Vanhemmuutta ollaan näemmä alettu miettimään vähän uudelleen. Hyvä niin, jos alhainen syntyvyys koetaan ongelmaksi.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005500083.html
Se mistä aika vahvasti vielä pidetään kiinni on vanhempien määrä: yleensä 2, mutta myös yksi kelpaa. Pitäisikö tästä rajoitteesta luopua ja hellittää myöskin henkilökohtaisesta vanhemmuudesta ja siirtyä enemmän jaettuun ja vaihdettavissa olevaan vanhemmuuteen. Eihän startup-busineksiäkään aleta toiminimenä rakentamaan, vaan pannaan alusta lähtien osakeyhtiö pystyyn ja omistajuus voi sitten matkan varrella vaihdella. Lapset joka tapauksessa viettävät suurimman osan ajasta päiväkodissa ja koulussa ja lienee aika sama kuka muulloin kasvatusvastuuta kantaa.
Lapset sopii johonkin elämäntilanteeseen ja toiseen ei. Joku haluaa vauvoja, muttei siedä teinejä jne. Sekin on tiedossa, että suurin osa vanhemmista ei ole kovin hyviä, joten onko keskimäärin paljonkaan menetettävää.
Lapsi & rajoitettu vastuu
1
53
Vastaukset
- igo788op
Pregnant & Platonic... paluu kultaiselle 50-luvulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706