Tästä se alkaa Helsingin tyhjentyminen. Fennovoima siirtää pääkonttorinsa Pyhäjoelle. Digiaikana firmojen ei kannata jäädä Europaan takapajulaan kalliseen Helsinkiin.
Metro meni jo...
Fennovoiman pääkonttori Pyhäjoelle
11
200
Vastaukset
- S24uomlaineN
Kertovat yleisesti, että Fennovoima on vasta alkua mitä tuleman pitää. Hyvä Juttu.
- AllerPelkääIdunpurijoita
Täältä jo poistettiin samajuttu jossa moitittiin vihreitä.
Ei ollut Allerin mieleen, kai idunpurijoita siten sielläkin.- Eikö.ota.tuulta
No, miten tuo liittyy keskustaan ja sen harjoittamaan politiikkaan?
- VanjaVeli
Eikö.ota.tuulta kirjoitti:
No, miten tuo liittyy keskustaan ja sen harjoittamaan politiikkaan?
Venäjän perseennuolenta on ikiaikainen keputapa
- sontaborri
Toivottavasti poksahtaa Pyhäjoki Tsernopyl-tyylillä kepuloisten naamalle. Siat asettavat suomalaisen luonnon ja oikeastaan koko napapiirin pohjoispuolen vaaraan tuolla pataraudalla.
Ihan sama, missä sellaisen firman pääkonttori on, jolla ei ole edes sivukonttoreita, minkäänlaisesta toiminnasta puhumattakaan.
- Sotien_aikana--
Sotien aikana mm. Strömberg ja Wärtsilä siirsivät toiminnot Vaasaan
Eli Vaasa on kiitollisuudenvelassa näille Helsinkiläisille firmoille
- On.se.vaikeaa
Vihreille vaikea pala, enemmän kuin kommareille. Kommarit tuskin
edes käsittää koko laitosta, että miksi se tulee, että hylkeitäkö siellä teurastetaan.
Kyllä ne itkee, jo hiiliville aloitti itkut...ei saa..ei saa...vollotti tv:ssäkin.
Hiilivillelle varmaan sanottu, että hiili hyvää ja puhtaampaa kuin vesi ja ydinvoima.
Että tuosta saat satasen kun niin kerrot.
300 esikuntaan duuniin, jos Pyhäjoelle kaikki hyväpalkkaiset maksaa veronsa, se isoasia kunnalle. Puolisentuhatta jatkuvaan työsuhteeseen sitten valmistettua.
Maalikolle käsittämätön ihmismäärä rakentamiseen, nelisentuhatta.
Täällä kirjoituksista päätellen ei sitä oivalla kuin insinööri.- Tämä.koskettaa.laajasti
Mistä tähän hätään löytyisi insinööri, joka auttaisi oivaltamaan?
Voisi kuvitella että palstan keputrollilla on perusteellisesti pelit sekaisin. Räyhää ja puree joka suuntaan, eikä enää ole edes mukana, onko tulossa vai menossa.
- talvivaari
Toisaalta joku Ahtiumin konttori sijoitettiin pääkaupunkiseudulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236