Hei! Tarvitsisin teiltä apua isoon ja mieltä painavaan ongelmaani. Nimittäin minulla oli paras ystävä kesällä jonka nimi oli Essi. Hän oli minulle kuin sisar. Matkustelimme paljon yhdessä, jaoimme ilot ja surut yhdessä, vietimme joka päivä yhdessä aikaa. Nyt yhtäkkiä takaisin palatessamme takaisin kouluun syksyllä tiemme kuin erkanivat, vaikka liikumme samassa porukassa. En ymmärrä mistä tämä johtuu, sillä minä haluaisin olla Essin kaveri vieläkin. Olemme himan riidelleet tietystä syystä, joka liittyy hänen jakuvaan feidaamiseen minun kohdallani. Hänellä on muka aina jotain muuta menoa, mutta kerkeää olla muiden porukassa olevien tyttöjen kanssa. Olen sanonut asiasta hänelle monta kertaa mutta aluksi otti sen tosissaan, ja enää hän ei välitä. Koulussa kumminkin hän esittää kuin parasta kaveria, mutta toimii päinvastaisesti mitä hän antaa olettaa. Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta en enää jaksa jatkuvaa ''roikkumista'' hänessä, en haluaisi aina olla se joka kysyy nähtäisiinkö tai ehdottaisin että tehtäisiin yhdessä jotain. Nykyään minua vituttaa hänen naama, enkä oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä???? Hänen syynsä on nykyään jokapäiväinen ''siivoaminen''. En vain ymmärrä.
- apua tarvitseva nuori nainen 18v
En enää kestä mutta olen koukussa
brokenfriend
0
792
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647