Kummatko on paremmat vaihteleviin maamme keleihin hybridimalliin? Onko facelift-RAV4 hybrid meluista nastarenkailla, kokona 17"?
RAV4 hybridiin nasta-vai kitkarenkaat?
5
1050
Vastaukset
Mihin nastoja tarvitaan nyky Suomessa ? Kohta on jo tammikuu ja talvesta ei tietoakaan! Ite oon kitkoilla ajany jo lähes 20v eikä oo mitään ongelmia! Märällä tai kuivalla asvaltilla ei nastoja tarvita mihinkään. Ja niinä muutaman päivänä vuodesta jona on erittäin liukasta pärjää ihan hyvin kun käyttää järkeä.
- HybridHoitoon
Nyt tuli kyllä halvatun iso vale, sillä sinulla ei ole tippaakaan järkeä jos olet vaarantanut liikennettä jo 20 talvea renkailla joita vain idiootit käyttää.
- kalakukkokalle
Nykysuomessa? Onko Helsingin seutu tai muu rannikkoalue koko Suomi? Tuleppas ajelemaan niillä kitkarinkuloilla tänne Kuopioon, lunta on reilusti yli puoli metriä, jäätä ja tamppautunutta lumiristeystä mäkineen riittää, sekä pienempiä polanteella olevia kantateitä. Näissä ei pure kuin nasta, kokeiltu on takavuosina kitkoja. Toisia ei tule taatusti.
- Hybriiti
Heh..ite laitoin nyt toisen auton ja siinä oli hyvännäköiset nokian kitkat alla.mutta eihän niissä ole pitoa lähellekkää niin kuin kunnon nastarenkailla.
Kyllä täällä käsketään ennakoimaan yms muttakun tulee niitä äkkitilanteita joita ei voi ennakoida..toki etelässä eri kelit kuin täällä pohjoisessa..tänne en kitkoja huoli..ja kokemusta molemmista niin tiedän mistä puhun. - Cruzeideri
No hybridi ei ole järkevä ratkaisu maanteille ja motoreille, kuten ei myöskään tuollainen korkea koppero, joten mitä todennäköisimmin et juurikaan aja yli 80km/h nopeuksilla, vaan pysyt kaupunkialueella. Kun nopeudet ovat hiljaisia, niin kitkoillakin pärjää kyllä, ainakin ilman hengenvaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431