Laihdunko nopeasti jos syön pelkän mandariinin aamupalaksi? Yleensä oon syöny ruisleivän pelkillä kurkuilla?
Tänää söin:
Aamupala: ruisleipä kurkuilla
Kouluruoka: yksi kalapuikko
Päivällinen: 1dl hernekeittoa
Iltapala: mandariini
Harrastan paljon liikuntaa päivän aikana ja juon 2litraa vettä
Ja en kysy niiltä jotka tulee tänne valittamaan että tuo on vaarallista!
Laihdunko tällä aamupalalla?
2
264
Vastaukset
- Jokukkkka
Todellakin laihtuu! :) ruisleivässä on joku 60-70kcal. Yhdessä kalapuikkoa on n. 40 kaloria. Desi hernekeittoa on 90-100 kcal. Mandariinissa on 45 kaloria. Eli jos vaihat ruisleivän mandariinin, niin saat päivässä joku 230 kaloria, mutta jos syöt ruisleivän aamulla, niin kalorit on yhteensä päivän aikana 255. Tossa on kyllä sika vähän, mutta tee itse miten näet asian toimivan. Tsemppiä! :) Ja vielä kun liikut, niin tuon kalorimäärän kyllä kulutat. Mun perusaineenvaihdunta on 1450kcal eli siis kulutan tuon ilman mitään liikuntaa. Syön 450kcal päivässä ja kulutan joku 200, eli kuluttamattomia kaloreita jää 250. Tolla Mä oon laihtunut 2 kiloa kahdessa viikossa ja aion todellakin jatkaa! :)
- Sanonpahanvaan
Eieiei! Aamupalan väliin jättäminen/liian pieni aamupala on just huonosta, ei pelkästään sen takia, että ei lähde aivot kunnolla käyntiin, mutta niin ei lähde aineenvaihduntakaan. Aineenvaihdunta on se joka niitä kaloreita polttaa, jos se ei oo kunnolla käynnissä, ei kaloreita pala. Hedelmät marjat yms. on hyviä "herättämään" aineenvaihduntaa, mutta niitäkin tarvitsee olla tarpeeksi ja pitää sitten juoda maitoa yms. että tulee kalsiumia. Sitruunavesi tai kurkku on hyviä aamulla, mutta ne pelkästään on huonompia kun kunnon aamupala. Ja ylipäätänsäkin liian vähän syöminen lihottaa, tai no ei nyt varsinaisesti. Keho ei saa tarpeeks ravinteita ja menee säästöliekille ja kilot tippuu hitaasti (alussa saattaa olla nopeaa, kun keho ei vielä tajua että joutuu nääntymään). Sitten kun joku päivä kuitenkin ahmit (sillä se on tosi todennäköistä) niin keho tarttuu niihin kiloihin, valmistautuakseen uuteen nääntymiseen. Eli rupea lisäämään lisää ruokaa ruokavalioosi, terveys on kuitenkin tärkeämpää kuin laihuus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717