Itsenäisyydenpäivän vastaanotolla linnan juhlissa oli aika paljon erilaisia virkamiehiä, byrokraatteja, ylijohtajia, poliittisin perustein saatuja virkasetiä, poliitikkoja, piispoja jne. Nämä kaikki toimivat veronmaksajien varoin maksetussa virassa. Kukaan heistä ei tuota yhteiskunnalle yhtään mitään. He maksavat kyllä veronsa Suomeen, mutta saavat myös yhteiskunnalta enemmän., koska veronmaksajat maksavat heidän palkkansa. Lisäksi linnan juhlissa nähtiin kumilätkänsiirtäjiä ja autokuskeja, jotka eivät maksa verojansa Suomeen. Missä siellä oli se porukka, joka tuottaa yhteiskunnalle jotain. He maksavat veronsa Suomeen ja tuottavat meille muille kaikki palvelut, heidän työpanoksensa avulla huolehditaan köyhistä, sairaista jne. Minusta on pöyristyttävää kutsua linnan juhliin veronmaksajien varoilla elätettäviä ja vieläpä niin että veronmaksajat maksavat heidän juhlimisensa.
Linnan juhlijoita oli monenlaisia
3
156
Vastaukset
- suivaantunut
Erittäin hyvä kommentti. Toivottavasti jatkossa tulisi jokin muutos näihin linnan juhliin, ettei vuodesta toiseen samoja naamoja syötetä ja juoteta meidän veron maksajien rahoilla. Joka vuosi melkein kaksituhatta ihmistä, huh huh mikä määrä, ottaen huomioon missä kurjuudessa suurin osa kansastamme tänä päivänä elää.
- MinäitseMinäitse
Joo... ja pukeutumisesta .
Voiko olla itsekkäämpää ja pukusuunnittelijalta täydellistä tilannetajun puutetta kun rakennetaan LAAHUKSI mitä eilenkin nähtiin .
MINÄ ITSE ... väistäköön muut !
Ensi vuonna kannattais palkata KUNNON ovimies karsimaan törkeimmät rimanalitukset .
TENNARI henkilöt takasin kadulle , ei mitään kunnioitusta itsenäisyyteen eikä muihin juhlijoihin ! - Käytöstapoja
No jo on noloa kun poistetaan linnan juhlista! Porttikielto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647