Tuhannet sveitsiläiset vaativat korvauksia Volkswagenilta dieselhuijauksessa.
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/tuhannet-sveitsilaiset-vaativat-korvauksia-volkswagenilta-dieselhuijauksessa/6713232
Lisää korvausvaatimuksia maapallon tuhoajalle
49
462
Vastaukset
- ihankotottatuokaan
Ihanko tosissasi meinaat, että vw on tuhonnut maapallon.?Aika kova väite.
Ja miten se on toteutunut? Hiukan esimerkkiä, kiitos, tai linkkiä.
Et koskaan ole kuullut tsernobylistä tai japanin ydinonnettomuuksista?
Tai japaniin tehdyt ydinasepommitukset toisessa maailmansodassa?- Kfkfkkfkgkgk
Jaaha, tiedostava mode ei salli ydintuhojen suhteuttamista.
No muistakaa edes Folkkarin natsimenneisyys. - aatuhit
saksalaiset varastivat enenvanhaan suomalaisilta maitolaitureilta tummelin,luulivat sitä juustoksi.sanoivat saksassa että sitä tummeli merkkistä juustoa ei kannata varastaa se on kuulemma pahanmakuista.
- eivahingossa
Eikä kärähtänyt housut kintuissa, Meni vuosia huomata huijaus.
Miksi puhut paskaa.
Muut on kärähtänyt housut kintuissa, kun "rehellisetkin" autot päästelee yli normien.
Siinä se huijaus vasta onkin, kun puhdaskaan auto ei ole puhdas.
WV huijaus oli sentään harkittu teko eikä päästele "vahingossa" yli normien, kuten muut.
Miksi olette noin tyhmiä? - eivahingossa
Eikä kärähtänyt housut kintuissa, Meni vuosia huomata huijaus.
Miksi puhut paskaa.
Muut on kärähtänyt housut kintuissa, kun "rehellisetkin" autot päästelee yli normien.
Siinä se huijaus vasta onkin, kun puhdaskaan auto ei ole puhdas.
WV huijaus oli sentään harkittu teko eikä päästele "vahingossa" yli normien, kuten muut.
Miksi olette noin tyhmiä? - vähänvielätyhmempi
Entisenä omistajana olet siis vielä tyhmempi kuin minä, joka en ole omistanut yhtään volkkaria.
Mutta ei minulla ole mikään hullun tarve sitä moittiakaan. Monilla tuntuu olevan kova tarve sitä haukkua, vaikkei ole koskaan omitanut, saati ajanut.
Aika outoa? Vai mitä? Suorastaan hullua?
Olen itse joskus sellaisella kyllä ajellut.
Auto siinä missä muutkin.- sikiö.hiljaa
Toisilla ihme tarve puolustella huijareita, mistä moinen johtuu, oletko aivosikiö?
- Vaihdossakaaneikelpaa
sikiö.hiljaa kirjoitti:
Toisilla ihme tarve puolustella huijareita, mistä moinen johtuu, oletko aivosikiö?
Pakkohan sitä on puollustella, kun velkaa autosta on enemmän, kun auton arvo ja velka todennäköisesti vain kasvaa, kun paikat hajoaa.
- Ystshjxs
Juu ja japsit teurastavat valaita ja tonnikaloja vastoin kansainvälisiä sopimuksia. (Tutkimustarkoituksiin heh) aika veijareita.
- Mestaripuolustelija
Taas harmittaa
- häivy.vw
Volkswagenin lupaukset ja todellisuus ei koskaan kohtaa, kun näet tai kuulet Volkswagenin mainoksen, ajattelen heti että tarkoittaa ihan jotain muuta mitä väittää, oikeasti ne haluaa vain sun ja mun rahat, mitään kunnianhimoa niillä ei autojen valmistukseen ole, pelkkä Hitlerin alulle laittama rahatekokone koko konserni, kylmä.
Suuret tunteet:
http://www.kolumbus.fi/keni1/suuret_tunteet.jpg
Öljyn kanssa lätrys: http://www.kolumbus.fi/keni1/Sharan_2013_Think_Blue_luonnonvarojen_kaytto.jpg
Luontoa ja luonnonvaroja on tosiaan säästetty oikein urakalla, öljyäkään ei kuluta VW Audi Skoda Seat kuin vähäsen, vain 15-30 litraa ensimmäisellä huoltovälillä ja sitten tuplaantuu ja lopulta triplaantuu, kaikki alle 100 tkm matkalla, tähän ei muut pysty, VW supervoitelu vaatii enemmän, erittäin tärkeää on käyttää vain ja ainoastaan valmistajan suosittelemaa öljyä tai muuten takuu raukeaa, omasta mieslestäni nuo volkkarin moottorit on uutena jo niin väljiä öljypolttimia, että on lähes yhdentekevää mitä kuraa siihen paskamoottoriin laittaa, itse laittaisin mieluiten hiekkaa ettei tarvi kauaa kärsiä...
VW voisi painua hevon vittuun suomesta, kyllä Tesla ja Volvo ne tulevaisuuden autot tekee, siinä ei Volkkarilla ole mitään saumaa- MOIA.concept
Etpä taida päästä volsusta eroon sähköautoilussakaan. Volvon sähköautoja ei ole näkynyt mutta sähkövolsuja on jo liikenteessä. Esim Norjassa eGolf on sähköautojen ykkönen ja Norjan marnkinat ovat hyvä suunnannäyttäjä miltä koko kansan sähköautot näyttävät.
VW julkistaa 10 uutta mallia jo tämän vuoden aikana.
https://www.is.fi/autot/art-2000005237848.html - kumpi.ja.kampi.vw
MOIA.concept kirjoitti:
Etpä taida päästä volsusta eroon sähköautoilussakaan. Volvon sähköautoja ei ole näkynyt mutta sähkövolsuja on jo liikenteessä. Esim Norjassa eGolf on sähköautojen ykkönen ja Norjan marnkinat ovat hyvä suunnannäyttäjä miltä koko kansan sähköautot näyttävät.
VW julkistaa 10 uutta mallia jo tämän vuoden aikana.
https://www.is.fi/autot/art-2000005237848.htmlJust volkkari väitti että satsaakin kaasuautoihin koska on ekolpgisempi kuin sähköauto, ettekö osaa päättää kummasta lohkeaa enemmän hilloa, eihän teitä muu kiinnosta kuin asiakkaiden rahat vai mitä :)
- usko.hiipuu.vw
Jep ja konsernilla on taas miljardeja tuotekehitykseen, mutta ei ollut rahaa laittaa saastelaitteita, mitä muuta on odotettavissa kuin lisää huijauksia, että lehtien testeissä autoissa on paremmat akut kuin myytävissä autoissa, eri hintaan voi sitten 30 tonnilla ostaa paremman akun 60 tonnin Golfiin, kusetus tulee jatkumaan se on varmaa, yhtä varmaa kuin samat euromäärät tuotekehityksessä vuodesta toiseen, tässä on faktaa:
VW laittaa kehitykseen aina about 84 miljardia, mistä nää luvut on temmattu muusta kuin umpiluusta?
https://www.express.co.uk/life-style/cars/852814/VW-electric-cars-Frankfurt-Motor-Show-2017-Volkswagen
Tässä polttomoottoriajan kehitysrahoista juttua 2014, samat summat pyörii otsikoissa,
http://www.kolumbus.fi/keni1/volkswagen_omakehu_2014.jpg
Eli ihan pelkkiä ilmoille heitettyjä tyhjiä numeroita, näyttäkää jotain konkreettista kuten edes yksi kuitti jossa todetaan että on virhevastuuseen saanut vaikka 50 % alennusta kun tyyppivikoja korjattu tuplahintaan asiakkaan piikkiin, ei taida kuitteja olla, mitä lie kuittikauppaa VW käy, pitäisi varmaan tarkistuttaa kirjanpito ja tilit.
- pienestäkiinni
Nyt on trollit aktiivisia, kun tojo hävisi hybridivertailun.
- Ei-havinnyt
Ei se hävinnyt. Erot autojen välillä olivat vain 0,1 pistettä.
- päästö.tarra.saksasta
Nyt repesin, Saksasta juttu vuodelta 2013, ettei vaan olisi Volkswagenin masinoima tarra kampanja, maa joka vaatii muilta päästörajoja, itse niitä eniten rikkoo, tässä se nähdään, saksalaiset kusetti kaikkia, toivottavasti kaikki muut autonvalmistajat on tajunneet kusettaa vielä enemmän :)
https://www.taloustaito.fi/Teemat/Matkat/matkalla/Autolomalle-Saksaan-Hanki-paastotarra-ajoissa/ - öljyseikki
saksalaiset, maailman kovimmat auto huijarit!
Ei se wolkkari ole huijannut ketään wolsun omistajaa, vaan veroviranomaisia ne on hiukan härnännyt. Kukaan wolkkarin omistaja ei tiennyt koko asiasta mitään, ennen kuin pieni vilppi paljastu pienempinä päästö ilmoituksina. Wolsun omistajat vaan hyöty tästä, pienempinä veroina.
Ei wolkkarit rasita tai saastuta sen enempää tätä palloa, kuin muutkaan autot. Miten wolsu vois saastuttaa enempi, kuin joku toinenkaan mopo. Ihmeellisiä ja tunnepohjaisia käsityksiä ihmisillä. Nyky autoista kaikki saman kokoiset ja tyyppiset autot tupruttaa saman verran pieruja ilmaan, eikä siinä ole mitään eroja.
Kyllä jokainen wolsun omistaja näki, mäkee tankatessa mitä se kuluttaa, eikä siinä siten huijattu, huijata ketään kuluttajaa. Autojen kulutusmittarit jokaisessa autossa näyttää kylläkin vähemmän, mitä todellinen kulutus on ja sitten jokainen kehuu itteään, kun on hankkinut pienikulutuksisen auton!
Ei mitkään autot käytännössä pääse niihin pieniin kulutslukemiin mitä autonvalmistajat ilmoittaa.
Autot kuluttaa sen mitä niitten täytyy kuluttaa, päästäkseen eteenpäin. Kannattaa kiinnittää huomio myös muihin auton kustannuksiin.- Tarkkailen_Saksaa
Muut valmistajat ovat yrittäneet ratkaista päästöongelmat kehittämällä tekniikkaa mutta Vw on sen sijaan kehittänyt huijaussoftaa. Siinä on pieni ero. Nyt kun Vw on kärähtänyt, ei sotkun purkaminen onnistukaan enää softan pikkumuutoksilla ilman että tulee muita ongelmia tilalle. Niihin ei Vw tunnu enää ottavan mitään kantaa. Alla tiivistelmä uusista ongelmista.
Vw-konsernin autojen katsastusongelmat
Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta Vw-autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa tahallisen päästöskandaalin kanssa.
Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti. - vikaykkönenmaailmassaVW
VW mainostajapalkattu taas vauhdissa?
- Konserniseurantaa
Tarkkailen_Saksaa kirjoitti:
Muut valmistajat ovat yrittäneet ratkaista päästöongelmat kehittämällä tekniikkaa mutta Vw on sen sijaan kehittänyt huijaussoftaa. Siinä on pieni ero. Nyt kun Vw on kärähtänyt, ei sotkun purkaminen onnistukaan enää softan pikkumuutoksilla ilman että tulee muita ongelmia tilalle. Niihin ei Vw tunnu enää ottavan mitään kantaa. Alla tiivistelmä uusista ongelmista.
Vw-konsernin autojen katsastusongelmat
Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta Vw-autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa tahallisen päästöskandaalin kanssa.
Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.Eilen oli taas Saksan Vox-kanavalla juttu Volsun katsastusongelmista koska ensimmäiset Amarokit ovat jo ajokiellossa. Ihmiset eivät halua autojaan pilattavan päästöpäivityksellä koska se vaikuttaa epäedullisesti autojen muihin ominaisuuksiin. Ymmärrettävää se onkin koska päivitetyn auton teho usein putoaa, kulutus kasvaa tai auton pakokaasupuhdistussysteemi hajoaa. Kustannukset yleensä useita tonneja eikä Vw ota vastuuta mistään. Asianajajat ovat hoitamassa tuhansien yksityisten ihmisten etuja ja oikeuksia tunteetonta konsernia vastaan. Ainoastaan Kiinan myynti pitää Volkswagenia enää pinnalla.
- menijovai
Ei sitä konkurssia alkuun ennustettu. Se oli varma 2015/2016 vuodenvaihteessa. Ja sitten seuraavassa vuodenvaihteessa jne...
hohhoijaa... - ihanvapaasti
Päiväsi ja yösi kuluu mukavasti tarkkaillen Saksaa...?
Oletko koskaan tarkkailut itseäsi peilistä?
Kannattaisi. - piikkiauki
"Muut valmistajat ovat yrittäneet ratkaista päästöongelmat kehittämällä tekniikkaa mutta Vw on sen sijaan kehittänyt huijaussoftaa. Siinä on pieni ero"
Muuten hyvä kommentti, mutta mitä se "pieni" siinä tarkoittaa? No tosiaan, onhan se kolmenkymmenen miljardin kulu huijauksesta pienempi kuin esim. viisikymmentä miljardia, joka sekin voi olla mahdollinen. Volkkarin ostaja ja ostaneet kuitenkin kaiken maksavat. Silloin markkinoiden lyhyin kahden vuoden takuuaikakin on selitettävissä. Rahat, omat ja huijaamalla ansaitut ovat kuluneet ja kuluvat, kaikki, eikä riitäkkään sakkoihin ja korvauksiin. Konkurssi ei olisi kenenkään etu. Se tosin tietäisi jonkin muun merkin putoamista laatu-ja luotettavuustilaston viimeiseksi. Fiat ja Renault olisivat silloin vaarassa, ja kilpailu jombosijasta vähenisi.- Trollin_hätä_kasvaa
Hyvällä tuurilla huijausvolkkarin ostaneet saavat rahansa takaisin. Puuttuu vielä korkeamman oikeusasteen päätös Saksasta huijausautojen takaisinostosta autojen kulloiseenkin myyntihintaan. Sen jälkeen koko suma alkaa purkaantua muiden maiden liittyessä samaan rintamaan vaatimuksineen. Asiakkaat voittavat mutta koko Vw-konserni on siinä tapauksessa kanttuvei eikä Tojotaa solvaavalla trollipojulla ole enää palkkansa maksajaa. Uudelleentyöllistyminen mahdotonta mikäli mielenterveyspotilaille ei järjestetä jotain hommaa kehitysvammaisten kanssa.
- kumpijakampitappelee
Sehän se tässä huvittaakin. Volkkarin omistajat voivat vielä saada euroopassakin korvauksia, trollin mikaan?
Tai asia riippuu trollin päivän mielialasta.
Jos hän haluaa, että volkkari menee konkurssiin, niin silloin asikakkaat saavat varmasti korvauksia myös euroopassa, heidän ajatusmaailmansa mukaan.
Jos hän on kateellisella päällä, niin silloin asiakkaat eivät saa euroopassa mitään korvauksia.
Eikä volkkarikaan mene silloin konkurssiin.
Vitun vaikea tilanne trolleilla. Kumpi parempi heille?
Mutta muistakaa!
Muiden automerkkien omistajilla ei ole mitään mahdollisuutta saada päästöhuijauksesta euroakaan korvausta.- öljyä.lisää
Miksi muiden merkkien omistajien pitäisi jotain korvausta saada? Eihän heitä ole kusetettu niinukuin vw omistajia on Ei ole minullakaan enää mitään ongelmaa kun sain sen myytyä, vaikka halvalla se lähti. Yksi murheenalho vähemmän!
- Tarkkailen_casea
Onhan se positiivinen asia huijattujen kannalta jos Volkswagen-konserni lunastaa huijausautot takaisin. Minä en halua mitään mutta kerron asioista juuri siten kuin itse kuulen ja luen. Syynä on sinun, Vw/Skoda-maahantuojan palkkaaman Tojota-palstan oman trollipojan käytös, sekoilu ja valehtelu palstalle päätoimeksesi kirjoitellessasi. Minun mielialallani ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vw menee konkurssiin sen jälkeen jos/kun on joutunut lunastamaan autot takaisin. Olen periaatteessa aina heikomman eli tässä tapauksessa huijausautojen omistajien puolella vaikka olenkin vähän kateellinen heille jotka voivat saada täyden ostohinnan takaisin käytetystä autosta. Minäkin haluaisin mutta kun autossani ei ole mitään huijausta tai vikaa mistä voisin edes kuvitella saavani jotain korvausta. Sinä, Tojota-trollipoju olet maahantuojan ja valmistajan juoksupoikana ihmistä vastaan. Häpeäisit edes, jos osaisit.
- rakas.trollipojusi
Tarkkailen_casea kirjoitti:
Onhan se positiivinen asia huijattujen kannalta jos Volkswagen-konserni lunastaa huijausautot takaisin. Minä en halua mitään mutta kerron asioista juuri siten kuin itse kuulen ja luen. Syynä on sinun, Vw/Skoda-maahantuojan palkkaaman Tojota-palstan oman trollipojan käytös, sekoilu ja valehtelu palstalle päätoimeksesi kirjoitellessasi. Minun mielialallani ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vw menee konkurssiin sen jälkeen jos/kun on joutunut lunastamaan autot takaisin. Olen periaatteessa aina heikomman eli tässä tapauksessa huijausautojen omistajien puolella vaikka olenkin vähän kateellinen heille jotka voivat saada täyden ostohinnan takaisin käytetystä autosta. Minäkin haluaisin mutta kun autossani ei ole mitään huijausta tai vikaa mistä voisin edes kuvitella saavani jotain korvausta. Sinä, Tojota-trollipoju olet maahantuojan ja valmistajan juoksupoikana ihmistä vastaan. Häpeäisit edes, jos osaisit.
Trollipojusi ajaa edelleen Mersulla mutta elä sinä omassa harhaisessa kuvitelmassasi tuossakin asiassa. Jaksa suoltaa taas tuttua paskaasi koko päivä, Tojosedät tuovat sinulle illalla karkkia.
- pientäheittoa
Eihän muiden pitäisikään saada korvauksia, mutta mainitsin vain sen kateuden aiheuttajan.
Sen korvauksen.
Trollin kateuspäivän sattuessa kun tulee linkkejä, joissa sanotaan, että eivät euroopassa mitään korvauksia saa.
Välilla saa ja välillä ei.
Koita siinä ottaa trollin ajatelmista selvää.
Ei ne heitä, kuin 100% suuntaan ja sitten taas toiseen.
Tasalaatuista vaihtelua, sanoisin. - noinkakskymmentä
En minä yhtenä trollina teitä pidä.
Teitä on samanlainen kymmenen porukka kuin meitä tojo palstan trollipojujakin. - Konserni.huijaa
Saksa kukkona tunkiolla vaatimassa päästörajoja pienemmiksi ja saksalainen huijarikonserni kusettaa, minkä ehtii ja rakentelee huijausohjelmistolla varustettuja autoja joissa vain testitilanteessa ovat lain vaatimusten mukaisia. Muuten pöllyttävät 40-kertaisesti. Ei siinä ole mitään trollausta vaan todistettua ja totisinta totta ja vielä tutkitusti ja todistetusti. Ei tarvitse "hönötellä" eikä "Terotella"ketään" Mitäs niinkuin ihan itse ajattelisitte, vai ettekö osaa tai halua?
- asiatvähänsekaisin
Ne autot on ostettu takaisin tai korjattu. Ettekö te osaa lukea?
Niitä autoja oli noin yhden vuoden tuotanto.
Äläkä sekoita Saksan valtiota ja jotakin autotehdasta toisiinsa.- Älä_valehtele
Entäs tämä Saksan toisenlainen todellisuus.
Vw-konsernin autojen katsastusongelmat
Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta Vw-autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa tahallisen päästöskandaalin kanssa.
Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.
- vuodetkuluu
Sehän olisi hienoa, jos volkkari menisi joskus konkurssiin,
Silloin tuollainen inttäjäkin saisi mielelleen rauhan.
Jos konkurssi kuitenkin tulee, kun sinä olet jo haudassa, niin et voi sillojn enää sanoa, että minähän sanoin...- kaatuukoVWskodaudi
Vuodet kuluu ja VW kaatuu
- turhaauhota
Katsotaan kumpi kaatuu ensin. Sinä vai volkkari? Aika näyttää.
Sinun veikkauksesi on, että volkkari kaatuu, mutta minä pidän sitä ainakin varmana, että sinä joku päivä kaadut. Tämä ainakin on varmaa, eikä veikkaus.
Onko volkkari silloinkin vielä pystyssä, me kumpikaan ei sitä tiedetä?- kaatuukokehujaVW
VW kaatui jo Usassa
ootamma ratkaisuja Euroopassa ja Kiinassa nyt - menestys.jatkuu
kaatuukokehujaVW kirjoitti:
VW kaatui jo Usassa
ootamma ratkaisuja Euroopassa ja Kiinassa nytGolfiakin yksin myytiin marraskuussa Euroopassa 44200 kpl, kaatumisesta ei tietoakaan. Pikkuauto Yaris parhaana Tojona pääsi reiluun 18000 kappaleeseen, muut sarjassa ynnä muut mallit.
- joulurunoVWöljytdsg
Niin
nelosgolfia uutena Kiinassa 3000e kpl - murskavoitto
joulurunoVWöljytdsg kirjoitti:
Niin
nelosgolfia uutena Kiinassa 3000e kplVituttaako Teroa, kun Volkkari on Kiinassakin myydyin merkki, marraskuussa 293000 kpl.
- EipäIhme
Kiinassa myydään vielä turkiksiakin. Se on ainoa turkisten ostaja sivistyneessä maailmassa. Ei ihme, että siellä menee kaupaksi myös vikatilastossa Fiatin kaverina viimeisenä oleva Volkswagenkin.
- ihankotottatuo
Milloin se usan volkkari kaatui? En ole kuullutkaan.
Lähtetäppä uutisesta linkki.
Ihmetellään taas porukalla moista uutista. - Tosikupla
Euroopasta kun Volkkarin ostaneiden rahat lähetetään Ameriikkaan lohdutukseksi huijauksen kohteiksi joutuneille niin ei kai se minnekkään kaadu niin kauan kuin eurohölmöt maksaa.
- Anonyymi
juuuu
- Anonyymi
Volkswagen on 37 varastointipaikkaa ympäri Yhdysvaltojen asuntojen lähes 300000 ajoneuvoa, arkistointi ohjelman riippumaton ylläpitäjä sanoi. Tontti sisältää suljin esikaupunki Detroit jalkapallostadion, entinen Minnesota paperitehdas ja aurinkovalkaistu autiomaa hautausmaa lähellä Victorville, Kalifornia. Eli 300000 x 37 varastoa = 11 100000 WWVTÄ aluksi
VW tiedottaja Jeannine Ginivan sanoi julkilausumassa keskiviikkona, että varastointilaitos Victorville, Kalifornia, on yksi monista "varmistaa vastuullisen varastoinnin ajoneuvoja, jotka ostetaan takaisin ehtojen Volkswagen" diesel siirtokuntia Missä on suomen varasto taitaa hangon niemi käydä pieneksi
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164