Onko netissä tietoa siitä mitä tapahtui sen jälkeen kun sarja päätty? Mitä tapahtui telepaateille, entä mitä sille lahjalle tapahtui minkä London antoi sheridanin pojalle annettavaksi kun hän täyttää 16 vuotta?
Kiitos avusta!
Babylon 5
B5-Fani
3
721
Vastaukset
- fanittaja myös
- Garibaldi
Niin, itsehän olen kerännyt kaiken sarjaan liittyvän. Kirjoista se Centauri-trilogia varsinkin kertoo helevetin hienosti jatkumoa tarinaan...ja se tarina on aika surullinen loppujen lopuksi...
Ja odotan mielenkiinnolla, miten elokuva The Movement of Shadows (nimestä en oo täysin varma) edistyy...ainakin se on jo esituotannossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647