Olen kiinnostunut opettelemaan lavatansseja. Olen yrittänyt löytää naista mukaan tanssikurssille mutta tuntuu että 190cm kuuskymppisen miehen on todella vaikeaa löytää naista mukaan kurssille. Naisilla on oletus että kaikki miehet tällä iällä osaavat jo tanssia loistavasti ja viedä kuin vanha tekijä.
Jos olet 45-55 vuotias nainen ja kiinostunut, Hyvinkään seudulta. Ota yhteyttä Kumekoi@yahoo.com
Mistä seuraa tanssikurssille
3
322
Vastaukset
Sähköposti on kumeoi@yahoo.com
- menejoooo
Laita tämä ilmoitus Suomi24 osioon: Esittävä taide > tanssi. Siellä liikkuvat tanssinharrastajat. Osa heistä on itsekkin vasta aloittelijoita.
Miksi et mene suoraan tanssikurssille ilman naista ? Kursseillahan on miespula aina. Senkun kävelet foxin alkeiskurssille johonkin tanssiseuraan niin kyllä sieltä pari löytyy. Ei tarvita kuin hiukka rohkeutta. Foxi- ja fusku kursseilta kannattaa aloittaa. Niitä soitetaan paljon illan aikana. - Oppiaikääkaikki
Minun mielstäni jokainen mies joka tanssii muuten kuin saadakseen viirua on homo.
Sorry vaan ! Jo 87 vuotta viirutansseja harrastanut hetero!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657