Laitetaan nyt oikeaa tietoa ja oikea nimimerkkikin tekee tämän aloituksen. Tämä on vastine väärän nimimerkin (minulta varastetun) esittämään valhetietoon ja valheelliseen aloitukseen.
Apt. 16:14
14 Meitä kuuntelemassa oli myös muuan Lyydia, jumalaapelkäävä nainen
On käsittämätöntä, että nimimerkin voi varastaa. Toisaalta on käsittämätöntä, että tuota valheellista aloitusta ei poisteta, vaikka olen sitä pyytänyt. On aika vaikea keskustella, jos joku toinen saa anastettua nimimerkin ja kirjoittelee puuta heinää. Tällainen osoittaa tämän keskustelupalstan moraalia ja tasoa ylipäänsä.
Lyydia on nainen (Apt. 16:14)!
5
122
Vastaukset
- mieti.joskus.ensin
"On käsittämätöntä, että nimimerkin voi varastaa."
Oletko vähän yksinkertainen? Jos et halua, että nimimerkkisi "varastetaan", niin rekisteröi se.
"Toisaalta on käsittämätöntä, että tuota valheellista aloitusta ei poisteta, vaikka olen sitä pyytänyt."
Moderaattorilla ei ole mitään syytä poistaa sitä. Aihe on raamatullinen ja aloituksen tekijä voi olla joku muu " Yksi_usko".
Tuo nimimerkkisi ei ole yksityisomaisuuttasi niin kauan kuin et ole rekisteröinyt sitä. Rekkaa ihmeessä nikkisi. Muuten se on vapaata riistaa.
Nyt on nimimerkki sitten rekisteröity.😊
v.aari kirjoitti:
Tämä on myönteistä kehitystä.
Aika metroseksuaalinen olemus sinulla tuossa kuvassa.Kuvassa on enkeli, jolla Raamattu kädessä.😀😭😅🙂😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890