Heipä heiihei! Olen siis lukion ensimmäisellä ja kärsin koulussani pahoista sisäilmaongelmista. Nyt olen alkanut miettiä nettilukioon vaihtamista. Mielessä käynyt myös että onko lukiota mahdollisuus suorittaa itsenäisesti ja vain käydä koulussa tekemässä kokeet. Olen menossa keskustelemaan opon kanssa mutta jos ollakin kokemuksia tai muuta vastaavaa olisin kiitollinen vastauksista:)
NETTILUKIOON tai itsenäiseen opiskeluun siirtymine
3
306
Vastaukset
- omaopo
Lähivuosina varmaan muuttuu lukio sellaiseksi, ettei opetusta ole enää lainkaan. Järjestetään vain kokeita. Säästösyistä.
Toistaiseksi kuitenkin lukioon kuuluu vielä muutakin kuin pelkät kokeet. Myös nettilukioon. Onkohan tuonne nettilukioon 18 vuoden alaikäraja, muistelen kuulleeni jotain sellaista.
Minusta sitä itsenäistä opiskelua eli läksyjä on tavallisessakin lukiossa opetukseen osallistumisen lisäksi. Niin on aina ollut. Otapa vaan kaikki irti läksyistä! - eiraan
Kokeile Eiran aikuislukiota! Osassa verkkokursseista on verkkokoe!
- Avemaria2
Hei, itse siirryin Eiran aikuislukioon samasta ongelmasta ja voin sanaoa, että paras koulu, mutta vaatii itsenäistä työskentelyä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657