Olisi aika yhteishaulle. Olen menossa lukioon, mutta tämänhetkisen paikkakunnan lukio ei ole itselleni mieluisin vaihtoehto ja haluaisin muuttaa jollekin toiselle paikkakunnalle. Ongelmana vain se etten tiedä mille, enkä "uskaltaisi" yksin sillä minulla on vaikeuksia sosiaalisoitumisessa ja olen muutenkin erittäin ujo. Olisi mukava ystävystyä jonkun kanssa joka on muuttamassa/jo asuu jollakin hiukan isommalla paikkakunnalla. Sijainnilla ei välttämättä ole väliä, itse olen Lapista. Sitten kerron itsestäni: Olen 15v tyttö, joka pitää musiikista ja piirtämisestä. Jos olet joku samanikäinen ja haluaisit ystäviä ja olet menossa lukioon laitathan kommenttia tai voit pistää viestiä somessa: Insta: @_siirimatilda_ ja Twitter: @Lilieien . Jään odottamaan viestiä :)
Haussa opiskelukaveri toiselta paikkakunnalta
UjoPersikka
2
58
Vastaukset
- ihmetyttä
Mitä vanhempasi ajattelevat muuttoaikeistasi? Uskaltavatko ja haluavatko he lähettää ujon nuorensa pois kotoa aivan muualle noin nuorena?
- UjoPersikka
Ei heillä mitään ole muuttoa vastaan, luultavasti olisivat ylpeitä kun uskaltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645