http://www.viikonloppu.com/?p=166049
Kuulutko tuohon listaan.
Tälläisen miehen naiset haluaa
28
620
Vastaukset
.. JaaHans.. Vai, että esim. "ItseVarmuus(kin) on jutun mukaan sitä, että on NaiviSiniSilmä tai sitten sellainen, joka ei oikeastaan niin kauheasti Oikeasti "kumppanistaan" piittaa.. Tosin EmpiiristenTutkimuksieni mukaan on paljon myös sellaisia, jotka itse Säheltävät&Sutinoivat milloin sattuu ja miten sattuu, mutta eivät kuitenkaan salli samaa "kumppanilleen".. ;D
En minä tuota listaa arvostelisi. Minusta se on hyvä. Oikein ruusupunaisten egoistisien lasien kautta löysin itsestäni kaikki paitsi tuon viimeisen "Paha Poika". En aja moottoripyörällä ja käyn raflan sijaan kirkossa.
Ei se itsevamuus sitä ole. Itselläni on itsevarmuus esimerkiksi siitä, että olen ihan hyvännäköinen ja siksi kaikki ihmiset jokseenkin suhtautuvat minuun positiivisesti. Ainostaan tässä ajoin sänkipartani täysin pois - minkä takia näytin vähän vanhemmalta. Silloin en ollut itsevarma, sillä joku yliopistovaihto-opiskelija piti vähän vanhannäköisenä selvästi, en ollutkaan ihan 20-vuotiaan näköinen. Piti palauttaa se sänkiparta niin kaikki taas suhtautuivat positiivisesti. Minusta itsevarmuus ei ole mitään naivia sinisilmäisyyttä tai jotain sellaista toimintaa, että ei oikeasti kumppanistaan piittaa. En ymmärrä oikein mitä tarkoitat?Faith.Hope.Love kirjoitti:
En minä tuota listaa arvostelisi. Minusta se on hyvä. Oikein ruusupunaisten egoistisien lasien kautta löysin itsestäni kaikki paitsi tuon viimeisen "Paha Poika". En aja moottoripyörällä ja käyn raflan sijaan kirkossa.
Ei se itsevamuus sitä ole. Itselläni on itsevarmuus esimerkiksi siitä, että olen ihan hyvännäköinen ja siksi kaikki ihmiset jokseenkin suhtautuvat minuun positiivisesti. Ainostaan tässä ajoin sänkipartani täysin pois - minkä takia näytin vähän vanhemmalta. Silloin en ollut itsevarma, sillä joku yliopistovaihto-opiskelija piti vähän vanhannäköisenä selvästi, en ollutkaan ihan 20-vuotiaan näköinen. Piti palauttaa se sänkiparta niin kaikki taas suhtautuivat positiivisesti. Minusta itsevarmuus ei ole mitään naivia sinisilmäisyyttä tai jotain sellaista toimintaa, että ei oikeasti kumppanistaan piittaa. En ymmärrä oikein mitä tarkoitat?2. Itsevarma mies
Hän on täysin varma itsestään ja vakuuttava julkisesti. Tällaisesta miehestä huokuu voimakkuuden ja kontrollin aura. Parisuhteessa hän ei ole mustasukkainen muista miehistä; hän ei koe tyttöystävänsä miespuolisia ystäviä tai työkavereitauhkaksi. Naiset ovatkin usein kiinnostuneita itsevarmasta miehestä.
6. Vapaa sielu (eli se Paha Poika)
Vapaa sielu menee yleensä sinne, minne tuuli kuljettaa – yleensä jonkinlaiseen seikkailuun. Hän saattaa ajaa moottoripyörällä tai jättää työt väliin viedäkseen mielitiettynsä yllättävälle road tripille, sillä tällainen mies ei hirveästi murehdi seuraamuksista. Usein naiset haluavat koettaa kesyttää Pahan Pojan, mutta tietävät sisimmässään, ettei se onnistu.
- kaikkinaiset
Kuuluuko äitisikin?
- nykymediaonpelkkävitsi
"Lähde: Times of India"
LOL
Suomalainen höpöjulkaisu hankkii juttunsa intialaisesta verkkolehdestä! Onko Cosmopolitanit ja muut copy-paste-vakiolähteetkin jo kaluttu loppuun?Antaa julkaista. Itse olin toimittajana. Välillä oli suorastaan sanoen käskettiin kirjoittaa sanomalehteen jotain viihdehömppää uutisten lisäksi. Freelancerina minä ainakin kirjoitin jotain viihdehömppää, jos siitä maksettiin. Minusta se on arvokasta ja tämä tekstiähän linkkissä on loistavaa. Ei sitä tarvitse tosissaan ottaa, mutta saattaa se jonkunmielestä ainakin osittain paikkansa pitää.
- nykymediajne
Johoo, mutta siis nämä suorat copypastet, ei ole oikeastaan enää edes lähteitä vaan suomennettu kopio. Näitä on iltalehdissäkin, mitkä on kopsattu suoraan juuri jostain cosmopolitanista yms
No, halvalla mennään. nykymediajne kirjoitti:
Johoo, mutta siis nämä suorat copypastet, ei ole oikeastaan enää edes lähteitä vaan suomennettu kopio. Näitä on iltalehdissäkin, mitkä on kopsattu suoraan juuri jostain cosmopolitanista yms
No, halvalla mennään.Yleensä copypaste-jutut ovat vielä lyhennettyjä ja alkuperäisen jutun oleellisin asia jää kertomatta. Yhdessä kuntoiluun liittyvässä jutussa oli "tiivistämällä" saatu koko alkuperäisen tekstin asia nurinpäin.
- blondiexvaimo
Olin naimisissa yli 25 vuotta tämän kaltaisen miehen kanssa. Tosin taiteellinen hän ei ollut laisinkaan. Hänellä oli peukalo keskellä kämmentä, mutta älykkyyttä senkin edestä...
- Gadamerinoppipoika
Herkkänä, mutta väliin äreänä humanisti-boheemina maailmassa on vielä toivoa!
No, osaan minä naulan lyödä seinään tai ruuvata repsottavan ruuvin takaisin paikoilleen.
- Onnellinen30v
Naisena saan kai vastata, vaikken sinkku enää olekaan? Tuo pitää omalla kohdallani 100 % paikkansa. Noissa kuudessa kohdassa kuvattiin juuri minun miestäni. Paitsi, että voisin lisätä vielä kohdan 7. komea.
- Onnellinen30v
Ei ainakaan liian paha. Nuo kohdat 1-6 nimittäin kumoaa monta huonoa ominaisuutta miehessä.
Onnellinen30v kirjoitti:
Ei ainakaan liian paha. Nuo kohdat 1-6 nimittäin kumoaa monta huonoa ominaisuutta miehessä.
Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? :) Hän ei kannata päästää karkkuun, jos hän täyttää seitsemän kohtaa kuudesta! :)
- Onnellinen30v
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? :) Hän ei kannata päästää karkkuun, jos hän täyttää seitsemän kohtaa kuudesta! :)
Yli 30 vuotta. :D
Onnellinen30v kirjoitti:
Yli 30 vuotta. :D
Sitten voitte olla vielä vajaat 20 vuotta vielä yhdessä niin pääsette viettämään 50-vuotiasta yhteistä taivalta! :)
- Onnellinen30v
Juu, parikymmentä vuotta menee ihan hujahduksessa. Olemme pitkäikäistä sukua ja siksi toivon, että kultahääpäivän jälkeenkin olisi vielä monia hyviä yhteisiä vuosia jäljellä. Mutta koska ei voi tietää tulevaisuutta, siksi täytyy nauttia jokaisesta hetkestä.
- Kunnollinen-mies
Pitää siis olla itsevarma paha jännämies. No en kuulu listaan. Jännämiehet on myös hyvin älykkäitä koska osaavat pitää naisen väkivaltaisessa suhteessa.
- 12121212121212
Olin ennen mies nro 5. Miksi menneessä aikamuodossa? Koska "ikuinen romantikko" tunnetaan myös tosielämässä "ikisinkkuna".
Myös 4. Huomaavaisen miehen kuvaus on mielenkiintoinen:
"Monet naiset lopulta huomaavat haluavansa miehen, joka kohtelee hyvin."
Lopulta. Sen jälkeen kun ovat antaneet parhaat vuotensa miehille 2, 6 ja 7 (pelimies). - Totuus-
Ei tuollaisia miehiä olekkaan mitä listassa on. Nainen olettaa ulkonäön takia miehen olevan täydellinen mutta vähän ajan päästä nainen näkee ettei mies ole yhtään romanttinen. Jokainen mies on jossain määrin mustasukkainen, todella harva mies osaa tehdä laulun naiselleen tai kuinka moni mies muka maalaisi taulun naiselleen. Moniko mies ravintolassa antaa tuolin naiselle ja antaa naisen istua ensin, oven avaaminenkin on miehille vaikeaa, sellaista en ole koskaan nähnyt. Ja vielä harvemmin joku komea jännämies tuo kukkia naiselleen syntymäpäivänä puhumattamaan suklaasta tai kynttilä illallisesta. Ne miehet on parisuhteissa jotka just ei tee naiselle noita mainitsemiani asioita. Haluaisin nähdä sen jännämiehen joka maalaa naiselleen taulun tai tekee laulun naiselle. Sellaista miestä ei vaan ole. Nainen voi haluta mutta ei saa tuollaista listan miestä.
- Onnellinen30v
Minulle tämä 100% kaikki listan kohdat ( kohta 7) mies on tehnyt useammankin laulun, mutta tauluja hän ei maalaa. "Jännämies" termiä en tunne, mutta väkivaltainen mies ei pystyy täyttämään avauksen kuutta kohtaa. Mieheni on hyvin perheestään huolehtiva isä ja puoliso.
Mustasukkaisuutta on joskus ollut ilmassa ja sekin molemminpuolista, mutta nämä ovat asioita, jotka pitää jokaisen käsitellä itse. Mies avaa oven, kantaa ruokakassit (koska on fyysisesti vahvempi), mutta ehkä tuolin antaminen ei ihan aina tapahdu, enkä sellaista odotakaan. Hän muistaa syntymäpäivät ja hääpäivät eli lahjoja ja kukkia pidän itsestään selvinä asioina. Hän tykkää myös ostaa joululahjoja minulle ja lapsillemme, sisaruksilleen ja äidilleen.
Mutta koska parisuhde on vuorovaikutusta, pidän myös hyvää huolta miehestäni. Hän saa juuri sen mitä ansaitseekin eli kaiken mitä voin ja osaan antaa.
- Totuus-
Ehkä tuollaista tapahtuu jossain romanttisesta hollywood leffassa että mies tekee naiselle laulun tai järkkää kynttilä illallisen mutta ei oikeassa elämässä.
- Onnellinen30v
Kyllä minä ainakin elän ihan oikeaa elämää. Jos mies ei ole musikaalinen, niin ei hänestä ole lauluntekijäksi, sehän on selvä. :) Tuollaiset puutteet voi kompensoida jotenkin muuten.
Se mikä itselle on täysin vierasta, on jollekin toiselle totta lauluineen ja kynttiläillallisineen. - Totuus-
Onnellinen30v kirjoitti:
Kyllä minä ainakin elän ihan oikeaa elämää. Jos mies ei ole musikaalinen, niin ei hänestä ole lauluntekijäksi, sehän on selvä. :) Tuollaiset puutteet voi kompensoida jotenkin muuten.
Se mikä itselle on täysin vierasta, on jollekin toiselle totta lauluineen ja kynttiläillallisineen.No ehkä olet sitten yksi niistä onnekkaista joka saanut hyvän miehen. Naiset just haaveilee siitä prinssista että se on täydellinen mutta suomessa on paljon sinkkumiehiä jotka eivät saa koskaan tilaisuutta näyttää että on hyvä mies koska naiset pitää miehiä rumina. Itse en saa koskaan sitä tilaisuutta.
- Gnuk
Juu. Paitsi se huomaavaisuus on välillä vähän niin ja näin... :)
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Eikö se paha poika ole kaikkea mitä tuossa listassa on. Ne on romanttisia ja huomaavaisia että huomaavat välillä panevansa myös muita naisia.
Ehkä tuo kohta neljä on se jossa olen omalla vahvuusalueella. Tuolia ei nyt kyllä ehdi tarjota kun nainen on yleensä jo istahtanut pöytään kun tulen perästä maksettuani laskun. Tuosta olisi kyllä niin helppo siirtyä kohtaan viisi, mutta kun yleensä on vain niitä yhden kerran treffejä niin ei oikein tahdo tuonne asti päästä.
Nuo kohdat yksi ja kaksi ovat sellaisia että niistä tunnistan itseni vain osittain. Perusluonteeltani kun olen ujo ja tahdon vielä hieman treffeillä jännittää niin tuo ulosanti ei kyllä ole mitenkään soljuvaa. Varsinkaan kun ei tiedä vielä toisen ajatusmailmaa ja huumorintajusta niin aika neutraaleilla asioilla ja huumorilla pitää lähteä liikkeelle.
Kohdat kolme ja kuusi ovat sitten aika vieraita minulle. Olen siinä mielessä harmaa ja tylsä kaveri että kyllä minä haluan myös ne työt saada tehdyksi koska ne tekemättömät työt jää sitten työkavereiden ongelmaksi. Olisihan se tietysti romanttista hakea nainen seikkailuun, mutta en sitten tiedä kuinka korkealle sitä arvostettaisiin jos seikkailusta palatessa olisi työpaikka lähtenyt alta. Tulisi arki vähän ankeana vastaan.
Taiteellisuutta jaettaessa en kyllä ollut paikalla, sen voi vahvistaa kyllä koulu-urani aikaiset musiikin ja kuvaamataidon opettajat.
Se on kyllä harmi että naiset eivät tuon mukaan arvosta liikunnallisuutta, siinä olisin pärjännyt.- Kaisanoasaa
Taitaa muusikot tehdä huonoja lauluja kun ne eroo aika usein. Tavis miehet tuskin lauluja sanelee ja prinsessa naisilla on just ne haaveet että mies hurmaa jalat alta ulkonäöllään. Ei sillä luonteella ole paljoakaan merkitystä että sako naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850