Synnytys pilaa naisen alakerran totaalisesti... muuta väittävät valehtelevat. Nuorena kun puskette pienestä reijästä melonin ulos, niin pahaa jälkeä tulee. Mies lähtee kun ei halua jättivittua enää painaa!!!!
Ei synnytystä nuorena!
6
545
Vastaukset
Itseasiassa nuorilla synnyttäjillä paikat palautuu päinvastoin nopeammin, helpommin ja paremmin synnytyksen jälkeen kuin vanhemmilla synnyttäjillä. Eikä se reikä nuorella henkilöllä ennen synnytystä ole sen pienempi kuin vanhemmalla henkilöllä ennen synnytystä, kunhan on lantiopohjan lihakset normaalissa kunnossa, ellet sitten tarkoita "nuorella" lasta.
No nyt tuli taas sen luokan aloitus että et tiedä aiheesta mitään. Toisaalta AP:n kokemus taitaa muutenkin rajoittua vain kundikaverin kakkoseen...
- mieshän.minä
Pienimunaisen puhetta.
- vanhanainen
Aikuisena naisena, kaksi lasta nuorena synnyttäneenä,
olen edelleen aika timmissä kunnossa.
Täytyy olla todella pienimunainen mies, jos en saisi siitä kiinni.
Isompimunaiset valittelee, että puristan liikaa...
- OmaKokemus
Kieltämättä tulihan siitä pahaa jälkeä, mutta aika hyvin katilö sai kursittua kaiken kasaan. Olis varmaan pitänyt tehdä sit abortti. On tää niin paska maailma, että ei tänne kyllä pitäisi lapsia tehdä.
- Kaikkea-sitä-kuulee
Älä valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927