BBW/SSBBW/FEEDERISM

NuoriMies-96-

Missä oikeesti piilee kaikki isompi kokoset naiset tai ne jotka tykkää syömisleikeistä. Suhteellisen nuori 21v jannu oon oulusta ja oon ina tykänny isoista naisista. Pehmeempi parempi, oon nähny täällä ketjuja liittyen näihin mutta missä kaikki tyttöset ovat? Miehiä on jonoksi asti nii uskaltautukaa tuhdimmat tytyt tekin kertomaan itsestänne ja kommunikoimaan.

Olisin maailman onnellisin mies jos saisin 90kg kokosen jumalattaren syliin palvottavaksi ja syötettäväksi. Masuja ja kaikkia pehmeitä osia niin ihana puristella ja hyllytellä

9

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaapa ihanalta 😄

• Siis-tosi-hurjaa

Tämä vielä parempaa: STY GRY BBA IOC

• ssbbw89

Löytyisikö Suomesta miehiä (tai naisia) jotka olisivat halukkaita tukemaan rahallisesti ssbbw kokoista neitiä, jos saisivat siitä hyvästä esim. toiveidensa mukaisia videoita tai tapaamisia?
      Olen isokokoinen 28 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja en pelkää esitellä kurvejani. Tämän kokoisena vaan tulee eteen ylimääräisiä kuluja ja olisikin hienoa, jos voisin lisätä kurvejani kurvieni avulla ;)

• Kiinnostaisi

Minkä kokoinen olet? Voisin olla kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta ja juttelemaan aiheesta.

• Kuinka sinuun saisi yhteyden?olisin erittäin kinnostunut kahvihetkestä tai kurviesi ihailusta? Asun myös pk-seudulla ja olen 29v.olisi loistavaa jos saataisiin keskusteluyhteys ja sovittaisiin mahdollisesta tapaamisesta. Vastineeksi saisit sitä mitä pyydät eli rahaa. 😊vastaa tähän jos tekstissäsi mainittu kuvio on edelleen voimassa. T. Kurvien ihailija.

• Ei-onnistunut
        Niko123456 kirjoitti:

Kuinka sinuun saisi yhteyden?olisin erittäin kinnostunut kahvihetkestä tai kurviesi ihailusta? Asun myös pk-seudulla ja olen 29v.olisi loistavaa jos saataisiin keskusteluyhteys ja sovittaisiin mahdollisesta tapaamisesta. Vastineeksi saisit sitä mitä pyydät eli rahaa. 😊vastaa tähän jos tekstissäsi mainittu kuvio on edelleen voimassa. T. Kurvien ihailija.

Kirjoitin. Tässä vastauksesi:
        Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
        Se on tämä Suolitorvi!

• Chillest

En eti itelleni mitää sponsoroitavaa. Mutta itsensä itsenään hyväksyvä bbw naikkonen ois kyllä kova juttu. Mut en tiedä että etsitkö suhdetta vai sponsoreita. Vastaile jos innostaa edes chattailla esim Kikissä.

• Moi ,kirjoita tänne suomi24 voisin saada sinuun yhteyttä .

• Ei-onnistunut

Kirjoitin. Tässä vastauksesi:
        Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6385
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      651
      2679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1219
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1145
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      84
      1124
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1088
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      290
      1080
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      87
      1072
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70