Mihinkäs se jäi?
Eikös sen pitänyt olla jo valmiina odottamassa, kunhan saadaan perustukset.
Liikenneympyrän monumetti
7
297
Vastaukset
- Perillä
Veistos olisi seissyt paikallaan jo vuoden päivät, jos Kangasniemen kunnan henkilöstö osaisi vastata sähköposteihin tai ottaa vastuuta munauksistaan. Taisi olla liian kiire päällystää Teollisuustietä turhaan.
- että.kuka
Mikä "veistos" siihen olisi sitten tullut? Joku aito kangasniemeläinenkö?
Miten olisi Hiski Salomaa, mainetta Amerikoissakin niittänyt muusikko?
- toimintaa
Oikein tyylikäs, ilmeikäs ja mielenkiintoinen häräke ympyrässä. Elkee olko niin nekatiivisia. Ja aina haukkuko kunnan työntekijöitä.
- Rajaltamuuttanut
Harvinaisen tyylikäs teos! Huomattavasti parempi kuin wc-pönntö...tosin se kyllä huomattiin paremmin:)
- puulaveen_kahtelija
On olemassa sellainen vaara, että sen rikkoo joku juopunut. Näin kävi esimerkiksi Mäntyharjulla, jossa se rikkojalle tuli varsin kalliiksi.
Ei ole hyvä ajatus panna kiertoliittymän keskustaan jotakin mielenkiintoa herättävää. Se vie huomiokykyä pois liikenteestä. Pankaa patsaita pelloille ja järvien rannoille. - ei.miestä.pahenna
Mitä patsaassa kuvattaisiin? Siihen voisi sopia vaikkapa Vuojalahden mies seisomassa tumput suorina.
- no.kummalta.näyttää
... tai Vihaven mummo raapimassa päätään älypuhelin kädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351