jumiin, ja pienen tutkiskelun jälkeen selvisi että kovalevy oli mennyt jumiin. Pystyykö siitä risalta kovalevyltä poimimaan tietoja kuten kuvia ja sellaisia mitä sinne on jäänyt ja jos voi niin miten???
Sitten ois toinenkin onkelma. Kun alkaa pelaamaan jostain peliä, esim MAFIA kone boottaa itsensä heti alussa, ja sama onkelma toistuu muillakin peleillä. Näytön ajurit ja kaiken mahdollisen oon tarkistanut, mikäköhän mättää??
Mikä vikana????
Jussi
2
1186
Vastaukset
- kiki
tottakai, harvoin se kovalevy hajoAA, kyllä levyltä dataa saa kaivettua
- Toivo
Mulla on tällanen peli ku Mafia-boy ja toinen on sellanen ku ColdFusion.Joku mun peleissäni mättää ku tota poliisi tulee kyseleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635