Hei! Olen pitkään etsinyt tietoa, että mitkä ovat hartwall areenan (helsinki) paikat. Onko Platinum seisomapaikka vai istumapaikka? Jos istuma niin missä? Samoin Gold, Silver ja General. Joku vastaa äkkiäää!!
Hartwall areena
Apuatarvitseeva
1
127
Vastaukset
- Arenallatyöskentelevä
Hei!
Platinum on Hartwall Arenan ravintola, samoin Golden Star ja Silver Star.
Silver Star ravintolassa on ravintolapöytiä, missä voi istua ja syödä ja katsoa esim jääkiekko-ottelu a samaan aikaan.
Platinumista tai Golden Starista ei nää tapahtumaa, ne ovat Arenan sisällä.
Arenan ala- ja yläkatsomoissa on ainoastaan istumapaikkoja, sen sijaan permanto paikat voivat olla joko istuvia tai seisovia - yleensä se riippuu esiintyvästä artistista.
http://hartwallarena.fi/fi/vierailijat/saapumisohjeet-ja-kartat/katsomokartat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605