ja muiksi välttämättömiksi hyödykkeiksi niin, ettei rahaa tarvitse antaa ollenkaan. Työnantaja päättää työntekijän vaatetukset sekä ruoan ja työntekijä syö sekä nukkuu työnantajan tarjoamissa tiloissa. Yhtään omaa rahaa ei saa antaa, jotta ahneus ei pääse valloilleen ja työntekijät ala hyppimään silmille. On järjestettävä myös kurinpitoelin, joka vahtii työntekijöitä ja varmistaa, ettei mitään kiellettyjä tavaroita tai ihmisiä pääse työntekijän lähettyville.
Vain ja ainoastaan näin saadaan Suomi nousuun. Kaikki muut keinot ovat silkkaa pelleilyä (Esim KIKY).
Palkka muutettava ruoaksi, vaatteiksi
PalkkaHistoriaan
2
224
Vastaukset
- gglggkgg
lässyn lässyn tee sinä vaa töitä ilmasiks, minä en tee alle 15€/h palkan yhtää mitää
- päteejokaiseen
Aloittajan ehdotus titetenkin pätisi jokaiseen työntekijään myös hänee itseensä jos hän on töissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615