kuulen ääniä koko ajan, ne pakottavat minua tekemän itselle pahaa, enkä haluaisi mutta pakko mikä pakko muuten äänet uhkaavat minua..en pysty nukkumaakaan, kuulen äänet niin kirkkaasti huuutavat ja huutavat,ovat niin uhkaavia..lisäksi äänet ja kuvat mitä näen ovat myös uhkaavia, näen raiskaajani koko ajan kotona,ne ei anna minulle yhtään taukoa..minua pelottaa sulkea silmät ja avata silmät, en jaksa enää pitkään, olen vain niin lopussa ja en tiedä mikä on totta ja mikä ei?
pakko totella ääniä ja silmiä,muuten ne tappavat minut...
hyvästi elämä
ääniäkuuleva
5
211
Vastaukset
- MiikkaelRT
kyllä ne äänet siitä heltyy kun niitä vähän noudattaa ensin
- Kamalaaa
Mene hakemaan apua, älä jää yksin. Suosittelen hakeutumaan päivystykseen.
- Siili69
Nuo äänet ovat oman pääsi tuotosta, ne eivät pysty satuttamaan sinua. Eikä sinun ole mikään pakko totella niitä.
Suosittelen samaa kuin edellinen vastaaja, eli hakeudu hoitoon. Lääkitys voi vähentää ehkä ääniä. - apuapitääpyytää
Hakeudu pikaisesti hoitoon ettet tee itsellesi mitään,kyllä apua löytyy.
- NauranIloissani
no vittu mitä sitten. Kiitä onneasi että et ole iltalehdessä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635