Havahduin tänään siihen, että on Joulu ja olen vain surullinen, apaattinen. Ennen niin tärkeä iloinen juhla. En osaa enää nauttia tästäkään. Se ei tuntunut miltään. Yritin peitellä läheisiltäni pahaa oloa mikä syö minua jatkuvasti sisältä... Tuntuu, että kohta olen kokonaan syöty.
Yritän tehdä jotain, että pääsisin tästä vuosia jatkuneesta tuskasta pois. Se on vaan niin vaikeaa. Olen menettänyt toivoni elämäni suhteen.
Elämänilo vähissä
7
108
Vastaukset
- Elämäönväaynyt
Samat fiilikset. Et oo ainut :) Osaan iloita muiden puolesta mutta omaa onnea en saavuta. Joulu tuli ja meni. Voimia sinne!
- Yks-in
Täällä myös sama vaikeaa on. Itse olen jo niin onneton että on vaikea katsella muiden onnea. Itse kun en sitä saa saavuttaa rakkauden suhteen.
- TeilleKaikille
Tuntuu pahalta lukea tällaista, mutta välillä on hyvä saada muistutus siitä, että kaikille tämäkään juhla ei ole iloinen.
Teillä on toivoa, vaikka ei siltä tunnu. Älkää luovuttako. Tiedän mistä puhun, olen kokenut samanlaisia asioita ja edelleen rikkinäinen, paremmin silti menee nyt. - Sitätoivonteille
Voimia tosi paljon.
Etsi Herraa Jeesusta kun Hänet voi vielä löytää. Lue Raamattu
Eroa Jeesuksesta kun Häntä ei löydä, älä etsi tai lue liikoja satu Raamattua
lisään:
Muista että Hitlerkin luki Raamattua- painajaisten.ryhmä
on.alka.herätä.unesta kirjoitti:
Eroa Jeesuksesta kun Häntä ei löydä, älä etsi tai lue liikoja satu Raamattua
lisään:
Muista että Hitlerkin luki RaamattuaSiitä olikin Hitlerille hurjasti hyötyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763