Oliko harvinainen vai ei?

charizardd

Asia kaihertanut minua siitä lähtien kun olen huomannut mitenkä paljon kyseisestä kortista maksetaan ebaysta. Eli kysymyksessä Charizard varjoton (shadowless) kiiltokortti, josta ihmiset maksavat tuhansia, kun taas jotkut myyvät "samaa" korttia muutamasta kympistä muutamaan sataseen, varmaan ne eivät kuulu johonkin alkupää tuotantoon? Nuo tuhansia maksavat kortit ovat tietysti MINT kuntoisia, ja base 1 setistä peräisin. Minä aikanani sain pakasta kyseisen kortin, mutta mistä tiedän että oliko korttini tuhansien arvoinen vai ei? Miten monta noita ensimmäisiä Charizardeja laskettiin maailmalle? Mahtoiko korttini olla juuri yksi niistä harvinaisista? Minä hölmö myin korttikokoelmani missä oli kaikki Blastoiset, Venusaurukset ja muut kiiltokortit suuri määrä halvalla kun enhän voinut tietää että hinnat lähtevät niin kovaan nousuun joissain korteissa. Olisi kiva siis saada mielenrauha, kun tietäisi vaikka että kyseinen omistamani kortti ei ollutkaan se tuhansien arvoinen. Sain kortin suoraan pakasta uutena ja vuosiluku saattoi olla tuo 1999, täysin varma en ole mutta melko varmasti tuo.

Kiitos jo etukäteen auttajille.

1

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peace.of.mind

Turhaa katua vanhoja myyntejä kun ei ne varmaan sillä hetkellä ole olleet millään lailla arvokkaita. Etukäteen ei voi tietää mitenkään mistään josko jonkin arvo nousee tulevaisuudessa merkittäväksi.
      Eikä kannata hamstrata kaikkea mahdollista asunto täyteen arvonnousua veikkaillessa kun sekin tuo vain ongelmia. Myyntipäätökset jne. täytyy tehdä sen hetkisen tiedon ja tarpeen perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50