näin tänäyönä ihan omituisen unen! se oli lämminhenkinen ja meni näin:
Olin ystäväni kanssa YMT (musiikkitieto) tunnilla (käyn niillä joka viikko tämän kaverin kanssa) ja istuimme oikealla takaata katsottuna. vasemmalla oli ikkunat ja siellä istui eräs poika (Mikko) jota rakastan. rakkaus on kummiskin yksipuolista. en halunnut katsoa häntä, ja yritin olla hänelle aina tyly, koska en osannut tulla toimeen sen ajatuksen kanssa, etten saisi häntä koskaan. no, mutta sää oli ulkona ihana ja pilvetön. häröilin, vastoin tapojani, luokassa ja kun viimein istuin alas, kuulin laulua. se tuli vasemmalta. kun katsoin sinne, näin, että Mikko laulaa. se laulu oli todella kaunis ( opettajaa ei ollut näköjään luokassa ). se laulu oli englanniksi, enkä jostain syystä ymmärtänyt mitään muuta siitä, kuin vain kaksi sanaa "You are". ne toistuivat ja toistuivat aina joskus kertosäkeessä, ja melodia oli aivan älyttömän kaunis. pian koko luokka kaikui laulua, ja minulle tuli semmoinen olo, että mitäpä jos hän rakastaakin minua? hän lauloi sen minulle, sillä aistin sen joka suonessani. käänsin katseeni pois hänestä, mutta sitten, kun kaverini kysyi minulta jotakin, käännyin taas katsomaan Mikkoa, ja yhtäkkiä, silmän räpäyksessä olinkin aivan muualla! istuin korkealla kalliolla (todella korkealla, jota peitti niukka kasvillisuus, mutta oli kallio melko vihreä). olin TODELLA korkealla, mutta minau ei pelottanut. olin jonkun kaupungin yllä, kuin kuningatar istuin ja näin koko kaupungin alhaalla. kaikkein erikoisinta oli kummiskin se, ettei se vaikuttanut kuitenkaan aivan New Yorkin tapaiselta kaupungilta, vaan se oli täynnä punaisia, sinisiä ja keltaisia ja erivärisiä kukkasia! jokaisen rakennuksen ympärillä oli oma värinsä, ja Mikon laulama kappale soi koko ajan korvissani kovaa. olin todella onnellinen ja katselin erivärisiä kukkia. etuviistossa alapuolellani ei ollut taloja, mutta siellä oli niitä räikeitä kukkia "laumoittain", mutta silti sekaisin. YHTÄKKIÄ kukkaset muuttuivat ihmisiksi!!! IHMISIKSI joilla oli samanväriset vaatteet kuin niillä kukkasilla värit! värijärjestys pysyi samana, ja ne ihmiset toivat minulle mieleen Kiinalaisen tyylin. Ne ihmiset riemuitsivat ja huusivat iloisesti MINULLE ja olin niin äärettömän onnellinen. he olivat onnellisia, ja aivan riemuitsivat minulle! ja Mikon laulama laulu soi vieläkin ilmassa. taivas oli aivan sininen ja aurinko aivan ylhäällä ( eli ei ollut auringonlasku ). Kaupunki oli todella iso, mutta näin sen kokonaan (siellä ei ollut kuitenkaan pilvenpiirtäjiä!!!). lopussa minä vasta halusin laskeutua. kädessäni oli jokin huivi tai jokin. en muista enää. kiipesin n. yhden metrin alaspäin ja hyppäsin! minua pelo
tti, mutta se oli ihanaa pelkoa osittain. vauhti kuitenkin nopeutui ja nopeutui ja en tiennyt, että "huivini" ei auttaisi minua tässä tilanteessa. olin putoamassa taas kukkien luo (ihmiset olivat jossain :S ) ja tiesin, että laskeutuminen olisi silkin pehmeää osittain, koska kukat ottavat minut vastaan! kukkia oli hirveästi!!! osaisitko sanoa, mitä tämä oikein tarkoittaa??? mitä nämä paikat ennustavat?
Cherrylle ja muille näkijöille!!!
2
147
Vastaukset
Voi, olen kyllä hirmu huono tulkitsemaan unia, ehkä Sinun kannattaisi kysyä tuolta Unien tulkinta -puolelta.. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että mitäpä jos jatkossa katsoisit vaan rohkeasti Mikkoa silmiin ja hymyilisit hänet nähdessäsi - hän ilmeisesti tuli uneesi viestittämään, ettei rakkaus ehkä sittenkään ole niin yksipuolista kuin luulet... Monilla Sinun ikäisilläsi, varsinkin pojilla, on ne omat roolinsa vedettävänä kavereidensa edessä, mutta kuoren sisällä saattaakin sykkiä lämmin ja rakastava sydän! Eli rohkeasti vain juttelemaan ja ties mitä kevät tuokaan tullessaan :)!
- omituinen olento
Kiitos Cherry!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773