SRK lähetystyötä helpottaa merkittävästi omakotitalo alueella se, että koska uskovaisilla ei ole tv-tä eikä antennia/lautasta katolla niin on helppo suunnistaa oikeaan osoiteeseen julistamaan evankeliumia.
Siksi tämä on siionissa nähty hyvänä koska näin voidaan tehdä täsmälähetystyötä. Ne jotka ottavat evankeliumin vastaan ja saavat parannuksen armon eivät siis enää tarvitse antenneita eikä sontaluukkuja ja lähetysmiesten kuski kipaisee katolta irrottamassa antennit ja kaapelit ja ottavat lähtiessään vielä sontaluukun mukaan.
Ne sitten myydään metallikierrätykseen ja saadaan näin uusienkin parattuejn varoilla kiihdytettyä kadotukseen menossa olevien ihmisten pelastamista taivaallisiin...ja toiminta vain kiihtyy.
TV antennilla merkatut talot
6
66
Vastaukset
- RynTalousnakki
Mersu lähetysmiesten kolonnat alkaa selvästikin vallata Oulun omakotialueet iltaisin.
MIhin ne epäuskoisten meikit ja korut ja dildot ja muut ? Jos nekin möisi niin saisi niistäkin lisää varoja lähetystyöhöln. Syntisten korvisten kullat voisi sulattaa ja valaa kaulakoruiksi jotka eivät ole syntilöiksi luettu.- RynTalkkari
padasjoenukko kirjoitti:
ry:n talousnakki"
-
Samaan kullalla kietoutumista se on kaulakorukin . !?
-Niin on mutta srk syntilistassa korvakorut on kadottava synti mutta kaulakoruja syntilistassa ei ole ja puhujaveljien vaimokkeet pönöttävät kaulakkoruissansa ylypiänä etummaisissa penkeissä näytillä.
- zelva
Olen kaapelinkatsoja, ehkä pitäisi hankkia halpa antenni "uskovaisten" karkottimeksi?
Lestadiolaisista ei ole luukuttamaan.
1: Ei ole evankeliumia, että edes tiedä mitä evankeliumi on.
2; Ei ole sanomaa, Jeesus uupuu.
3; Eivät pääse sisälle, teitä osa pelkää jo.
4; Jokaisella, jolla on antenni on myös tv7, jossa on hyvää opetusta.- toisenkotitalon.asukki
" lähetystyötä helpottaa merkittävästi omakotitalo"
Voisitko esittää asiasi ymmärrettävästi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893