OIkeesti.sain nelosen kokeesta.Matikan.Vittu mua niin vituttaa koko paska saatanan aine!!
sit mutsi yritti totta kai sanoa mulle,kun itkin sitä että en älyy matikkaa..
et mene tukiopetukseen,poh´diskele ja tutki matikkaa hyvin,Jne! jso otan matikan kirjan käteeni,mun tekis mieli repii se vittu palasiks!
nytkin mä kiehun raiovsta,kun aattelen huomista! matikkaa,matikkaa matikkaa saatana!
vittu auttakaa...!
saan aina nelosii,oon iha paska jne..mite parantasim mun ajatusta?jos joku yrittää samaa kun mun mutsi,niin paskat! en ä osaa olla sillee njuu nyt mä opin tän asian jes jes ..vittu EN OSAA!!!!!!!!MUA VITUTTAA MATIKKA! help me.
Apua....!!!1
8
430
Vastaukset
- matikka...
mee nyt aluksi vaikka nukkumaan niin jaksat aamulla kouluun!
- mie
Ei sulla hirveesti liene vaihtoehtoja. Mutta sen mää sanon, että jos ihan raivoissas aina oot kun alat kattomaan matikan asioita ni et todellakaan tajuu. Siinä vaan menee hermot eikä kiinnosta yrittääkkään. Mun mielestä joku tukiopetus tai yksityisopetus ois asiaa, mutta jos ei siihen oo kiinnostusta ja pystyt itse ottamaan itseäsi niskasta kiinni niin keskity kotona laskuihin. Lue hiljasuudessa teoriat ja pohdi laskuja. Mulla se ainakin auttaa. Jos on huono opettaja enkä tunneilla tajua niin kotona yllättäen tajuaakin asian..
- nnn
osaatko jako kulmaa
- mimmu-92
mä oon 6:lla ...ja saan melkeen kaikista matikan kokeista 6 taj 4. vittu ärsyttää ihan saatanasti
mul on matikan numero todituksessa 6, et aika hyvin mulla menee..
matikka on niin vitusta että vittu vittu.- ....
Niimpä..matikka on ihan perseestä revittyy..
mis päin asut?
- yks vaa
mäki sain viime matikan kokeest aika huonon viis puolen ja sit ku mun kaveri kehu samal kokeel et se oli helppo ja nii edelee ku tää kaveri oli saanu siit kokeest ysi puolen....vähä v*tutti
Internetissä valittaminen ei edesauta oppimista millään muotoa, kaikilla on se aine jossa ei vain pärjää hyvin, ja sillä se. Sinun asemassasi ei auta kuin keskittyä ja opetella.
Ja kirosanat eivät ole välttämättömyys viesteissä, sanon nyt tähän väliin, jotta vastaisuudessa mahdollisesti osaatte pitää kirjoituksenne asiallisen puolella, oli aihe mikä tahansa, ja olipa tunne tilanne mikä tahansa.- Minde88
oon samaa mieltä matikka on ihan paskamaista mut jos saan siit huonon numeron kokeeseen ni mä saan kotiarestii et joo..viimeks olleest matskun kokeest mä sain kasi puolen..todistukseen kasin..et juu..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255