Linnan juhlijoita oli monenlaisia

juhlijoita

Itsenäisyydenpäivän vastaanotolla linnan juhlissa oli aika paljon erilaisia virkamiehiä, byrokraatteja, ylijohtajia, poliittisin perustein saatuja virkasetiä, poliitikkoja, piispoja jne. Nämä kaikki toimivat veronmaksajien varoin maksetussa virassa. Kukaan heistä ei tuota yhteiskunnalle yhtään mitään. He maksavat kyllä veronsa Suomeen, mutta saavat myös yhteiskunnalta enemmän., koska veronmaksajat maksavat heidän palkkansa. Lisäksi linnan juhlissa nähtiin kumilätkänsiirtäjiä ja autokuskeja, jotka eivät maksa verojansa Suomeen. Missä siellä oli se porukka, joka tuottaa yhteiskunnalle jotain. He maksavat veronsa Suomeen ja tuottavat meille muille kaikki palvelut, heidän työpanoksensa avulla huolehditaan köyhistä, sairaista jne. Minusta on pöyristyttävää kutsua linnan juhliin veronmaksajien varoilla elätettäviä ja vieläpä niin että veronmaksajat maksavat heidän juhlimisensa.

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suivaantunut

Erittäin hyvä kommentti. Toivottavasti jatkossa tulisi jokin muutos näihin linnan juhliin, ettei vuodesta toiseen samoja naamoja syötetä ja juoteta meidän veron maksajien rahoilla. Joka vuosi melkein kaksituhatta ihmistä, huh huh mikä määrä, ottaen huomioon missä kurjuudessa suurin osa kansastamme tänä päivänä elää.

• MinäitseMinäitse

Joo... ja pukeutumisesta .
      Voiko olla itsekkäämpää ja pukusuunnittelijalta täydellistä tilannetajun puutetta kun rakennetaan LAAHUKSI mitä eilenkin nähtiin .
      MINÄ ITSE ... väistäköön muut !
      Ensi vuonna kannattais palkata KUNNON ovimies karsimaan törkeimmät rimanalitukset .
      TENNARI henkilöt takasin kadulle , ei mitään kunnioitusta itsenäisyyteen eikä muihin juhlijoihin !

• Käytöstapoja

No jo on noloa kun poistetaan linnan juhlista! Porttikielto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe